  • 151. Data: 2010-02-09 00:57:42
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > To samo bylo z Polska i powodzia '97. Pokazane tereny wiejskie,
    > zalane, miasteczka czy miasta z ludzmi wygladajcymi jak by nie jedli
    > miesiac lub byli przewlekle chorzy. To nalezalo zobaczyc.

    Ja takich historii nie słyszałem.
    Mozesz podac jakies przykłady?
    Z ciekawosci - popytam znajomych przy okazji.
    BTW "jakby"

    > O tym, ze Poznan to obecnie na terenie polski niemieckie miastop Pozen
    > to w UK standard.

    jakies przykłady?

  • 152. Data: 2010-02-09 06:23:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Lut, 01:35, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Sam podaje tony informacji nie popartych zrodlami - w odpowiedzi na
    > podanie zrodla kaze nam szukac samodzielnie, w odpowiedzi na zrodla
    > pokazujace, ze jest inaczje niz twierdzi mowi, ze jestesmy matoly bo
    > zrodla sa niewiarygodne lub zmanipulowane.
    >
    > Dane, zwlaszcza statytyczne maja to do siebie, ze ulegaja zmianiom.
    > Potrafisz to zrozumiec?
    > Jesli nie to przykro mi...  na tym sie nie znasz....

    To pokaz dane statystyczne z przed tejndrastycznej zmiany ;)

    Jaki problem zamknac nam wszystkim usta i pokazac te statystyki CIA,
    ktore pokazywaly jak bogada i rozwinieta jest KRLD? :)

    Jeden link, jedno wiarygodne zrodlo i masz nas z bani :)

  • 153. Data: 2010-02-09 06:59:44
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-09 00:45, Użytkownik pmlb napisał:

    > Po pierwsze, Polska nie miala koloni ani nie posiadala terytoriow
    > zaleznych.

    Tym gorzej dla nas.

    > Po drgie piepszysz glupoty!

    Ty pieprzysz głupoty i to w wielu wątkach jednocześnie.

> [...]
    > posiadalo takowe w RPA i Argentynie.
    > {Prze,ysl ciezki jest i bedzie we Francji w niemczech... W Polsce byl
    > niezbedny i dzis jest niezbedny. Polska dzis wszystko musi kupic. Nie
    > mozna w Polsce zrobic tego czy tamtego, tylko kupic.
    > A co do trucia, znam zaklad w Polsce ktory pod koniec lat 70-siatych
    > mial zaklad w ktorym filtry i caly osprzet ochrony srodowiska spelnial
    > by normy do dzis:) Normy jakie nalozono na ten zaklad byly obowiazujace
    > od 2003 lub 2005 roku w europie. Naturalnie nie dotyczy to wszystkich
    > zakladow, ale pozkauje jaki byl tred w przemyslie.

    To że znasz zakład który miał filtry nie oznacza że miały go
    wszystkie inne. No ale dla dzieciaka który w dyskusji nie kieruje
    sie wiedzą, rozsądkiem i rozumem a tylko impulsami oraz swoją
    teorią jak to za komuny było wspaniale stan faktyczny nie ma
    znaczenia. Jeśli fakty nie odpowiadają Twoim założeniom tym
    gorzej dla faktów. :-)

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2010-02-09 07:03:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 20:31, RadoslawF pisze:

    > My nie niszczyliśmy tylko budowaliśmy fabrykę którą inni mogli
    > zniszczyć.

    A po co inni mieliby niszczyć zbudowaną przez nas fabrykę? Co to ma
    wspólnego z naszą rozmową?

    A informacja kto to sfinansował najczęściej jest
    > najważniejsza. Ale to zrozumiesz jak dorośniesz.

    Ty zaś ten czas przeznacz może na naukę logicznego myślenia i jasnego
    wyrażania tych myśli?

