  • 131. Data: 2003-01-10 23:50:05
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 12:20:26 +0100,"Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>,
    napisał/a:

    > Nie bardzo rozumiem co ma Pani do Mysłowic i do tutejszych kontrolerów. A
    > tak poza tym ja kontroluję w MZK Tychy.

    LOL

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 132. Data: 2003-01-11 00:02:10
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 12:23:14 +0100,"Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>,
    napisał/a:

    > Całe szczęście rzuciła je w formie pytania a nie zdania oznajmującego...Ale
    > i tak zastanawiam się czy nie mógłbym się gdzieś z tym udać...

    Szuja to wszędzie będzie węszyła zarobek,co by tu gdzieś od kogoś
    wyciągnąć.

    Ludzie! Nie czytaliście obszernej publikacji w gazetach i stronach
    internetowych, na temat kanarów i instrukcji jak się ma pasażer zachować,co
    ma robić w przypadku napaści kanara.Nie wolno cwaniakom kanarom dawać w
    łapę pieniędzy,nie dawać w łapę swojego dokumentu,nie wysiadać z kanarem z
    autobusu,tylko niezwłocznie dzwonić po policję.Ponadto wydrukować ze strony
    ZTM-u i nosić przy sobie (w celu sprawdzenia kanara) numerów ukradzionych
    lub nieważnych blach.

    --
    Kaja

  • 133. Data: 2003-01-11 00:14:40
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    .

    > z dorosłą osobą mam do czynienia? nie widzisz znaku zapytania? hmm

    Nie boję się.Zresztą to nie oskarżenie,a fakt.Oskarżenia posyła się do
    sądów,a nie na grupy dyskusyjne.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 134. Data: 2003-01-11 00:19:58
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    .

    > przelotnie:-) fakt to fakt na obecna chwile tu :-))) moje miasto jest
    > wieksze od Wrocławia ale nie wiem czy z tego powodu mam być dumna ? nie
    > dziele ludzi na kategorie lepszą, gorszą stąd moje pytania ...

    Ja też nie dzielę ludzi na kategorie,tu chodziło po prostu o stan taboru.
    Wiadomo,że w Warszawie jest więcej pojazdów i jak widzę praktyki kanarów są
    zupełnie inne niż te,które tu były opisane.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 135. Data: 2003-01-11 00:24:24
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 10 Jan 2003 19:01:04 +0100,"KANAR" <z...@g...pl.USUN>, napisał/a:

    > Wiesz, za 20 zł to ja nawet bym ręki z kieszeni nie wyciągnął, poza tym przy
    > takiej próbie z Twojej strony, przekonała byś się jak to jest z kanarami
    > którzy zwyczajnie nie biorą łapówek.

    Te próby to kanary "prosto z mostu" robią.

    Prób to ja nigdy nie robiłam i mam nadzieję,że nie będę,bo jeszcze nikomu
    łapówki nie dałam i nie dam.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 136. Data: 2003-01-11 01:36:40
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    11 sty 2003 o 00:40 GMT
    Kaja
    > To mało bierzesz.Czy te kwitki nie są fałszywe,bo mandaty są na większe
    > kwoty-chyba na 120 zł.

    Wysokość zależy od miasta - było o tym wcześniej w wątku, nie przeczytałaś? :/

    To nie są mandaty - też było o tym wcześniej.

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 137. Data: 2003-01-11 08:32:38
    Od: "Maciej Makula" <e...@p...com.pl>

    > To mało bierzesz.Czy te kwitki nie są fałszywe,bo mandaty są na większe
    > kwoty-chyba na 120 zł.

    "Biore" tyle, ile mi mozna. http://www.kzkgop.com.pl/cennik/oplaty/ - tu
    masz podstawe.

    A co do falszywosci tych kwitkow. Nie wydaje ci sie, ze zaczynasz tworzyc
    jakas spiskowa teorie dziejow?

    > --
    > Pozdrawiam;
    > Kaja

    eMeM

  • 138. Data: 2003-01-11 09:15:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spadaj na drzewo zboczeńcu razem ze swoimi lodziarzami.

    Boli??? A innych obrażać łapownictwem nie bolało??Wot chrześcijańska
    dusza;)))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 139. Data: 2003-01-11 09:22:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ludzie! Nie czytaliście ..
    Może i czytaliśmy.O prostytutkach byc może również;))
    Ale na pewno przeczytaliśmy twoją obelgę rzuconą w kontrdyskutanta na temat
    brania przez niego łapówek.Jeśli nie widzisz niestosowności takich
    wypowiedzi to jesteś albo gówniarą albo osobą pozbawioną kultury
    osobistej.Być może zawinili rodzice??? W ten sposób wniosłaś chamstwo na
    grupę dyskusyjną a tego" towaru" mamy dostatek w otaczającym nas świecie.A
    może się mylę co do Twojej osoby i w następnym poście przeprosisz kolegę
    Olo???

  • 140. Data: 2003-01-11 10:02:52
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Cóż, nie kocham mandatow ale jestem