  • 1. Data: 2004-09-01 11:28:48
    Temat: Przychody z dzierzawionej ziemii
    Od: "Adam" <f...@i...pl>

    Jaki podmiot moze wystawic zaswiadczenie o przychodach uzyskiwanych z
    dzierzawionej ziemii?

    Sytuacja jest nastepujaca:
    Ojciec mojej kolezanki od listopada 2003 dzierzawi ziemie, jest ubezpieczony
    w KRUS-ie. W urzedzie gminy twierdza ze oni nie wystawiaja zaswiadczen w
    wypadku ziemii dzierzawianej tylko bedacej wlasnoscia. Czy urzednicy maja
    racje?

    Dodam ze zaswiadczenie jest konieczne do uzyskania pomocy materialniej na
    uczelni (uczelnia wymaga przedstawienia przychodów za 2003 rok) i sparawa
    jest pilna dlatego prosze o szybkie i konkretne odpowiedzi.

    Z gory dziekuje.
    Adam

  • 2. Data: 2004-09-01 19:43:04
    Temat: Re: Przychody z dzierzawionej ziemii
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki podmiot moze wystawic zaswiadczenie o przychodach uzyskiwanych z
    > dzierzawionej ziemii?

    o przychodach to niewiem, ale dochodach (zapewne to masz na mysli)
    wystawia urzad gminy na podstawie obwieszczenia prezesa GUS

> [...]
    >. W urzedzie gminy twierdza ze oni nie wystawiaja zaswiadczen w
    > wypadku ziemii dzierzawianej tylko bedacej wlasnoscia. Czy urzednicy

    nie, jezeli dzierzawa byla zgloszona do UG to niewidze powodu, ale UG
    niemogl wystawic takiego zaswiadczenia

    pozdro