  • 31. Data: 2003-02-04 22:18:13
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Agnika" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedys dawno temu dziadki wpełni świadomości umysłowej podzielili tak
    jakby
    > na przyszłoś dla swoich wnuczków mi przepisali mieszkanie
    > (darowizna)drugiemu wnuczkowi dali pieniążki na szkołe a 3 kupili
    mieszkanie
    > całe piętro w bloku.

    Nie musieli tego robic prawda? Piszesz pózniej jak duzo kosztuje opieka nad
    babcia - pomysl o tym, ze gdyby nie szczodrosc dziadków parę lat temu babcia
    mialaby teraz za te pieniadze zapewnioną godziwą opiekę i to bez niczyjej
    łaski.

    >.wujek chce babcie
    > zabrać ale czy lekarz pozwoli to nie wiadomo.Chce niby babci pomóć ,ale
    > jakim kosztem dla mnie niech weżmnie babcie do domu tylko niech zapewni
    > odpowiednią opieke ,ale za 1000zł nie da sie zorganizować opieki ,jedzenia
    > ,lekarstw ,pampersów nie wspomne opłat innych.

    Tylko jeszcze wyjasnij mi czemu tylko wujek ma partycypowac w kosztach
    utrzymania chorej babci? Przeciez nie jest jedynakiem? O wnuczkach tak
    szczodrze obdarowanych pare lat temu nie wspomnę...

    > Chce poprostu umuć ręce od brudnej roboty na nasz koszt

    Raczej bym powiedziala ze podejmuje jakies odpowiedzialne kroki Rece umywa
    cala reszta. Ty cala szczesliwa bo mieszkanie jest Twoje wiec babcia juz
    niepotrzebna, remont przeprowadzony wiec szkoda by babcie wprowadzac do
    odremontowanego pokoju, reszta rodziny nic nie robi. W tym kontekscie to
    chyba dobrze, ze babcia zyje w swoim swiecie - oszczedza jej to rozczarowan.
    Skadinad dla Ciebie tez dobrze bo babcia mogłaby wnosic o wycofanie
    darowizny z powodu rażącej niewdziecznosci obdarowanego (AFAIR)

    HaNkA

  • 32. Data: 2003-02-05 07:02:56
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Jeden normalny w rodzinie?

    No tak.... normalny, normalny by byl, gdyby sam wzial ta babcie na
    swoje barki, wypisac ze szpitala jest latwo, ale pozniej nia sie
    opiekowac jest o wiele ciezej... IMHO zawisc nic wiecej, skoro "oni
    dostali mieszkanie, to niech zaplaca za to jak najwieksza cene..."

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]

  • 33. Data: 2003-02-05 11:08:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Jak kazda praca jesli starasz sie ją wykonac dobrze.

    O nie... O wiele bardziej.....

    Ja na przyklad pod zadnym pozorem na ow stres bymsie ine zdecydowal...

    Boguslaw

  • 34. Data: 2003-02-05 11:28:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > jakby
    > mieszkanie
    >
    > Nie musieli tego robic prawda?

    Ale CHIELI i ZROBILI prawda ?

    Kazdy wmuk dostal "swoja czesc" z tym ze dwoje od razu, a Aginka
    rdostala a nie dostala.
    Nie nasza sprawa jest oceniac czy wlasciwie opiekowala sie dziadkami
    nie mamy danych..
    Nie wiemy czy w umowie darowizny jest cos na temat mieszkania Babci i
    Dziadka

> [...]
    babcia
    > mialaby teraz za te pieniadze zapewnioną godziwą opiekę i to bez niczyjej

    Pytanie czy MA godziwa opieke i czy np bdyby nie rozdala bedac
    jeszce w pelni swiadoma czy banda cwaniakow dawno by jej nie okradla...

    > Tylko jeszcze wyjasnij mi czemu tylko wujek ma partycypowac w kosztach
    > utrzymania chorej babci? Przeciez nie jest jedynakiem? O wnuczkach tak
    > szczodrze obdarowanych pare lat temu nie wspomnę...

    No wlasnie... Dlaczego.....
    Dlaczego nagle zachcialo mu sie "partycypowiac" ?
    Moze zapachnialo mieszkanko ?
    Moze steruje na "razaca niewdziecznosc" i przymierza sie
    do uniewaznienia darowizny ?

