  • 11. Data: 2020-03-20 08:37:12
    Temat: Re: Chiny-wojna
    Od: r...@o...pl

    W dniu piątek, 20 marca 2020 08:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Mysle ze masz racje bo jakby kosmici chcieli przysłać swojego
    > przedstawiciela na ziemie to przeciez nie przysłaliby takiego cwoka.

    Zatem sekretarz generalny Komunistycznej Partii Chin, a zarazem przewodniczący
    Chińskiej Republiki Ludowej Xi Jinping - sądząc po wyglądzie, nazwisku i
    osiągnięciach w walce z koronawirusem i nie tylko - musi być, no ba, nawet jest
    kosmitą. Jedyny wiarygodny na tej planecie ;-)

    Faceci w czerni wracajcie! :)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 12. Data: 2020-03-20 10:22:33
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-03-19, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

    To jest celebryta.
    Jemu kasa się zgadza tylko wtedy jak robi szum, czyli pisze/mówi/robi coś
    kontrowersyjnego.
    Nie jak spokojnym wyważonym tonem opowiada prawdę. Wtedy kasę traci.
    Resztę sobie dopowiedz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2020-03-20 12:18:46
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 23:38, Animka pisze:

    > Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

    To zwykły ciul, który się trochę szwendał po świecie.
    Spotkałem go kiedyś w Canardzie i żal było patrzeć jak ćwok wykręcał się
    od zapłacenia mandatu 200 zł za przekroczenie prędkości.
    Zwalał nawet winę na swojego brata bliźniaka:)
    Żenujący typ.
    Znajdź sobie Animko lepszych idoli:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2020-03-20 12:21:17
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Dlaczego? Ja mu wierzę. To jest człowiek światowy.

    Ten ciul?

  • 15. Data: 2020-03-20 15:01:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Mar 2020 18:44:18 +0100, Animka napisał(a):

    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/cejrowski-rzuc
    a-gromy-chiny-atakuja-i-to-jest-wojna-aa-3iKL-HsZU-N
    t7b.html

    Warto kliknąć i dowiedzieć się, że:
    "Podróżnik bardzo wiele uwagi poświęcił sprawie przyjmowania komunii w
    czasie mszy. Całym sobą jest on za tym, by nawet w czasie szalejącej
    epidemii, przyjmować komunię świętą do ust i to klęcząc. "

    Jest kolejny link:
    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/lawina-po-wpis
    ie-cejrowskiego-najbezpieczniej-do-ust-i-na-kleczkac
    h-aa-AEG9-jzi3-39Qd.html
    "Podróżnik jest znany ze swojej wielkiej religijności i przywiązania do
    tradycji. Wojciech Cejrowski postrzega tę kwestię jasno: to świętokradztwo.
    - #Komunia Święta "na rękę" (świętokradztwo!) to gwarancja szerzenia
    zarazy. Na dłoniach wirusa mają wszyscy w kościele (z klamek, z windy, z
    tramwaju), a w ustach wirusa mają tylko chorzy. Najbezpieczniej do ust i na
    klęczkach - nie dmuchamy księdzu w twarz - napisał na Facebooku"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-03-20 20:35:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-20 o 15:01, Olin pisze:

> [...]
    > czasie mszy. Całym sobą jest on za tym, by nawet w czasie szalejącej
    > epidemii, przyjmować komunię świętą do ust i to klęcząc. "

    Jak już ktoś przyjmuje to wiadomo, ze lepiej do ust niż do rąk z
    zarazkami( zanim się dojdzie do kościoła to różne zarazki już są).
    Ciekawa jestem czy W.C chodzi teraz do kościoła. Nic o tym nie wspomniał.

> [...]
    > - #Komunia Święta "na rękę" (świętokradztwo!) to gwarancja szerzenia
    > zarazy. Na dłoniach wirusa mają wszyscy w kościele (z klamek, z windy, z

    Księżulkowie też.

    , a w ustach wirusa mają tylko chorzy. Najbezpieczniej do ust i na
    > klęczkach - nie dmuchamy księdzu w twarz - napisał na Facebooku"

    Ksiądz swojej twarzy do czyjejś twarzy nie zbliża. Obawiałabym się, żeby
    mi ksiądz nie dmuchnął w twarz.
    A tak ogólnie to jest zalecenie nie chodzenia do kościoła w czasie tej
    zarazy.

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-03-20 20:43:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-20 o 06:29, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > od zapłacenia mandatu 200 zł za przekroczenie prędkości.
    > Zwalał nawet winę na swojego brata bliźniaka:)

    Nie wiedziałam, że on ma brata bliźniaka.

    > Żenujący typ.
    > Znajdź sobie Animko lepszych idoli:)

    Jaki tam idol. Taki sam wirtualny człowiek jak Ty.

    --
    animka

  • 18. Data: 2020-03-20 20:47:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-20 o 07:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Mysle ze masz racje bo jakby kosmici chcieli przysłać swojego
    > przedstawiciela na ziemie to przeciez nie przysłaliby takiego cwoka.

    Może.

    > Wystarczajaco sie juz popisał ostatnio przy pozarach lasów...

    Nie czytałam o tym.

    --
    animka

  • 19. Data: 2020-03-20 20:55:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    kontrowersyjnego.
    > Nie jak spokojnym wyważonym tonem opowiada prawdę. Wtedy kasę traci.

    Ja tam nie wiem, Nie zaglądałam mu do konta bankowego ani portfela.
    Teraz w tv leci program największej celebrytki. Utworzyła trzecie show.
    Pani Manowska.
    Przełączyłam na 2 Program, a tu 5-ty raz z rzędu celebryci disco polo.
    Już mi się to "przejadło".
    Przełączylam na inny kanał.

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-03-23 09:33:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.03.2020 o 20:43, Animka pisze:

    > Nie wiedziałam, że on ma brata bliźniaka.

    Pewnie nie ma, dlatego to była tylko żenująca zagrywka, żeby nie przyjąć
    mandatu za przekroczenie prędkości.
    Dziad i tyle!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)