  • 11. Data: 2007-01-08 07:25:23
    Temat: Re: Bomba rurowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > A tak na powaznie - tvn24 podaje, ze zatrzymano 20-latka, ktory
    > zamieszczal w internecie informacje o ataku terrorystycznym ... swoim
    > oczywiscie.

    Jednego trolla mniej ;->

  • 12. Data: 2007-01-08 16:27:20
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Jesli to prawda to, zapewne, ma przerypane.

    Zobaczymy jak spisije sie policja.

  • 13. Data: 2007-01-08 19:40:24
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-01-2007 o 17:27:20 Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    napisał(a):

    > Zobaczymy jak spisije sie policja.

    Z tego co pisalem - chyba dobrze. Byla tylko krotka notka w tvn24 ... ale
    zakladam, ze zlapali wlasciwego czlowieka.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-01-08 19:58:21
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl>

    Marcin Balcerzak napisał(a):
    > Witam ile mogą mi dac jak zabije 10 osób w knajpie obok ?,bo własnie
    > szykuje małą akcje (4 bomby rurowe) bedzie sporo ofiar.Ogladajcie jutro
    > rano tv ....

    Niestety plotki że zostałem zatrzymany okazały się nieprawdziwe

  • 15. Data: 2007-01-08 19:59:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 20:40:24 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Z tego co pisalem - chyba dobrze. Byla tylko krotka notka w tvn24 ... ale
    > zakladam, ze zlapali wlasciwego czlowieka.

    Zlapali, goscia ktory chcial otruc milosciwie nam panujacego prezydenta. A
    nie trolla usenetowego :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2007-01-09 00:05:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-01-2007 o 20:59:24 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Zlapali, goscia ktory chcial otruc milosciwie nam panujacego prezydenta.
    > A nie trolla usenetowego :)

    Prawdziwie do kitu ... nadzieja byla. Ok. godziny 7.30 w tvn24 na tym
    przewijanym pasku u dolu lecialo "policja aresztowala 20-letniego
    mezczyzne grozacego w internecie atakiem bombowym" ... moze go wypuscili.
    A moze faktycznie zbieg okolicznosci. Albo az takie braki cukru mialem
    wtedy w organizmie ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 17. Data: 2007-01-09 01:49:17
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):
    > "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > Policja nie jest od łapania wariatów. Od tego są psychiatrzy.

    A Violetta Villas jets już jakiś czas w szpitalu psychatrycznym i nie
    chcą jej z tamtąd wypuścić.

    --
    animka

  • 18. Data: 2007-01-10 08:28:33
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: animka [Tue, 09 Jan 2007 02:49:17 +0100]:

    > A Violetta Villas jets już jakiś czas w szpitalu
    > psychatrycznym

    A ty jeszcze nie? Bo zdaje się, że pisanie o tym non stop
    na różnych grupach podpada pod nerwicę natręctw...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 19. Data: 2007-01-11 00:49:00
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Kira napisał(a):

    > A ty jeszcze nie? Bo zdaje się, że pisanie o tym non stop
    > na różnych grupach podpada pod nerwicę natręctw...

    Coś Ci się chyba pomerdało. Podaj linki do rzekomo moich postów.
    Nigdzie indziej o tym nie pisałam.

    --
    animka