    Przez tyle let nie obchodzilo go ze rodzice Aginki
    nie moga nocy spedzac z dziadkami...

    > Raczej bym powiedziala ze podejmuje jakies odpowiedzialne kroki Rece umywa
    > cala reszta.

    Ja wstrzymalbym sie z tymi ocenami.
    Moze sobie wziac Babcie do sieboe - jak taki dobry.

    > Ty cala szczesliwa bo mieszkanie jest Twoje wiec babcia juz
    > niepotrzebna, remont przeprowadzony wiec szkoda by babcie wprowadzac do
    > odremontowanego pokoju, reszta rodziny nic nie robi.

    Reszta rodziny swoje dostala - podobno...

    > W tym kontekscie to
    > chyba dobrze, ze babcia zyje w swoim swiecie - oszczedza jej to
    rozczarowan.

    Prawda ?
    Nie widze powodu, by babcia miala nagle stac sie "przedmiotem"
    za pomoca ktorego wujek "wyrownuje porachunki".

    > Skadinad dla Ciebie tez dobrze bo babcia mogłaby wnosic o wycofanie
    > darowizny z powodu rażącej niewdziecznosci obdarowanego (AFAIR)

    Ja mysle ze cos podobnego kombinuje wujaszek.

    Nie wiem skad teza o razacej niewdziecznosci...

    Nie kazdy ma warunki opiekowac sie chorym.

    > HaNkA

    Boguslaw

  • 35. Data: 2003-02-05 11:48:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ale CHIELI i ZROBILI prawda ?

    I jak widac sie pospieszyli:-(

    > czy np bdyby nie rozdala bedac
    > jeszce w pelni swiadoma czy banda cwaniakow dawno by jej nie okradla...

    A czym sie to rózni od sytuacji babci w tej chwili?

    > Dlaczego nagle zachcialo mu sie "partycypowiac" ?

    Bo moze po prostu zobaczył co się dzieje i ruszyło go sumienie? Lepiej późno
    niz wcale...

    > Moze steruje na "razaca niewdziecznosc" i przymierza sie
    > do uniewaznienia darowizny ?

    I powiem Ci, ze biorąc pod uwagę fakty to chyba trzymałabym kciuki aby mu
    się udało bo jako jedyny z rodziny stara się cos zrobic dla chorej matki.

    > Przez tyle let nie obchodzilo go ze rodzice Aginki
    > nie moga nocy spedzac z dziadkami...

    Rodziców Aginki tez to nie obchodzilo prawda? Dziewczyna byla zameldowana w
    mieszkaniu "po dziadkach" ale wolała mieszkac z rodzicami bo tak wygodniej.
    Dopiero jak babcia trafila do szpitala i zarysowała sie mozliwosc, ze juz
    nie wróci szybko odremontowala mieszkanko i sie przymierza do wprowadzenia
    sie.

    > Moze sobie wziac Babcie do sieboe - jak taki dobry.

    Babcia jest gdzieś zameldowana - badz co badz w mieszkaniu, ktore kiedys
    bylo jej. Nie uwazasz, ze za duzo wymagasz od wujka? Babcia ma mieszkanie
    (przynajmniej meldunek), jak juz pisalam, starych drzew sie nie przesadza -
    zmiana srodowiska mogłaby negatywnie odbic sie na kondycji psychicznej
    staruszki- wujek jest sklonny oplacic 12 godzinną pomoc do chorej. Nie jest
    jedynakiem - niech reszta rodziny wykaze odrobinę dobrej woli.

    > Reszta rodziny swoje dostala - podobno...

    Wiem, ze dostala ale chodzi mi o fakt, ze przyjeli darowizny od babci a
    teraz się nie poczuwaja w zaden sposób do opieki nad nią.

    > Nie widze powodu, by babcia miala nagle stac sie "przedmiotem"
    > za pomoca ktorego wujek "wyrownuje porachunki".

    Jak juz pisalam, znamy sprawę z jednej strony. Nie obchodzi mnie czy wujek
    przy pomocy babci wyrównuje porachunki - grunt, ze jego działania są na plus
    dla babci. Poza tym gdyby w mojej rodzinie dochodziło do takiej sytuacji tez
    starałabym się zrobic z tym porządek wszelkimi dostepnymi srodkami.

    > Nie wiem skad teza o razacej niewdziecznosci...

