  • 1. Data: 2006-04-29 11:16:50
    Temat: TPSA - przenisienie telefa trwa i trwa
    Od: t <t...@o...pl>

    Witam

    Jak w tytule - czekam już 3 miesiące i nic, jak na nich to jeszcze
    wszytsko w normie, ale nie mam zamiaru płacić im 160 zł co miesiąc(mam
    także Neostrade).
    Jak to wygląda w świetle prawa - w regulaminie jest napisane że mają
    na przenieszienie 18 miesięcy - i ok. Ale czy muszę płacić abonament
    za czas w którym nie mam telefonu?
    Jeżeli muszę to mówi się trudno, ale wolalbym nie finansować gnojków
    za friko.
    Dodam że teraz mi ten telefon i Neostrada zwisają bo wykupiłem
    abonament na neta przez komórkę i przeprowadzk co kilka miesięcy
    już mnie nie martwią :)

    pozdrawiam