  • Data: 2015-01-30 00:06:04
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik"
    >
    > Nie w wypadku InPost-u, bo to ten dostarczający awiza i wydający przesyłki,
    > to zy gospodarcze.
    > ---
    > Coś umknęło i nie wiem o co Ci chodzi. Tak czy siak, punkty odbioru przesyłek
    > Inpost podlegają prawu pocztowemu i muszą przyjmować reklamacje czy tego chcą
    > czy nie chcą.

    Zainteresowany jestem "podstawą prawną", bo Robert mnie też
    tą tezą zagiął.
    Rzuć proszę stosownym cytatem.

    > Bieżeszpapierek,piszesz, co Ci dolega i wysyłasz to.
    > ---
    > Biorę czytnik, piszę co mi dolega i wysyłam.

    Ale to nie jest reklamacja ;)
    To tylko odmiana reklamy, taki "czarny pijar", akurat bezskuteczny,
    bo to nie Ty (wprost) płacisz za przesyłki sądowe, lecz sąd (państwowymi
    czyli "naszymi" pieniędzmi, ale liczy się decydent niestety).

    > Najeżdżasz na osobę, która tam tylko pracuje i wykonuje polecenia
    > przełożonego. Moze przełożony jest idiotą, ale to nie jej wina.

    ...z zastrzeżeniem, że "tylko wykonywanie poleceń przełożonego"
    nijak nie zwalnia z bezwzględnych zobowiązań wynikających z prawa,
    o ile takie są.
    Całość robija się więc o to, czy są.

    pzdr, Gotfryd