    A jak to nazwac?

    > Nie kazdy ma warunki opiekowac sie chorym.

    Jak to mówią "Jeśli się nie chce, to gorzej niżby człowiek nie mógł". Ktoś
    juz tu napisał, ze przyjemniej jest zmieniac pampersy niemowlęciu niz
    starszej osobie ale trzeba zdać sobie sprawę - że starość jest nieunikniona.
    Oddając naszych rodziców do domów starców i zapominając o nich, uczymy nasze
    dzieci wlasnie takiej postawy i mozliwe, że kiedys nam przyjdzie tego
    załowac.

    Praca pracownika socjalnego jest stresujaca? Jest. Masz przyklad - normalna
    rodzina, z normalnymi warunkami finansowymi ale najchętniej zrzuciliby
    klopot opieki nad chorym czlonkiem rodziny na panstwo. Bo wygodniej...

    HaNkA

  • 36. Data: 2003-02-05 12:10:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości

    > I jak widac sie pospieszyli:-(

    Na razie nie widac...

    > A czym sie to rózni od sytuacji babci w tej chwili?

    Tym, ze dali temu KOMU CHCIELI.

    > Bo moze po prostu zobaczył co się dzieje i ruszyło go sumienie? Lepiej
    późno
    > niz wcale...

    Tak... lepiej pozniej wyciagnac lapki po mieszkanie niz wcale...

    > I powiem Ci, ze biorąc pod uwagę fakty to chyba trzymałabym kciuki aby mu
    > się udało bo jako jedyny z rodziny stara się cos zrobic dla chorej matki.

    Albo dla siebie...

    > Rodziców Aginki tez to nie obchodzilo prawda? Dziewczyna byla zameldowana
    > mieszkaniu "po dziadkach" ale wolała mieszkac z rodzicami bo tak
    wygodniej.

    Nie moja sprawa. Nie mam przez socjal spranego mozgu
    wiec sie nie wtracam.

    Dziadkowie MIELI PRAWO mieszkac sami w mieszkaniu,
    ktore dali Agince. NIe moja a tym badziej nie socjalistow sprawa.

    > Dopiero jak babcia trafila do szpitala i zarysowała sie mozliwosc, ze juz
    > nie wróci szybko odremontowala mieszkanko i sie przymierza do wprowadzenia
    > sie.

    Prawidlowo - po co mialo stac puste.
    Starych drzew sie ne przesada - prawda ?
    Miala "demolowac" Babci mieszkania jakie Babcia miala ?

    > Babcia jest gdzieś zameldowana - badz co badz w mieszkaniu, ktore kiedys
    > bylo jej.

    Po pierwsze KIEDYS...
    A pod rugie meldunek nie upowaznia do zamieszkania.
    A po trzecie nie moja sprawa...

    > Nie uwazasz, ze za duzo wymagasz od wujka?

    Nie - sam jestem wujkiem...

    > Babcia ma mieszkanie

    Nie ma...

    > (przynajmniej meldunek),

    Do niczego nie uprawnia...
    Moze w umowie cos stoi , ale tego ne wiemy..

    > jak juz pisalam, starych drzew sie nie przesadza -

    To ZLA zasada.
    moja mama ma 70 lat i wlasnie chce sie "przesadzic"
    do mojego mieszkania.....

    > zmiana srodowiska mogłaby negatywnie odbic sie na kondycji psychicznej
    > staruszki

    Ktora pewnie "nie kontaktuje".

    > - wujek jest sklonny oplacic 12 godzinną pomoc do chorej. Nie jest
    > jedynakiem - niech reszta rodziny wykaze odrobinę dobrej woli.

    Najpierw trzeba sie zastanowic CO LEPSZE dla Babci,
    a potem dopiero opluwac ludzi...

    > Wiem, ze dostala ale chodzi mi o fakt, ze przyjeli darowizny od babci a
    > teraz się nie poczuwaja w zaden sposób do opieki nad nią.

    WSZYSTCY przyjeli....

    > Jak juz pisalam, znamy sprawę z jednej strony.

    Dlatego pdjalem sie roli adwokata Aginki...
    Oskarzycieli ma az nadto...

    > Nie obchodzi mnie czy wujek
    > przy pomocy babci wyrównuje porachunki - grunt, ze jego działania są na
    plus
    > dla babci.

