  • 81. Data: 2004-04-29 21:59:57
    Temat: Re: Chrzest..
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > piszesz jakies bajadery zamiast po ludzku odpowiedziec na pytanie, ciekawe
    > czemu odpowiedzi na tak proste pytania sa dla niektorych niemozliwe do
    > wyartykulowania

    zacytuję, nie wiem kogo...
    "Czasem nie mam racji, ale nigdy się nie mylę"

    chester

  • 82. Data: 2004-04-29 23:35:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 28. kwietnia 2004 23:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > świadectwo.
    >
    > Ja też. teraz jest "religia / etyka".

    Ale osobno, nie brana do średniej. Z powodu mnie może być tam i buddyzm,
    islam i jeszcze coś jeszcze.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 83. Data: 2004-04-30 08:30:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale osobno, nie brana do średniej. Z powodu mnie może być tam i buddyzm,
    > islam i jeszcze coś jeszcze.

    De facto nie jest tam napisane "religia katolicka", więc jak jakaś szkoła w
    Przemyślu wprowadzi naukę prawosławia to pewnie też tam będą mogli wpisać
    ocenę...

    pdr
    Olo