  • 1. Data: 2004-09-01 10:27:06
    Temat: Spóźniona naprawa gwarancyjna.
    Od: "Witek L." <w...@s...pl>

    Witam,

    Oddałem do naprawy komórkę.
    Gwarancja mówi o naprawie w ciągu 14 dni roboczych.
    15-go dnia wysłałem do serwisu producenta i salonu fax, w którym
    poinformowałem, że z powodu niespełnienia warunków naprawy, proszę o
    wydanie nowego aparatu.
    16-go dnia otrzymałem informację z salonu, że telefon dotarł.
    Powiedziałem, że chcę nowy ;-)
    Warunki gwarancji nic nie mówią, co w takim przypadku, kiedy naprawa
    przekroczy określony termin.
    Czy mogę odmówić przyjęcia naprawionego telefonu i żądać nowego? Jeśli
    tak - jakaś podstawa prawna.
    Proszę o komentarz.
    Wiem, wiem. Temat był wałkowany może ze 120 razy, ale nie znalazłem tego
    czego szukam.
    Pozdr.
    Witek

  • 2. Data: 2004-09-01 15:10:42
    Temat: Re: Spóźniona naprawa gwarancyjna.
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Witek L. wrote:
    > Warunki gwarancji nic nie mówią, co w takim przypadku, kiedy naprawa
    > przekroczy określony termin.
    > Czy mogę odmówić przyjęcia naprawionego telefonu i żądać nowego?

    nie

    > Jeśli tak - jakaś podstawa prawna.

    skoro nie ma w gwarancji, to brak

    > Proszę o komentarz.
    > Wiem, wiem. Temat był wałkowany może ze 120 razy, ale nie znalazłem tego
    > czego szukam.

    nie dziwię się :)

    KG

  • 3. Data: 2004-09-01 19:47:46
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > nie

    Heh, wyobraziłam to sobie. W poniedziałek koleś wywija prawie szablą ze nie
    weźmie naprawionego bo chce nowy i basta, a we wtorek wchodzi mniejszy o
    polowe "to ja juz jednak wezmę ten naprawiony":-) I ten usmiech na twarzy
    serwisantów:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-09-02 10:41:22
    Od: "Witek L." <w...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:ch596q$aeb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > weźmie naprawionego bo chce nowy i basta, a we wtorek wchodzi mniejszy o
    > polowe "to ja juz jednak wezmę ten naprawiony":-) I ten usmiech na

    Dziękuję za "fachowe" opinie.
    Wydawało mi się, że pytanie jest proste.
    Czy mam podstawę prawną, aby żądać nowego telefonu kiedy termin naprawy
    przekroczył określony warunkami gwarancji, a treść gwarancji nie określa
    postępowania w takim przypadku.

  • 5. Data: 2004-09-02 11:00:58
    Od: bonq<g...@b...pf.pl>

> [...]
    > Czy mam podstawę prawną, aby żądać nowego telefonu kiedy termin naprawy
    > przekroczył określony warunkami gwarancji, a treść gwarancji nie określa

    jezeli nie ma o tym mowy w umowie... to pewnie nic im nie zrobisz... a aparat
    juz czeka
    pozdr

    --
    Sprzedam Golf II \'91 szczegóły www.bonq.ehost.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-09-02 11:39:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Witek L. wrote:
    > Dziękuję za "fachowe" opinie.
    > Wydawało mi się, że pytanie jest proste.

    Na które dostałeś najprostszą odpowiedź jaka mogła być. Szukasz innej -
    pozostaje życzyć powodzenia.

    KG

  • 7. Data: 2004-09-02 12:45:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Witek L." <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wydawało mi się, że pytanie jest proste.

    Kam udziełił Ci prostej odpowiedzi "nie". Jesli chcesz, to dla lepszego
    zrozumienia napiszę Ci ją w ten sposob "NIE"

    :-)))

    HaNkA