  • 1. Data: 2005-09-28 06:37:07
    Temat: Zachowanie allegro
    Od: "Cinek" <g...@S...fm>

    Co powiecie na to?
    Problem z allegro. Tylko nie wiem czy do wygrania. Jak jest z okresem
    czekania na odpowiedź? Tak jak w przypadku normalnej reklamacji? Bo nie
    odpowiedzieli mi juz od 2 tygodni. Ten list wysłałem do przełożonego pani o
    której mowa poniżej.

    Będe wdzięczny za opinie

    Pozdrawiam Marcin

    Witam

    Nazywam się Marcin Debski i byłem użytkownikiem allegro przez blisko
    półtorej roku. Niedawno wystawiłem aukcje, której przedmiotem była śmieszna
    i być może kontrowersyjna usługa (datki na pivo) Pańska pracownica zawiesiła
    moje konto. Początkowo twierdziła że aukcja stoi w sprzeczności z
    regulaminem. Po dokładniejszym zapoznaniu się z regulaminem okazuje się że
    chyba jednak tak nie jest (wystawiłem pewnią usługę). Pani Małgorzata
    odnisła się więc do kolejnego swojego przypuszczenia iż działałem z innego
    konta w celu zawyżenia swojej ilości komentaży. Niedość że jest to dla mnie
    obraźliwe to mija się to całkowicie z prawdą!!!

    Kontaktowałem się z właścicielami danego konta i oboje jesteśmy gotowi
    ułatwić państwu dojęcie do prawdy! (że nie jest to moje kolejne konto) Pani
    Małgorzata nie wzieła pod uwagę kompletnie moich zapewnień, sama raczej nie
    mając dowodów na podważenie moich twierdzeń. Jest to tylko jej niczym nie
    uzasadnione przypuszczenie. Uważam róznież że jej decyzja była dla niej od
    samego początku nieodwracalna i listowna dyskusja była bezsensowna.
    Jeśli natmiast chodzi o samą aukcję to chyba lepszym rozwiązaniej w wypadku
    podtrzymywania twierdzenia o jej nielegalności było jej usunięcie a nie
    blokada konta. Aukcja po 3 dniach miała około 300 odwiedzin i 2 osoby
    obserwujące i jedeno kupno. Była wielka szansa że otrzymam kolejne oferty i
    aukcja nie potrzebowała moich działań.
    Jestem gotów udzielić dodatkowych informacji w celu wyjaśnienia sprawy.
    (Sygnalizowałem to już pani Magdzie)
    Proszę o interwencje i zakończenie tej drażniącej sytuacji.
    Poniżej załączam treść naszych listów

  • 2. Data: 2005-09-28 07:22:18
    Temat: Re: Zachowanie allegro
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Cinek napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzieli mi juz od 2 tygodni. Ten list wysłałem do przełożonego pani o

    W ogole nie musza Ci odpowiadac.

    > Będe wdzięczny za opinie

    Jak ktos wystawia aukcje "datki na piwo" to chyba nie trzeba tego
    komentowac. Żebrac to mozesz przed kosciolem w niedziele, a nie w
    miejscu gdzie toczy sie powazny handel.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-28 07:28:22
    Od: "Cinek" <g...@S...fm>

    > W ogole nie musza Ci odpowiadac.

    > Jak ktos wystawia aukcje "datki na piwo" to chyba nie trzeba tego
    > komentowac.

    Fakt pomyliłem w opisie . Usługa polegała na wypiciu piva i wdzięczności i
    jest całkowicie zgodna z regulaminem. Zawiesili mi konto bo stwierdzili że
    to ja sam sobie kupiłem z innego konta tą usługe a to nie jest prawda

    --

    Pozdrawiam Marcin

  • 4. Data: 2005-09-28 07:53:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > chyba jednak tak nie jest (wystawiłem pewnią usługę). Pani Małgorzata

    > (Sygnalizowałem to już pani Magdzie)

    moze sie w koncu zdecyduj, komu ;P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-09-28 08:00:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Cinek napisał(a):

> [...]
    > jest całkowicie zgodna z regulaminem. Zawiesili mi konto bo stwierdzili że
    > to ja sam sobie kupiłem z innego konta tą usługe a to nie jest prawda

    Zawiesili to konto bo uznali, ze robisz sobie zarty z Allegro. I
    postapili slusznie. A uzasadnili to inaczej, tak jak chcieli.

    Jedyne co mozesz zrobic, to zrezygnowac z uslug Allegro i isc do
    konkurencji. Problem moze polegac na tym, ze w PL nie ma dla Allegro
    realnej konkurencji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos