  • Data: 2015-02-03 02:23:48
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:mabmnk$i8i$1@mx1.internetia.pl...
    > Hej :-)
    >
    > Byłem dzisiaj w punkcie odbioru przesyłek sądowych Inpost. Tym razem na
    > wstępie mi oświadczono, że mnie "obsłużą jak nie będę agresywny".
    > Przypominam, że poprzednio nie chciano mnie obsłużyć w ogóle, ale że
    > twardo stałem na stanowisku, że nie wyjdę nim mnie nie obsłużą to i
    > wezwana ochrona nie pomogła a jak wezwali policję tak i przesyłkę potulnie
    > wydali. Tym razem więc już nie kombinowali by przesyłki nie wydać. Ale
    > mówię do pani ... co tu przychodzę to mówię pani, że nie dostaję
> [...]

    Do nas też kiedyś przyszło pismo z sądu a ten kretyn co robi za listonosza
    nie zadzwonił i dodatkowo pomylił się w numerze przesyłki. Trzeba było
    ganiać do sklepu papierniczego który czynny jest tylko do 18-stej.
    Oczywiście mi nie wydali bo przesyłka była na ojca który musiał się
    specjalnie wcześniej zwolnić z pracy by zdążyć zanim zamkną sklep.
    Tłumaczenie tego faktu nie pomogło. Musiałem uważać co mówię bo jeszcze bym
    coś powiedział tej babce w sklepie. Na poczcie by wydali i nie byłoby tego
    całego zamieszania. Powinni odebrać im wyłączność na ten rodzaj przesyłek bo
    Inpost a raczej te sklepiki nie mają wystarczających kompetencji.

    Trzeba złożyć skargę na ten punkt wydawania przesyłek bo to jest skandal że
    te baby ukrywają się za ochroną nie mając racji. Chciały mieć punkt INPOSTu
    to niech teraz wywiązują się ze swoich obowiązków. Ale oczywiście nie u nich
    bo wtedy taka reklamacja nie przejdzie dalej.