  • 11. Data: 2004-09-02 07:30:21
    Temat: Re: CO ZROBIĆ? SPRAWA DŁUGU :-(
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    news:ch59c5$34j$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czym sąsiad handluje, albo co robi. Spróbuj namierzyć jakiegoś większego
    > kontrahenta jego i jemu opchnąć dług. Taki da Ci 80-90%, bo on po prostu
    > zamiast uregulować swoje zobowiązanie gotówką skompensuje się.

    Niezła myśl ;-) dzięki

  • 12. Data: 2004-09-02 07:33:15
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "remeeq" <r...@o...pl> naskrobał/a w

    > W wojewódzkim rejestrze pojazdów (czy jakoś tak). Ale to dopiero po
    > uprawomocnieniu się nakazu i przbiciu klauzuli wykonalności.

    Jesteś pewien że dopiero wtedy? Prędzej jakoś nie da rady? Wyrok mam
    nieprawomocny, tzn bez klauzuli i nie mampewności czy nie wniesie sasiad
    sprzeciwu.
    Podadzą mi czy dopiero komornikowi? Bo jak komornikowi to najlepiej gdybym
    sam zaznaczył we wniosku "egzekucję z majątku" a jak go nie wykażę to
    komornik może rozłożyć łapki :-(

  • 13. Data: 2004-09-02 11:20:56
    Od: bonq<g...@b...pf.pl>

> [...]
    > Podadzą mi czy dopiero komornikowi? Bo jak komornikowi to najlepiej gdybym
    > sam zaznaczył we wniosku "egzekucję z majątku" a jak go nie wykażę to

    chyba musisz jednak poczekac na az wyrok sie uprawomocni... chyba ze jakos po
    znajomosci... ;)
    pozdr
    --
    Sprzedam Golf II \'91 szczegóły www.bonq.ehost.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-09-04 16:42:58
    Od: Marta<b...@w...pl>

    Informacje jak i gdzie spawdzić czy na dłużnika jest zarejestrowany
    samochód znajdziesz na stronie animatek.w.interia.pl/pomoc.html

    -> http://usenet.pomocprawna.info