    --
    spp

  • 155. Data: 2010-02-09 08:00:15
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 00:13:06 -0000, pmlb napisał(a):

    > Polnocnej, jakos dziwnie troche inne od tych filmow kreconych ukryta kamera
    > na zlecenie...
    > http://www.youtube.com/watch?v=P8DPBVaCDXQ

    LOL Po pierwsze Phenian - pokaż taki film z uśmiechniętymi dziećmi z Obozu
    22. I ten agent, który cały dzień pilnuje, by czasem nie nakręcili czegoś
    co nie pasowałoby do obrazu szczęśliwej i dostatniej KRLD :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 156. Data: 2010-02-09 08:11:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > LOL Po pierwsze Phenian - pokaż taki film z uśmiechniętymi dziećmi z Obozu
    > 22. I ten agent, który cały dzień pilnuje, by czasem nie nakręcili czegoś
    > co nie pasowałoby do obrazu szczęśliwej i dostatniej KRLD :-)

    Agent? Agenci są w państwach imperialistycznych!

    To jest Oficjany i Pomocny Urzędnik Szczęśliwej Republiki!

    ;-/

  • 157. Data: 2010-02-09 12:57:33
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > To że znasz zakład który miał filtry nie oznacza że miały go
    > wszystkie inne. No ale dla dzieciaka który w dyskusji nie kieruje

    Umiesz czytac i rozumiec co czytasz? To przeczytaj raz jeszcze.
    Bo sie osmieszasz.

    > sie wiedzą, rozsądkiem i rozumem a tylko impulsami oraz swoją
    > teorią jak to za komuny było wspaniale stan faktyczny nie ma
    > znaczenia. Jeśli fakty nie odpowiadają Twoim założeniom tym
    > gorzej dla faktów. :-)

    Tak, masz racje dzis jest rewelacyjnie, polska jest 6-ta portega europy, w
    polce kryzys to obce slowo, nieznane. Tylko, ze w Polsce tej zimy juz
    zamarzlo ponad 300 osob (ostatni taki pomor z wychlodzenia to okupacja
    hitlerowska. Ale nie wazne, jest cudownie! Jest wplnosc, liberalizm, banki
    kasuja za wszystko, za oplaty placi sie haracz. jest pieknie, nie ma fabryk,
    nie ma nic! Czasem mam wrazenie, ze w Polsce rzadzi taki Kononowicz, zreszta
    Boni a raczej Bielecki Jan Krzystof powiedzial, ze trzeba wszystko
    zburzyc:)) A z Kononowicza sie smieja:)))
    Dzis w Polsce Pod rzadmi disnejlandu Kaczor&Donald jest cudownie, jak w
    kreskowce:) Policji roznego typu powstalo wiecej niz za caly okres PRL no
    lae coz, za PRL u bylo brudno, cimno, zimno, zle, ludzie glodowali, jedli
    trawe i kore, mieszkali w ziemiankach, kartoffle jdli porsto z pola po
    otarciu o portki taki byl glod...
    Szkoly tylko dla elity byly... a milicja strzlala jak chciala i do kogo na
    ulicy bezkarnie a co...
    Poza tym, ze komuny w Polsce nigdy nie bylo mas zracje... dzis jest
    cudownie. Kolorowo, mamy a raczej macie tyle kanaow w tv i to kolorowe, nie
    wazne, ze 80% to reklamy wy lubicie raklamy bo sa takie fajne:)
    Tylko na koniec powiedz mi:
    dlaczego Polska jest postrzegana przez innych jak kraj z pogranicza
    Bialorusi i Azerbejdzanu?
    Dlaczego najlepsza uczelnia w Polsce plasuje sie w 4 setce uczelni
    swiatowych? Aha wiem, to nie wazne liczy sie, ze w Polsce nie ma kryzysu i
    polska to 6-ta potega ... prawda?
    Nie wazne tez jest to, ze polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc pod
    wzgledem bezpieczenstwa na dogach w europie... ale w opni polskow to polacy
    sa njlepszymi kierowcami na swiecie:)
    Tylko w Polsce ludzie martowa sie o to czy dana firma zarobi:))) w innych
    miejscach na ziemi jest odwrotnie, to ludzie martwia sie o swoje nie o
    firme.
    Piszesz o frustracji - pewnie masz racje, bo jak sie nie zloscic skoro
    Polska w ciagu 20 lat zjechala o dobre 50- lat wstecz? Potrafisz to
    dostrzec? Co masz dzis Polskiego w Polsce? Nawet rzad nie dziala dla dobra
    narodu a pod muzyke obcych prywatnych bankow. Nie widzisz tego?
    Moze masz prace, zarabiasz pewnie jakies 3000 na reke, i co? Kupiles dom na
    raty? Moze rodzicie pomogli? I co dalej? Jakie perspektywy? Jak firma w
    ktorej pracujesz padnie lub cie zwolni co dalej? Aha wiem, powiesz, ze to
    przez komune:)))
    Popatrz na Czechy! W 1992 roku takie gwiazdy jak Boni, Bielecki mowil, ze
    nalezy zaczac reformy bo niedlugo ZEJDZIEMY do pozimou Czechoslowacji
    (jeszcze wowczas byli razem) potrafisz to zrozumiec?
    Potem zamieniono Czechoslowacje na Rumunie, Bulgarie a ostanio moi sie o
    tym, ze zejdziemy do poziomu Bialorusi.... I na ma powodu do frustracji? Tym
    wiekszy, ze od 20 lat masz te same mordy zlodziejskie w rzadzie! Tylko
    szyldy sie pozmienialy. Tak naprawde po nazwiskach, mordach to od 20 lat
    rzadzi w Polsce PO,. PiS, SLD, PSL. I zatrwarzajace, oni maja ponad 90%
    poparcia wg. sadazy. To raczej pozytywnie o ludziach w Polsce nie mowi.

