  • 1. Data: 2007-01-07 22:21:35
    Temat: Bomba rurowa
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl>

    Witam ile mogą mi dac jak zabije 10 osób w knajpie obok ?,bo własnie
    szykuje małą akcje (4 bomby rurowe) bedzie sporo ofiar.Ogladajcie jutro
    rano tv ....

  • 2. Data: 2007-01-07 22:26:17
    Temat: Re: Bomba rurowa
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Marcin Balcerzak napisał(a):
    > Witam ile mogą mi dac jak zabije 10 osób w knajpie obok ?,bo własnie
    > szykuje małą akcje (4 bomby rurowe) bedzie sporo ofiar.Ogladajcie jutro
    > rano tv ....

    Obiecanki, cacanki a głupiemu radość...

  • 3. Data: 2007-01-07 22:31:55
    Od: Steefan <o...@o...ops>

    ELCO napisał(a):

    > Obiecanki, cacanki a głupiemu radość...

    hmm a jesli to prawda ?

  • 4. Data: 2007-01-07 22:37:43
    Od: goore <g...@o...pl>

    Steefan napisał(a):

    > hmm a jesli to prawda ?

    dziwne dziwne

  • 5. Data: 2007-01-07 23:32:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Steefan" <o...@o...ops> wrote in message news:enrscs$qbv$1@news.onet.pl...

    > hmm a jesli to prawda ?

    patrzeć na nagłówki postów i ignorowac trolii z motzarella.org

  • 6. Data: 2007-01-07 23:39:37
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-01-2007 o 23:31:55 Steefan <o...@o...ops> napisał(a):

    > hmm a jesli to prawda ?

    Jesli to prawda to, zapewne, ma przerypane.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 7. Data: 2007-01-07 23:41:57
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-01-2007 o 00:32:23 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > patrzeae na nag?ówki postów i ignorowac trolii z motzarella.org

    A nie lepiej zglosic na policje? Akcja mialaby znacznie ciekawsze
    zakonczenie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-01-07 23:54:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > A nie lepiej zglosic na policje? Akcja mialaby znacznie ciekawsze
    > zakonczenie.

    Policja nie jest od łapania wariatów. Od tego są psychiatrzy.

  • 9. Data: 2007-01-08 06:48:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-01-2007 o 00:54:05 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Policja nie jest od ?apania wariatów. Od tego s? psychiatrzy.

    Czyli lapanie terrorystow jest wpisane w prace psychiatry a nie policji.
    Juz to widze:
    - panie policjancie, ktos podlozyl bombe pod moj samochod.
    - prosze dac mi spokoj, my sie nie zajmujemy takimi sprawami, prosze
    zaprowadzic zamachowca do psychiatry.

    A z dzisiejszych wiadomosci poprawka na informacje: nie bomba rurowa tylko
    helikopter, nie knajpa tylko restauracja, nie obok tylko we Francji i nie
    10 osob tylko 3 ...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2007-01-08 06:52:03
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-01-2007 o 07:48:26 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > A z dzisiejszych wiadomosci poprawka na informacje: nie bomba rurowa
    > tylko helikopter, nie knajpa tylko restauracja, nie obok tylko we
    > Francji i nie 10 osob tylko 3 ...

    A tak na powaznie - tvn24 podaje, ze zatrzymano 20-latka, ktory
    zamieszczal w internecie informacje o ataku terrorystycznym ... swoim
    oczywiscie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.