  • 1. Data: 2006-04-29 17:07:38
    Temat: Co jest???
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    Artykuł 55 Konstytucji:
    1. Ekstradycja obywatela polskiego jest zakazana.

    http://tinyurl.com/frqjr

    O co chodzi? Nie może być żadnej ekstradycji.

    MK

  • 2. Data: 2006-04-29 17:30:24
    Temat: Re: Co jest???
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    <CIACH>

    jakbys przeczytal pare wątków niżej to bys się dowiedzial, ze ten problem
    był juz tu omawiany.

    HaNkA

  • 3. Data: 2006-04-29 19:06:24
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Sanctum Officium napisał:
    > Artykuł 55 Konstytucji:
    > 1. Ekstradycja obywatela polskiego jest zakazana.
    >
    > http://tinyurl.com/frqjr
    >
    > O co chodzi? Nie może być żadnej ekstradycji.

    U nas może. Przecież to nie Ruś, u nas jest jak kto chce,
    a prawo jest li tylko dla gnębienia maluczkich.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 4. Data: 2006-04-29 19:59:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > U nas może. Przecież to nie Ruś, u nas jest jak kto chce,
    > a prawo jest li tylko dla gnębienia maluczkich.

    Prawo Unijne stoi nad naszym prawem wiec nie zupelnie jest tak jak kto
    chce. Nie podjudzaj walnietego kameleona.

    P.

  • 5. Data: 2006-04-29 20:58:44
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:e30giu$9he$3@inews.gazeta.pl...

    > Prawo Unijne stoi nad naszym prawem wiec nie zupelnie jest tak jak kto
    > chce. Nie podjudzaj walnietego kameleona.

    Czy to zanczy, że my mamy g.. do powiedzenia we własnym kraju? Możemy sobie
    ustanowić prawo, ale ono i tak nie ma znaczenia, bo tak na prawdę liczy się
    prawo obcych mocarstw?

    Czy mógłym przynajmnije zapoznać się, jakie prawo obowiązuje obecnie w
    Polsce? W jakim jezyku jest to prawo? Czy w razie czego będę odpowiadałw
    języku polskim, czy mam się już uczyć niemieckiego?

    MK

  • 6. Data: 2006-04-29 21:39:46
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Prawo Unijne stoi nad naszym prawem wiec nie zupelnie jest tak jak kto

    Nieprawda.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-04-29 22:44:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sanctum Officium wrote:
    > Czy to zanczy, że my mamy g.. do powiedzenia we własnym kraju?

    Powiedzieliśmy (w referendum), że chcemy przystąpić do UE. Możemy
    powiedzieć, że chcemy wystąpić.

    > Możemy sobie
    > ustanowić prawo, ale ono i tak nie ma znaczenia, bo tak na prawdę liczy się
    > prawo obcych mocarstw?

    Nie obcych. Polska, polscy posłowie do PE, polski rząd i polska komisarz
    współdecydują.

    > Czy mógłym przynajmnije zapoznać się, jakie prawo obowiązuje obecnie w
    > Polsce?

    Proszę uprzejmie, pozwalam.

    > W jakim jezyku jest to prawo?

    W 20 wersjach językowych.

    > Czy w razie czego będę odpowiadałw
    > języku polskim, czy mam się już uczyć niemieckiego?

    Twój wybór.

    -------------------+
    -------------------+

  • 8. Data: 2006-04-30 01:16:35
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> wrote in message
    .
    Sanctum Officium wrote:
    > Czy to zanczy, że my mamy g.. do powiedzenia we własnym kraju?

    Powiedzieliśmy (w referendum), że chcemy przystąpić do UE.
    ===============

    Jak można przystapić do czegoś, co nie istnieje?

    Możemy
    powiedzieć, że chcemy wystąpić.
    ===============

    Oby jak najszybciej.

> [...]
    > się
    > prawo obcych mocarstw?

    Nie obcych. Polska, polscy posłowie do PE, polski rząd i polska komisarz
    ======================

    Taaa. W RWPG też "współdecydowali".

    (...)

    Popraw sobie kodowanie!

    MK

  • 9. Data: 2006-04-30 01:32:21
    Temat: Re: Co jest??? [OT]
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sanctum Officium wrote:
    > Popraw sobie kodowanie!

    A co z nim jest nie tak?

    Odwzajemniając się: popraw sobie cytowanie!

    -------------------+
    -------------------+

  • 10. Data: 2006-04-30 02:32:01
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    .
    Sanctum Officium wrote:
    > Popraw sobie kodowanie!

    A co z nim jest nie tak?

    Odwzajemniając się: popraw sobie cytowanie!

    Kodowanie tekstu. Powinno być 'brak', a Ty masz 'quoted-printable'.

    MK