  • 21. Data: 2009-07-14 13:10:55
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał
    > Ale Kodeks Wykroczeń sie nie zmienił o ile mi wiadomo!!!
    > Art. 98. (107) Kto, prowadząc pojazd poza drogą publiczną, nie zachowuje
    > należytej ostrożności,
    > czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje się do przepisów
    > regulujących korzystanie
    > z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów
    > podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Ale coś mi się wydaje, że problemem może być słowo "prowadząc". Łamie przed
    marketem przepisy pozostawiając auto, a nie prowadząc.

  • 22. Data: 2009-07-14 13:30:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Lip, 13:39, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:

    > czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje się do przepisów
    > regulujących korzystanie
    > z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów

    To znaczy jakich konkretnie przepisow?

  • 23. Data: 2009-07-14 13:32:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Lip, 14:51, krzysiek82 <k...@0...pl> wrote:

    > Bo na tych miejscach może chcieć zaparkować osoba która jest do tego
    > uprawniona, a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez
    > umożliwienie parkowania.

    To niech panstwo postawi supermarket i umozliwia.

  • 24. Data: 2009-07-14 13:49:52
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    to pisze:

    > A ile obok było wolnych miejsc dla inwalidów?

    Wszystkie były zajęte, a miejsc było z 8. Tylko jedno, jedno jedyne auto
    miało plakietkę.

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2009-07-14 14:15:07
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    to pisze:
    > No to rzeczywiście przegięcie. Częściej jednak widuję sytuację, gdy
    > wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany. W
    > zasadzie nigdy nie widziałem, by było inaczej.

    A mieszkasz w polsce? Bo ja nagminnie widuje sytuacje o których pisze. A
    jeśli jest już wolne to zwykle gdy wracam z zakupów już jakiś tłumok
    stoi na kopercie.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2009-07-14 14:19:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

> [...]

    wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany. W
    zasadzie nigdy nie widziałem, by było inaczej.

    cokolwiek

  • 27. Data: 2009-07-14 14:21:41
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Lip, 16:19, to <t...@a...xyz> wrote:

    > No to rzeczywiście przegięcie. Częściej jednak widuję sytuację, gdy
    > wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany.

    A widziales kiedys inwalide wysiadajacego z auta z plakietka. Kiedys
    dlugo czekalem na zone i sobie obserwowalem. Wszyscy "inwalidzi"
    wylazili z Tesco raznym krokiem.

  • 28. Data: 2009-07-14 14:31:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał

    > Bo na tych miejscach może chcieć zaparkować osoba która jest do tego
    > uprawniona, a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez
    > umożliwienie parkowania.

    Na TERENIE PRYWATNYM?

  • 29. Data: 2009-07-14 14:36:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał

    > A mieszkasz w polsce?

    Ja mieszkam w Polsce i moje obserwacje są identyczne, jak "to". Miejsce dla
    inwalidów notorycznie wolne (czy to pod kinem, czy pod sklepem, marketem,
    czy pod urzędami), a reszta zabita. Raz na jakiś czas widzę jedynie, jak na
    kopercie parkuje inwalida, ale umysłowy. Tych prawdziwych można na palcach
    jednej ręki zliczyć.

  • 30. Data: 2009-07-14 14:40:57
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Zrobić fotkę i wrzucić to gdzieś na neta ;)
    pzdr
    K.