  • 11. Data: 2010-07-15 14:14:35
    Temat: Re: Co moze dobry prawnik? rowod
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kwiatek pisze:

    > ale co w sumie jest takie żałosne?

    Sposób rozumowania.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-07-15 14:22:09
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 15 Lip, 16:14, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Sposób rozumowania.

    no ale czemu sposob rozumowania taki żałosny? uwazasz ze sędzie-
    kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych
    dowodow zdrady?

  • 13. Data: 2010-07-15 14:46:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kwiatek pisze:

    > no ale czemu sposob rozumowania taki żałosny? uwazasz ze sędzie-
    > kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych
    > dowodow zdrady?

    Kolejne żałosne rozumowanie :)

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2010-07-15 14:50:51
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 15 Lip, 16:46, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Kolejne żałosne rozumowanie :)

    no dobra to okaż swoją mądrość maluczkim. chyba że tylko potrafisz
    pisać "żałosne rozumowanie" :P

  • 15. Data: 2010-07-15 15:08:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kwiatek pisze:

    > no dobra to okaż swoją mądrość maluczkim. chyba że tylko potrafisz
    > pisać "żałosne rozumowanie" :P

    Przecież ja wyrażam tylko swoje poglądy.
    Napisałem gdzieś że "sędzie-kobieta nie orzekłaby wylacznej winy
    małżonka na podstawie dobrych dowodów zdrady" albo że "sędzie-meżczyzna
    nie orzekłaby wyłącznej winy małżonka na podstawie dobrych dowodów
    zdrady". Jakiem własne projekcie mi przypisujesz. Jakieś własne
    uprzedzenia co do płci sędziów, że ci to robią to a inny to co innego.

    Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy
    odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile
    trwa to tylko 5 miesięcy.

    --
    @2009 Johnson

  • 16. Data: 2010-07-15 23:55:34
    Od: "NieZnamSie" <n...@o...pl>

    > Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy
    > odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile trwa
    > to tylko 5 miesięcy.

    nie podałem usprawiedliwienia, a jedynie bezpośrednią przyczynę pozwu
    rozwodowego.

  • 17. Data: 2010-07-16 04:14:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    NieZnamSie pisze:

    > nie podałem usprawiedliwienia, a jedynie bezpośrednią przyczynę pozwu
    > rozwodowego.

    Tak???

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2010-07-16 08:42:55
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 15 Lip, 17:08, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy
    > odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile

    moze nie podchodz tak emocjonalnie bo wymyslasz sobie interpretacje
    ktore sa jedynie wlasciwe (dla ciebie oczywiscie) :P (tyczy sie tez
    twojego postu z 16.07 godz 6:14)