  • 21. Data: 2006-05-01 08:40:41
    Temat: Re: Co jest???
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Pav napisał(a):
    > Przemek R. wrote:
    >

    >> Prawo Unijne stoi nad naszym prawem w
    >
    > O matko i córko, ale kwiatek.

    :-) zdarza sie, jak pisalem powyzej jezlei jest to nieprawda to sie
    wycofuje. Temat byl poruszany i elity z grupy sie nie sprzeciwialy wiec
    przyjalem to za prawde.

    jak w koncu jest?

    P.

  • 22. Data: 2006-05-01 08:45:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Pav napisał(a):

    > O matko i córko, ale kwiatek.

    http://www.polskiejutro.com/art/c.php?p=96pp5
    "Zupełnie niezgodnie z konstytucją wprowadza się właśnie odpowiednie
    zapisy do kodeksu karnego. Zwolennicy zmian argumentują: prawo unijne
    stoi ponad prawem narodowym.
    I niestety mają rację. Tyle że przed referendum nikt tego głośno nie
    chciał przyznać. Na wniosek Komisji Europejskiej 13 czerwca 2002 roku
    Rada Europejska po długich oporach rządu włoskiego wprowadziła decyzję
    ramową dotyczącą tak zwanego europejskiego mandatu aresztowania.
    Ponieważ stało się to przed naszym członkostwem w Unii, nie mamy
    możliwości zmienić tego prawa. Zwłaszcza że weszło ono do acquis
    communautaire. Właśnie dlatego obecnie minister Danuta Hübner musi
    ponaglać posłów do wprowadzenia odpowiednich zmian w polskim prawie. [...]"
    (nie wiem jak z wiarygodnoascia powyzszego tekstu, nie znam strony)

    P.