  • 1. Data: 2005-09-28 07:00:30
    Temat: Czy mogę być trzy razy aresztowany w jednej sprawie ?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Czy w normalnym państwie można być dwa razy aresztowany w jednej sprawie
    razem rok czasu i brak wyroku sprawa trwa 15sty rok ?

  • 2. Data: 2005-09-28 16:53:42
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    Alicja napisał(a):

    > Czy w normalnym państwie można być dwa razy aresztowany w jednej sprawie
    > razem rok czasu i brak wyroku sprawa trwa 15sty rok ?

    Owszem - to sie, niestety, zdarza - np. w przypadku, kiedy nie masz
    stalego miejsca zameldowania.
    pzdr
    A.

  • 3. Data: 2005-09-28 19:31:05
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Owszem - to sie, niestety, zdarza - np. w przypadku, kiedy nie masz
    > stalego miejsca zameldowania.
    > pzd

    Rok czasu za brak zameldowania?

  • 4. Data: 2005-09-28 21:15:23
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    Alicja napisał(a):

    > Rok czasu za brak zameldowania?

    Jeden z moich znajomych (od lat mieszka u drugiej zony, ale nie jest tam
    zameldowany) wielokrotnie wysylal pisemna informacje do sadu o swoim
    nowym miejscu zamieszkania (stalego miejsca zameldowania nie ma).
    Jednakze panienki w sekretariacie z uporem "manioka" wysylaly
    zawiadomienia o rozprawach na ostatni adres stalego zameldowania. Skutek
    byl taki, ze kolege do jednej sprawy aresztowano juz 3 razy - lacznie
    przesiedzial w areszcie ponad 10 miesiecy. Sprawa dalej sie toczy, a
    wezwania do sadu na rozprawe nadal wysylane sa na stary adres - kolega
    jest spakowany (na wszelki wypadek), jesli przyjda po niego jeszcze raz
    (bo zeby bylo smieszniej - policja z nakazem aresztowania jezdzi na nowy
    adres, jak w dym) bedzie przynajmniej mial w areszcie jakies swoje
    ciuchy i drobiazgi osobiste.
    Niestety - nie jest to smieszne, ale kolega na powaznie sie liczy z
    ponownym aresztowaniem. Liczba zawiadomien o nowym adresie wynosi w
    aktach szt 8. (8 pism z zawiadomieniem o adresie dla doreczen i o
    miejscu pobytu).
    pzdr
    A.