    Tego nie wiemy. Byc moze nie liczac sie z dobrem babci chce cos osiagnac...

    > Poza tym gdyby w mojej rodzinie dochodziło do takiej sytuacji tez
    > starałabym się zrobic z tym porządek wszelkimi dostepnymi srodkami.

    A ja tylko legalnymi...

    > A jak to nazwac?

    Najpierw trzeba troche wiecej wiedziec a dopiero potem pisac takie rzeczy.

    > Jak to mówią "Jeśli się nie chce, to gorzej niżby człowiek nie mógł".

    Nieraz naprawde sie nie da..

    > Ktoś
    > juz tu napisał, ze przyjemniej jest zmieniac pampersy niemowlęciu niz
    > starszej osobie ale trzeba zdać sobie sprawę - że starość jest
    nieunikniona.

    Pralem pieluchy po dzieciach - zmienalem pampersy dziadkowi....
    Mezczyzna - gdy trzeba powinen umiec w gowno reke wlozyc...

    Ale tu nie o to chodzi..

    > Oddając naszych rodziców do domów starców i zapominając o nich, uczymy
    nasze
    > dzieci wlasnie takiej postawy i mozliwe, że kiedys nam przyjdzie tego
    > załowac.

    Moze...
    A trzymajac chorych psychicznie w domu by wyrownac jakies porachunki
    rodzinne
    nie postepujemy wcale lepiej..

> [...]
    > rodzina, z normalnymi warunkami finansowymi ale najchętniej zrzuciliby
    > klopot opieki nad chorym czlonkiem rodziny na panstwo. Bo wygodniej...

    A CZYJA TO WINA, ze topanstwo zabieralo babci i dziadkowi przez tyle lat,
    ze NADAL zabiera POLOWE zarobkow i obiecuje ze "jakby co..."...

    Podejrzewam, ze chetnie zaplaciliby te koszty gdyby Panstwo oddalo im
    skladk ubezpieczeniowe.

    Prosze przyjrzec sie lepiej swym podopiecznym. Ilu sposrod nich to lenie
    i nieroby, pijacy i oszusci ktorzy z Aginki i jej Babci podatkow zyja lepiej
    niz PANI ze swej pracy ?

    Boguslaw
    Wyobraz sobie, ze wiem o czym pisze.

  • 37. Data: 2003-02-05 13:09:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > późno

    > Tak... lepiej pozniej wyciagnac lapki po mieszkanie niz wcale...

    Cytując Twoją wypowiedz " tego nie wiemy". Chyba nie sądzisz, ze Agnika
    przedstawila nam obiektywny zarys sprawy? Chce na siłe pozbyć sie babci z
    mieszkania - w tej sytuacji dzialania wujka, ktore temu zapobiegają są z
    gruntu złe - ale sądzę, ze nie mamy przeslanek aby zakladac ze kieruje nim
    jedynie chęć zawlaszczenia mieszkania.

    > Albo dla siebie...

    tego nie wiemy

    > Nie moja sprawa. Nie mam przez socjal spranego mozgu
    > wiec sie nie wtracam.

    Wygodne podejscie - ale tez nieobiektywne. Zbyt duzo osob mówi "nie moja
    sprawa" - dlaczego więc wujek, który mówi "moja matka, moja sprawa" jest tym
    złym?

    > Dziadkowie MIELI PRAWO mieszkac sami w mieszkaniu,
    > ktore dali Agince. NIe moja a tym badziej nie socjalistow sprawa.

    A pytanie czy chcieli? Skoro wczesniej babcia juz wykazywala objawy zaburzen
    psychicznych to moze nalezało wczesniej podjąc jakies kroki?

    > Prawidlowo - po co mialo stac puste.
    > Starych drzew sie ne przesada - prawda ?
    > Miala "demolowac" Babci mieszkania jakie Babcia miala ?

    Czyli stara, chora kobieta może mieszkac w sypiacej się norze - nie warto
    remontowac staruszce mieszkania bo przeciez i tak umrze?

    > Po pierwsze KIEDYS...
    > A pod rugie meldunek nie upowaznia do zamieszkania.

    Bardzo humanitarne - moze doradz jeszcze Agnice jak wyeksmitowac staruszke z
    mieszkania?

    > A po trzecie nie moja sprawa...

