  • 11. Data: 2006-04-30 10:41:55
    Temat: Re: Co jest??? [OT]
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 30 Apr 2006 04:32:01 +0200,
    Sanctum Officium <k...@g...pl> screamed:

    > A co z nim jest nie tak?
    >
    > Odwzajemniając się: popraw sobie cytowanie!
    >
    >=============
    >
    > Kodowanie tekstu. Powinno być 'brak', a Ty masz 'quoted-printable'.

    Gwoli wyjaśnienia:

    1. Naucz się cytować zanim zaczniesz pouczać innych.
    2. Skoro powinno być 'brak' - dlaczego ty masz '8bit'?
    3. Nie powinno być '8bit' a może być.
    4. Jeśli Twój czytnik nie radzi sobie z QP - zmień czytnik lub przestań
    zemieniać te ustawienia u innych.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 12:40:04 user up 10962 days, 0:35, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Reality is an illusion created by a lack of alcohol. -- N. F. Simpson

  • 12. Data: 2006-04-30 11:17:43
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Artur M. Piwko napisał:
> [...]
    >
    > [...]
    > 4. Jeśli Twój czytnik nie radzi sobie z QP - zmień czytnik lub przestań

    Ewentualnie skontaktuj się z producentem swojego czytnika i spytaj kiedy
    raczy zaimplementować standard (QP) istniejący od listopada 1996. Może
    na okrągłą rocznicę planuje ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-04-30 11:18:32
    Temat: Re: Co jest???
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nieprawda.

    co innego na tej grupie bez negowania bylo twierdzone.
    Jezeli jest to nieprawda to sie z tego wycofuje -jezeli!.

    P.

  • 14. Data: 2006-04-30 13:00:46
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    .
    > In the darkest hour on Sun, 30 Apr 2006 04:32:01 +0200,
    > Sanctum Officium <k...@g...pl> screamed:

    > Gwoli wyjaśnienia:
    >
    > 1. Naucz się cytować zanim zaczniesz pouczać innych.

    Mój czytnik jest dobrze skonfigurowany.

    > 2. Skoro powinno być 'brak' - dlaczego ty masz '8bit'?
    > 3. Nie powinno być '8bit' a może być.
    > 4. Jeśli Twój czytnik nie radzi sobie z QP - zmień czytnik lub przestań
    > zemieniać te ustawienia u innych.

    Czytniki 90% użytkowników nie radzą sobie.

    MK

  • 15. Data: 2006-04-30 13:02:24
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:e326dj$6fg$4@inews.gazeta.pl...

    > co innego na tej grupie bez negowania bylo twierdzone.
    > Jezeli jest to nieprawda to sie z tego wycofuje -jezeli!.

    Widzę, że jest niezły burdel. Nie wiadomo nawet jakie prawo u nas
    obowiązuje. Gratulacje dla różowo-czerwonej "elity".

    MK

  • 16. Data: 2006-04-30 13:55:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 30 Apr 2006 15:00:46 +0200,
    Sanctum Officium <k...@g...pl> screamed:

    > Mój czytnik jest dobrze skonfigurowany.

    Cytowanie akurat z nie od czytnika bardziej zależy, a od jego
    użytkownika.

    > Czytniki 90% użytkowników nie radzą sobie.

    Miliony much nie mogą się mylić? Argumentum ad numerum.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 15:54:36 user up 10962 days, 3:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Last one out, turn off the computer!

  • 17. Data: 2006-04-30 15:26:53
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

    .
> [...]
    > użytkownika.

    >>> 3. Nie powinno być '8bit' a może być.

    > Miliony much nie mogą się mylić? Argumentum ad numerum.

    Muchy się nie mylą! Im to nie szkodzi. My natomiast nie powinnismy brać z
    nich przykładu.
    ;-)

    MK

  • 18. Data: 2006-04-30 15:27:43
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

> [...]
    > Sanctum Officium <k...@g...pl> screamed:

    > Cytowanie akurat z nie od czytnika bardziej zależy, a od jego

    Co jest złego z moim cytowaniem?

    (...)

    MK

  • 19. Data: 2006-04-30 16:57:59