  • 11. Data: 2006-06-02 17:35:06
    Temat: Re: Chce wymienic telefon - babka twierdzi, ze niemozliwe :(
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Myszkin napisał(a):

    > Aha - dziwne to bardzo bo wymieniałem już sprzęt np. w MediaMarkt 2
    > razy z powodu niezadowolenia i nie robili mi najmniejszego problemu.
    > Oglądali tylko czy nie ma śladów użytkowania. W RTV-Euro AGD

    Bo to dobra wola sprzedawcy.

    Jacek

  • 12. Data: 2006-06-02 19:26:13
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > powrotem do pudeleczka. Na aparaciku nie ma drasniecia. Wrócilem
    > do punktu Ery i powiedzialem, ze ten telefon mnie zawiódl i
    > chcialbym go wymienic na inny. Za zlotówke sa znacznie lepesze
    > telefony. Babka twierdzi, ze juz po ptakach, ze podpisalem umowe i
    > nic sie nie da zrobic. Dziwne - wydawalo mi sie, ze kupilem
    > telefon za zlotówke, a chyba ustawowo jest mozliwosc zwrotu
    > towaru do 5 dni? Poradzcie - babka z salonu Ery wciska mi kit? Mam

    ROTFL!

    Niezle...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-06-02 19:40:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 18:55:41 +0200, ppp napisał(a):

    > Na tym, że gość pewnie otrzymał ofertę gorszą niż sam by wybrał gdyby nie
    > został osaczony tak jak ja w sieci Orange. (...)

    Czy Ty sie dobrze czujesz? W myśl tego co piszesz możnaby odstąpić od
    KAŻDEJ zawartej umowy bez żadnych konsekwencji!!! Np. Twój pracodawca
    mógłby nagle odstąpić od wypłaty Twojego wynagrodzenia twierdząc że chciał
    Ci płacić połowę mniej, ale go "osaczyłeś" i pod wpływem Twojej persfazji
    wpisał na umowie błędną kwotę. Popadasz w parnoję.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-06-02 19:46:47
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > telefon za zlotówke, a chyba ustawowo jest mozliwosc zwrotu
    > towaru do 5 dni? Poradzcie - babka z salonu Ery wciska mi kit? Mam

    Człowieku ... pobudka, PRL juz sie skonczył ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-06-02 21:53:44
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Myszkin wrote:

    > Aha - dziwne to bardzo bo wymieniałem już sprzęt np. w MediaMarkt 2
    > razy z powodu niezadowolenia i nie robili mi najmniejszego problemu.

    Tylko i wyłącznie ich dobra wola.

  • 16. Data: 2006-06-02 22:09:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku ... pobudka, PRL juz sie skonczył ...

    On jest przytomny, zdaje sie, ze to jego sposob na "kupowanie" - 2x
    wymieniał w MM, ale teraz trafiła kosa na kamień. Może następnym razem
    zastanowi sie ZANIM kupi

    HaNkA

  • 17. Data: 2006-06-02 23:16:21
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Masz pod ręką kogoś kto mało wie o telefonach kom.? Jeżeli masz to zrób test
    i wyślij go do salonu. Niech udaje zainteresowanego. Zobaczysz co mu
    zaoferują. Co do porównania umowy o pracę z umową kupna sprzedazy to wybacz
    ale nie komentuję.

  • 18. Data: 2006-06-03 00:56:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 01:16:21 +0200, ppp napisał(a):

    > Masz pod ręką kogoś kto mało wie o telefonach kom.? Jeżeli masz to zrób test
    > i wyślij go do salonu. Niech udaje zainteresowanego. Zobaczysz co mu
    > zaoferują.

    Co za różnica? Poczytaj sobie czym jest wada oświadczenia woli i czego
    dotyczy, oraz jak to wszystko sie odbywa i kiedy może być zastosowane.

    > Co do porównania umowy o pracę z umową kupna sprzedazy to wybacz
    > ale nie komentuję.

    Nie musisz komentować, po prostu cała Twoja teoria upada bo jest głupia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-06-03 04:45:02
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 cze o godzinie 21:40, na pl.soc.prawo, scream napisał(a):

    > Np. Twój pracodawca mógłby nagle odstąpić od wypłaty Twojego wynagrodzenia

    Formalnie obawiam się że jest to niemożliwe :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 20. Data: 2006-06-03 20:34:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku ... pobudka, PRL juz sie skonczył ...

    Nie przesadzaj. W PRL-u, jakby w koncu - dzieki pomocy calej rodziny -
    "wystal" wreszcie w papierniczym upragniona radziecka komorke PIETROPAWŁOWSK
    10, to by sie cieszyl jak dziecko. Nawet by przez mysl mu nie przeszlo, ze
    mozna zwrocic - skoro nastepna dostawa bedzie za 2 lata?
    No chyba, ze mialby dolary, albo chociaz bony - to moze by kupil jakas
    zachodnia komorke w Peweksie :)

    Pozdrawiam
    SDD