  • 21. Data: 2008-01-17 20:40:59
    Temat: Re: Co może a co nie może pracodawca - nowoczesne technologie monitoringu pracownika
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Mr Internet napisał(a):

    > cos nie chce mi sie wierzyc, mozesz podac jakis link lub cytat
    > odpowiedniego artykułu?

    W przypadku umów na czas określony powyżej 6 miesięcy, strony mogą w
    umowie ustalić 2-tygodniowy termin jej wypowiedzenia. Wypowiedzenie
    umowy przez pracodawcę w tym trybie może nastąpić w każdej chwili i bez
    podania powodu. art. 33kp.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-01-17 20:45:00
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Mr Internet napisał(a):

    > hmmm, dziwne, zdawalo mi sie, ze polskie prawo stoi po stronie
    > pracownika w takich sprawach...

    Umowa taka jest jedną z niewielu możliwości, kiedy można związać się
    z pracownikiem na wiele lat, jednocześnie z możliwością szybkiego i nie
    grożącego procesem rozwiązania umowy.