  • 171. Data: 2010-10-07 11:21:46
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:09, mi pisze:
    > Czemu powielasz socjalistyczne brednie. Niech się leczą sami na własny
    > koszt.

    Jak sobie wyobrażasz selekcję ich od reszty? Testery przy wejściu na
    izbę przyjęć? Zatrucie organizmu to zatrucie organizmu. Poza tym zaraz
    by się odezwały jakieś organizacje chroniące praw wszelakich, że to
    dyskryminacja itd. Już to widzę, jak któraś partia przeprowadza taką
    reformę;)

    > Leczenie zębów też kosztuje socjal spore pieniądze. Może powołamy
    > Policję Sanitarną, która będzie pilnować, czy wszyscy myją zęby... hę?

    Nie sądzisz że skutki niemycia zębów są znacznie mniejsze niż zażywania
    dopalaczy? Nie odróżniasz tego? Ja na ten przykład rzadko myję zęby, a
    to dlatego, że mi się nie psują - takie uwarunkowanie genetyczne ( ojcu
    też się nie psuły ) Od niemycia zębów niekoniecznie nabawię się ich
    choroby, po dopalaczach wcześniej czy później trafię do szpitala i będę
    się leczył za pieniądze obywateli.

  • 172. Data: 2010-10-07 11:21:52
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:14, Tomaszek wrote:
    > Masz wypaczoną psychikę - jak nie o tym pisałem.

    Gdzieś słyczałem coś takiego: Gdy słyszę, że polityk chce się troszczyć
    o moje dzieci to wyciągam broń. No ale to było w zgniłej Ameryce, my się
    już rozprawiliśmy z takim nieodpowiedzialnym przywilejem jakim jest
    prawo posiadania broni.

    > Nic nie było o dekretowaniu - ludzie kiedyś byli tacy sami z siebie, nic
    > nie trzeba było dekretować.

    Prohibicje to próba dekretowania szczęścia, które jakoby było
    przybliżone przez zdelegalizowanie jakiegoś środka.

    mi

  • 173. Data: 2010-10-07 11:24:43
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:15, SQLwiel pisze:
    > Trzeba zlikwidować publiczną "służbę" zdrowia, pisałem wczoraj. Nie
    > będzie wtedy tego problemu.

    Tak, ale to już następny temat. Dlaczego tak bardzo bronisz czegoś
    złego? Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego, ani dorosłym ani
    gnojkom. Po co to na rynku? To gówno służy do otępiania społeczeństwa.

  • 174. Data: 2010-10-07 11:25:21
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:15, Tomaszek wrote:
    > Ja cały czasy to widziałem jako GIS - Główna Inspekcja Sanitarna... al
    > skoro PIS to niech będzie PIS;)

    To dwa, różniące się podmioty.

    mi

  • 175. Data: 2010-10-07 11:27:15
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:19, szerszen pisze:
    > no widac za krotko zyjesz, albo za malo wiesz, maloletni pomiedzy 13 a
    > 18 rokiem zycia maja juz zdolnosc prawna, ograniczona, ale zawsze i
    > konto junior to wyjscie temu na przeciew, bo zakupy to wlasnie czynnosci
    > prawne, do ktorych sa juz zdolni

    No bo na prawie się nie znam i mało się interesuje amatorsko - jestem tu
    jakby gościnnie;) Ale skoro tak jest to nie jest to nic dobrego.
    Niektórzy dorośli są nieodpowiedzialni, a co dopiero dzieciaki;)

  • 176. Data: 2010-10-07 11:29:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-10-2010 13:07, SQLwiel pisze:

    > W powyższy dosadny sposób chciałem wyrazić opinię, że wara komukolwiek
    > poza rodzicami od dzieci.
    > A jeśli rodzice zginą lub zostaną uwięzieni przez reżym np za
    > handlowanie klejem, to pozostają rodzice chrzestni (warto sobie
    > przypomnieć znaczenie tej instytucji)

    A, to każdy musi być dziś ochrzczony?

    > oraz wujostwa/stryjostwa.

    A jak to cala rodzina pijaków, narkomanów i handlarzy żywym towarem?

    > Tak
    > działa zdrowe społeczeństwo.

    A możesz pokazać przykład takiego społeczeństwa w działaniu?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 177. Data: 2010-10-07 11:29:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 13:27:15 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Ale skoro tak jest to nie jest to nic dobrego.

    Ale jak miałeś 15 lat to miło było coś w sklepie kupić, prawda? Czy
    jednak uważasz, że nawet po kartofle mama nie powinna 17-latka posyłać?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 178. Data: 2010-10-07 11:30:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jest cała rzesza ludzi którzy piją alkohol (wino, piwo, nalewki,
    > destylaty) dla smaku a nie da upojenia się do nieprzytomności.

    kwestia ilosci, popatrz teraz na opakowanie, jak walniesz cale opakowanie
    nawet wina, to bedziesz odurzona, tak jak walniesz calego dopalacza, jak
    wypijesz szklaneczke, to pewnie nie poczujesz, ale to samo z dopalaczem, jak
    wezmiesz kawalek, to pewnie nie poczujesz

    > Może ostrożniej z tym "tylko" i "wyłącznie" bo nie każdy kto pije alkohol
    > jest chlorem któremu wszystko jedno co, byle mózg wytrzepało.

    ja nie mowie ze wszystko jedno, mowie ze jest to substancja ktorej
    podstawowy skladnik tak wplywa na czlowieka, a ze odpowiednio przyrzadzony
    ma walory smakowe, no coz, dopalacze tez mozna zrobic w dowolnym smaku i
    beda mialy walory smakowe

    alkochol jakbys sie nie krecila odurza, zmienia swiadomosc, doprowadza do
    smierci, wszystko w zaleznosci od dawki

  • 179. Data: 2010-10-07 11:30:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 13:24:43 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Tak, ale to już następny temat. Dlaczego tak bardzo bronisz czegoś
    > złego? Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego, ani dorosłym ani
    > gnojkom. Po co to na rynku? To gówno służy do otępiania społeczeństwa.

    Jakoś do piątku można było ich kupić ile kto udźwignie, ale mi przez myśl
    nie przeszło pójść do takiego sklepu.
    Więc nie demonizuj.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 180. Data: 2010-10-07 11:31:19
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.10.2010 13:21, Tomaszek wrote:
    > Jak sobie wyobrażasz selekcję ich od reszty? Testery przy wejściu na
    > izbę przyjęć?

    Jaka selekcja? Pozbyć się socjalu a nie bohatersko walczyć z absurdami
    przez niego generowanymi.

    > Nie sądzisz że skutki niemycia zębów są znacznie mniejsze niż zażywania
    > dopalaczy?

    Sądzę, że obecnie skutki niemycia zębów są dla socjalu bardziej
    kosztowne niż skutki zażywania dopalaczy.

    Mam nadzieję, że w nadchodzący piątek premieru Donaldu Tusku po nocnej
    naradzie ogłosi bezpardonową walkę z niemyciem zębów. W węzłach
    komunikacyjnych powinny być rozstawione posterunki sprawdzające czy
    nieodpowiedzialny obywatel umył zęby. Lotne kontrole powinny być
    przeprowadzane w szkołach i miejscach pracy. Tę kontrolę powinniśmy
    także dołączyć do kontroli drogowej.

    mi