  • 158. Data: 2010-02-09 13:07:49
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    .
    > Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > Ja takich historii nie słyszałem.
    > Mozesz podac jakies przykłady?

    Nie. Nie mam ani gazet z tamtego okresu ani tez zadnych nagran, mowie
    wyulacznie z tego co slyszalem.
    To byly glownie opnie przytaczane w rozmowach na podstawie jakiegos
    artykulu.

    > Z ciekawosci - popytam znajomych przy okazji.
    > BTW "jakby"

    Popytac mozesz a i owszem, jesli siedzieli na wyspach dostecznie dlugo to ci
    potwieradza jesli beda potrafili:) wiesz wsrod poloni tej tak zwanej
    powojennej zwlaszcza sie o tym mowilo - ale pamietaj, ze ta polonia sietez
    potrafi dostosowac i nie zdziwie sie jak dzis zaprzecza...
    Przy okazji, wiesz, ze to dzieki polni skupionej wokolo POSK-u (Polski
    Osrodek Spoleczno Kulturalny w Lndynie) obalono "komune" w Polsce?:))) Tak
    pisali w swoich pisemach:) Jak by nie Polonia i prezes (pomine nazwisko)
    POSK to "komuna" byla by do dzis:)

    > jakies przykłady?

    Wiele programow w tym na BBC. Kazde napomkniecie o Polsce i rejonie Poznania
    w odniesieniu do czasu przeszlego uzywa sie okreslenia Pozen. I wyjasnienia,
    ze to niemieckie miasto obecnie w granicach Polski... z palca nie wyssalem.
    PS niedawno byl program o spadkach, tam jeden polska pochodzil wlasnie z
    "Pozen".

  • 159. Data: 2010-02-09 13:10:17
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > LOL Po pierwsze Phenian - pokaż taki film z uśmiechniętymi dziećmi z Obozu
    > 22. I ten agent, który cały dzień pilnuje, by czasem nie nakręcili czegoś
    > co nie pasowałoby do obrazu szczęśliwej i dostatniej KRLD :-)

    No tak, kluci sie sie ten film z propaganda jaka ma na ciebie wplyw...
    Filmu z Obozu 22 nie mam mam natomiast z obozu 21 moze byc?
    mam rez z obozu 13 i obozu 18,5 za chwile beda filmy z obozu nr1 ,, 6 i 8.

  • 160. Data: 2010-02-09 13:17:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-09 08:03, Użytkownik spp napisał:

    > A po co inni mieliby niszczyć zbudowaną przez nas fabrykę? Co to ma
    > wspólnego z naszą rozmową?

    A pewnie to że nie zrozumiałeś o niszczenie czego chodziło.

    > A informacja kto to sfinansował najczęściej jest
    >
    > Ty zaś ten czas przeznacz może na naukę logicznego myślenia i jasnego
    > wyrażania tych myśli?

    Myślisz że pomoże w rozmowach z takimi co oszczędzili na
    nauce czytania ze zrozumieniem ?