  • 271. Data: 2010-10-08 10:48:17
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Nie pytam o dopalacze tylko o uzasadnienie tego ze napisales ze gadam
    > bzdury.

    Bez związku, ot co.

    Może chciałeś pogadać o doplaczach, które można spożywać albo nie wiem tam o
    czym.

  • 272. Data: 2010-10-08 11:16:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    niusy.pl napisa?(a):

    > Może chciałeś pogadać o doplaczach, które można spożywać albo nie wiem tam o
    > czym.

    Ok, po prostu nie przeczytales tych "bzdur"? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 273. Data: 2010-10-08 12:09:59
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 09:27, niusy.pl pisze:
    > W końcu na niego płacisz

    Nie mam innego wyjścia, pracując legalnie w tym kraju. Mogę się
    doubezpieczyć prywatnie, ale to nie zmienia faktu, że haracz jest ze
    mnie ściągany. Mogę oczywiście nie pracować tylko kraść, ale nie jest to
    zgodne z moją moralnością i nie będę tego robił.

  • 274. Data: 2010-10-08 12:12:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 10:05, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > To chyba zawsze przysługuje

    Więcej gówniarzy zdechło od dopalaczy = więcej wypłaconych zasiłków =
    mniej pieniędzy w systemie, chociaż tam i tak już chyba drukują te
    pieniądze;)

  • 275. Data: 2010-10-08 12:13:58
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 00:04, KRZYZAK pisze:

    > Jak to nie? Raczej ich stosowanie sprawia uzytkownikom przyjemnosc, prawda?

    Przyjemne nie równa się dobre dla człowieka.

  • 276. Data: 2010-10-08 12:18:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 14:13, Tomaszek pisze:

    > Przyjemne nie równa się dobre dla człowieka.

    Czyli jesteś za zakazaniem np. pączków. Wybitnie szkodliwe.

  • 277. Data: 2010-10-08 12:22:49
    Temat: Odp: Bratko zatrzymanie
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > Ile % energii wytwarzaja w całym systemie?

    one nie wytwarzaja tylko magazynuja wlasnie

  • 278. Data: 2010-10-08 12:34:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przyjemne nie równa się dobre dla człowieka.

    nie tobie o tym decydowac, jest wiele przyjemnych acz szkodliwych rzeczy i
    jakos nikomu do glowy nie przychodzi ich zakazywac

  • 279. Data: 2010-10-08 13:31:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Więcej gówniarzy zdechło od dopalaczy = więcej wypłaconych zasiłków =
    > mniej pieniędzy w systemie, chociaż tam i tak już chyba drukują te
    > pieniądze;)

    Pytam czy jak umrą później to nikt nie dostanie na nich zasiłku ?

  • 280. Data: 2010-10-08 13:34:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 15:31, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > Pytam czy jak umrą później to nikt nie dostanie na nich zasiłku ?

    Nie w tej kadencji sejmu. Zresztą co to za różnica, obecne lata to
    ostatnia zadyszka III RP przed bankructwem.

    --
    Liwiusz