  • 11. Data: 2005-09-28 22:22:10
    Temat: Re: Co mozna zrobic z nieodebranym towarem poreklamacyjnym ?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Johnson wrote:

    http://nowemedia.home.pl/nuke/modules.php?name=Downl
    oads&d_op=getit&lid=14

    > Niestety muszę cię uświadomić, że nie zrozumiałeś wskazywanej strony...

    Zamiast wykazywać mi niekompetencję (IANAL) rozwiń myśl i napisz dlaczego
    uważasz, że takie posiadanie odbywa się w złej wierze.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-09-28 22:27:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Zamiast wykazywać mi niekompetencję (IANAL) rozwiń myśl i napisz dlaczego
    > uważasz, że takie posiadanie odbywa się w złej wierze.

    bo posiadacz jest świadomy tego, że nie jest właścicielem

    KG

  • 13. Data: 2005-09-29 06:36:18
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Musisz trzymać 3 lata, potem jest Twój.

    No to pytanie : czemu wiele firm pisze wprost : za np po 3 miesiacach towar
    przechodzi na wlasnosc firmy, lub np po pol roku towar zostaje zlikwidowany
    itp ? Jest to nielegalne ? I jak mi zabiora to moge domagac sie nowego ?

    Fantiom

  • 14. Data: 2005-09-29 06:36:37
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Wyslij klientowi wezwanie, najlepiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    Ale co mi to zmieni ? Nic dalej nie wiem na temat terminu

    Fantom

  • 15. Data: 2005-09-29 07:15:49
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > itp ? Jest to nielegalne ? I jak mi zabiora to moge domagac sie nowego ?

    To jest legalne o ile to klient podpisze. Ja kiedys rozpoznawalem ten
    temat w PIH, bo moj znajomy mial dokladnie ten sam problem. Prawnik tej
    instytucji powiedzial, ze podczas oddawania towaru klient powinien
    podpisac "kwitek przyjecia do naprawy" i na tym kwitku powinna byc taka
    informacja.

    Samo wywieszenie w zakładzie napraw nie jest skuteczne.

    Tylko, ze to bylo z 3 lata temu, nie wiem jaki jest stan na teraz.

  • 16. Data: 2005-09-29 09:50:51
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > informacja.
    >
    > Samo wywieszenie w zakładzie napraw nie jest skuteczne.

    A jezeli taka informacja zosanie wyslana poleconym po rozpatrzeniu
    reklamacji ? Bedzie skuteczna ?

    Fantom

  • 17. Data: 2005-09-29 11:51:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fantom napisał(a):
    > A jezeli taka informacja zosanie wyslana poleconym po rozpatrzeniu
    > reklamacji ? Bedzie skuteczna ?

    Nie, bo o ile przy oddawaniu takie ustalenia stanowią treść umowy, to
    przecież w takiej sytuacji nie da się zawrzeć umowy poprzez milczenie
    drugiej strony.

    KG