  • Data: 2018-12-02 20:48:05
    Temat: Re: Cążki z cegłą?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-02 o 22:29, t-1 pisze:

    > To napisz po ilu dniach przesyłka doszła i czy doszła.

    Po trzech dniach. Kurier Pocztex, a mogłby to być list polecony, bo
    zmieściła sie do skrzynki na listy. Groszowa rzecz, ale "kurier" 9 zł.

    > Bo podobna do mnie kupiona na OLX zginęła w magazynie zbiorczym Poczty
    > Polskiej.
    > Okazało się, że nadawca ją przewidująco ubezpieczył na kilka tysięcy
    > mimo, że była warta kilkadziesiąt złotych.
    > I według regulaminu PP nie byłem stroną.

    Olx to oszuści. Poza tym nadawca celowo ubezpieczył przesyłkę do Ciebie,
    przesyłka nie dotarła i chyba to właśnie nadawca zarobi na tym
    ubezpieczeniu. Też pewnie oszust.

    --
    animka