  • 1. Data: 2004-09-01 11:03:18
    Temat: Pomylka sklepu
    Od: "pber" <p...@p...onet.pl>

    Mam taka male pytanie...Co moze zrobic mi sklep ktory pomylil sie na moja
    korzysc , a mianowicie magazynier wydal mi rzecz warta 3000 zloty zamiast
    rzeczy wartej 1200 zl. Wlasnie pracownik tegoz sklepu zostawil mi wiadomosc
    na sekretarce o tej pomylce....z prosba o oddanie lub zamiane . Czy to
    zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu
    kartonu w domu

  • 2. Data: 2004-09-01 11:33:41
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu

    W piekle bedziesz sie smazyc :)

    nic Ci nie gorzi, widzialey galy co braly (i daly).

    P.

  • 3. Data: 2004-09-01 11:34:20
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości

    > wiadomosc
    > >

    > W piekle bedziesz sie smazyc :)
    >
    > nic Ci nie gorzi, widzialey galy co braly (i daly).

    A bezpodstawne (nieuzasadnione ) wzbogacenie sie ?

    A.

  • 4. Data: 2004-09-01 11:48:51
    Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:ch4cf2$3ah$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A bezpodstawne (nieuzasadnione ) wzbogacenie sie ?

    Domyślam się, że to jest ta sama grupa produktów a jedynie lepszy model,
    więc klient może się nie znać...

  • 5. Data: 2004-09-01 11:53:25
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "pber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu

    ot... patrzac przez pryzmat zwyklej uczciwosci, ktorej w Polsce brakuje.....
    fajnie by oddac:)
    Marcin

  • 6. Data: 2004-09-01 11:54:12
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Wed, 1 Sep 2004 13:03:18 +0200, "pber" <p...@p...onet.pl> wrote:

    dobrej woli, jak dla mnie
    Klapuch

  • 7. Data: 2004-09-01 11:57:47
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    Czy to
    > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu
    > kartonu w domu

    Ja zupełnie NTG, bo nie będę przytaczać przepisów prawnych. Chciałam wyrazić
    tylko moje głębokie zdumienie, że wogóle pojawiło się u Ciebie takie
    pytanie. Rozpakowałeś w domu, widzisz, że nie Twój towar - to naturalne, że
    go zwracasz.
    Jeżeli go nie oddasz, to różnicę w cenie będzie musiał ze swojej kieszeni
    pokryć pracownik magazynu, który za pewne ponosi odpowiedzialność
    materialną.
    Ale to tylko taka uwaga na marginesie, nie chcę nikogo urażać, czy tylko li
    irytować, po prostu rodzice mnie wychowali nieżyciowo.....
    pozdrawiam filozoficznie
    Kaliope

  • 8. Data: 2004-09-01 12:36:09
    Od: "mothafacka" <q...@q...qwe>

    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał
> [...]
    li
    > irytować, po prostu rodzice mnie wychowali nieżyciowo.....

    dokladnie. podpisuje sie 4-ma kończynami

  • 9. Data: 2004-09-01 12:45:29
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Zwrocic chodzic co niedizele do kosciola i byc uczciwym !

  • 10. Data: 2004-09-01 12:51:01
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    Więc postaw sie po drugiej stronie (czyli magazyniera) i bedziesz miała
    odpowiedź (zakładam że jesteś uczciwa).

    --
    Piotr