  • 11. Data: 2009-07-14 11:32:52
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Tak pisał mój przedpiśca.
    > Tutaj raczej o publicznym parkingu rozmawiamy. :)

    A to przepraszam, myślałem, że on ciągle ten teren prywatny ciągnie :)

  • 12. Data: 2009-07-14 11:39:39
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał

    > Na terenie prywatnym? Chyba sobie jaja robisz.
    > Na własnym parkingu mogę wszystkie miejsca oznaczyć jako inwalidzkie, ale
    > pozwolić parkować tam każdemu i mieć w nosie skargi. To ja jedynie wyjdę
    > na głupca i stracę klientów, ale co ma do tego policja?

    Ale Kodeks Wykroczeń sie nie zmienił o ile mi wiadomo!!!
    Art. 98. (107) Kto, prowadząc pojazd poza drogą publiczną, nie zachowuje
    należytej ostrożności,
    czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje się do przepisów
    regulujących korzystanie
    z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów podlega
    karze grzywny albo karze nagany.
    Pozdrawiam
    Staszek L.

  • 13. Data: 2009-07-14 11:45:43
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Lip, 11:04, krzysiek82 <k...@0...pl> wrote:
> [...]
    > handlowych i nie tylko stoi na miejscach dla inwalidów. zadne nie ma
    > plakietki za szybą. Zwraca więc uwagę ochronie, oni jednak stwierdzili,
    > że nic z tym nie zrobią bo jak? Zalecili dzwonić do straży miejskiej,
    > ale przecież to teren prywatny. Z ciekawości zadzwoniłem ale jak się
    > okazało nic się w prawie nie zmieniło w ostatnim czasie i moje
    > przypuszczenie okazało się prawdą. Co radzicie zrobić w takiej sytuacji?
    > Od razu iść do kierownika ochrony lub do szefostwa marketu?  Nie piszcie
    > tylko żeby przejść obojętnie bo nie tędy droga.

    Zainwestuja w papier samoprzylepny. Potem wydrukuj sobie z netu to
    http://img.interia.pl/poboczem/nimg/nalepka200_umysl
    owo_1720421.JPG i
    naklejaj.

  • 14. Data: 2009-07-14 12:01:28
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalid???
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Zmotoryzowany pisze:

    > Ale Kodeks Wykroczen sie nie zmieni? o ile mi wiadomo!!!
    > Art. 98. (107) Kto, prowadz?c pojazd poza drog? publiczn?, nie zachowuje
    > nale?ytej ostro?no?ci,
    > czym zagra?a bezpieczenstwu innych osób, lub nie stosuje sie do przepisów
    > reguluj?cych korzystanie
    > z dróg wewnetrznych lub innych miejsc dostepnych dla ruchu pojazdów podlega
    > karze grzywny albo karze nagany.
    > Pozdrawiam
    > Staszek L.

    tylko pytanie, czy policja czy SM od tego są... bo i jedni i drudzy
    zazwyczaj sie wymigują (a rozumiem, ze ten przepis dotyczy tez np. dróg
    wewnątrz osiedlowych, gdzie jest znak D-40, a kierowcy i tak sobie
    parkują gdzie chcą)

  • 15. Data: 2009-07-14 12:08:55
    Od: Chmiel <m...@a...net>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Zainwestuj w papier samoprzylepny. Potem wydrukuj sobie z netu to
    > http://img.interia.pl/poboczem/nimg/nalepka200_umysl
    owo_1720421.JPG i
    > naklejaj.

    Lepiej folia void która odkleja się po 1mm kwadratowym. Mają taką w
    większości firm zajmujących się drukiem. Naklejasz to na szybe przed
    kierowcą i gość traci godzine na wyczyszczenie auta. Ale to podlega pod
    niszczenie mienia chyba.

    --
    Chmiel

  • 16. Data: 2009-07-14 12:12:33
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Chmiel pisze:
> [...]
    > większości firm zajmujących się drukiem. Naklejasz to na szybe przed
    > kierowcą i gość traci godzine na wyczyszczenie auta. Ale to podlega pod

    szkoda, że trzeba stosować takie praktyki żeby ludzi uczyć, gdzie jest
    państwo?

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2009-07-14 12:26:07
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > regulujących korzystanie
    > z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów
    > podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Well, ale co to ma
    wspólnego_z_miejscami_dla_inwalidów_na_terenie_prywa
    tnym_?

  • 18. Data: 2009-07-14 12:28:00
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w

    > szkoda, że trzeba stosować takie praktyki żeby ludzi uczyć, gdzie jest
    > państwo?

    A może odpowiesz w końcu na pytanie, dlaczego chcesz aby państwowe służby
    porządkowe mieszały się do sposobu parkowania na terenie prywatnym?

  • 19. Data: 2009-07-14 12:51:35
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Baloo pisze:
    > A może odpowiesz w końcu na pytanie, dlaczego chcesz aby państwowe
    > służby porządkowe mieszały się do sposobu parkowania na terenie prywatnym?

    Bo na tych miejscach może chcieć zaparkować osoba która jest do tego
    uprawniona, a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez
    umożliwienie parkowania.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2009-07-14 13:06:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Jestem sobie pod marketem, i widzę, że kilka aut przedstawicieli
    > handlowych i nie tylko stoi na miejscach dla inwalidów. zadne nie ma
    > plakietki za szybą.

    A ile obok było wolnych miejsc dla inwalidów?

    --
    cokolwiek