    Jak wyzej pisalam - zbyt wiele osób to mówi

    > Nie - sam jestem wujkiem...

    I co w zwiazku z tym? Pozwolilbys swoja chorą matke wyrzucic z mieszkania
    tylko dlatego ze nie kontaktuje?

    > Moze w umowie cos stoi , ale tego ne wiemy..

    Wielu rzeczy nie wiemy w tej sprawie

    > moja mama ma 70 lat i wlasnie chce sie "przesadzic"
    > do mojego mieszkania.....

    A jesli np babcia nie chce się przesadzic? Nie ma zadnych praw Twoim
    zdaniem?

    > Ktora pewnie "nie kontaktuje".

    "tego nie wiemy" - widziales ekspertyze lekarska bo ja nie.

    > Najpierw trzeba sie zastanowic CO LEPSZE dla Babci,
    > a potem dopiero opluwac ludzi...

    A wydawało mi sie, z Twoich wypowiedzi ze babcia nie ma zadnych praw - liczy
    sie tylko dobro osoby remontujacej mieszkanie.

    > WSZYSTCY przyjeli....

    Popraw mnie jesli sie myle, ale nie widzialam, zeby Agnika pisała ze wujek
    dostal po rodzicach chociaz onucę.

    > Dlatego pdjalem sie roli adwokata Aginki...

    Ja natomiast nie bawię sie w obrońce ani wujka ani babci - ciekawi mnie cos
    takiego jak prawda obiektywna.

    > Tego nie wiemy. Byc moze nie liczac sie z dobrem babci chce cos
    osiagnac...

    "tego nie wiemy" Byc moze liczy sie tylko z dobrem babci i nie ma w planach
    zadnej korzysci.

    > A ja tylko legalnymi...

    Jak eksmisja staruszki?

    > Najpierw trzeba troche wiecej wiedziec a dopiero potem pisac takie rzeczy.

    I vice versa

    > Nieraz naprawde sie nie da..

    A nieraz naprawdę się nie chce...

    > A CZYJA TO WINA, ze topanstwo zabieralo babci i dziadkowi przez tyle lat,
    > ze NADAL zabiera POLOWE zarobkow i obiecuje ze "jakby co..."...

    Sugerujesz, ze moja?:-)

    > Podejrzewam, ze chetnie zaplaciliby te koszty gdyby Panstwo oddalo im
    > skladk ubezpieczeniowe.

    A moze zamontowaliby złote kurki przy wannie a babcie i tak na bruk?

    > Ilu sposrod nich to lenie
    > i nieroby, pijacy i oszusci ktorzy z Aginki i jej Babci podatkow zyja
    lepiej
    > niz PANI ze swej pracy ?

    Abstrhujac od okreslenia "moi podopieczni", ktore z pewnych powodów jest
    niewlasciwe to szczerze mówiac bylabym bardziej pobłazliwa dla ludzi z
    marginesu zachowujacych sie w sposob patologiczny niz tzw "dobrych ludzi",
    którzy zachowuja sie dokladnie tak samo. Jak to mówil Kwinto w "vabanku"
    "zamiast krasc jako prezes lepiej kraść jako złodziej. Tak jest po prostu
    uczciwiej"

    > Wyobraz sobie, ze wiem o czym pisze.

    Staram się to sobie wyobrazic:-))))

    HaNkA

    PS. Poniewaz dyskusja robi sie coraz bardziej akademicka proponuje albo ją
    zakonczyc albo przeniesc na priv [vel gg 1119297] - przepychanki slowne
    miedzy nami nie zmienia ani sytuacji babci ani nie zmienia decyzji Agniki
    wiec jaki sens jest je prowadzic?:-)))))

  • 38. Data: 2003-02-05 13:55:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Cytując Twoją wypowiedz " tego nie wiemy".

    Jak pisalem dalej podjalem sie na forum "obrony Agniki".
    NIe wiemy, lecz musimy taka mozliwosc wziac pod uwage..

    > Chyba nie sądzisz, ze Agnika
    > przedstawila nam obiektywny zarys sprawy?

    Kazdy chcac nie chcac podkoloruje... ALE...

    > Chce na siłe pozbyć sie babci z
    > mieszkania -

    O nie... Babcia jak na razie jest "pozbyta".
    To wujek chce ja tam "na sile" wstawic.

    > w tej sytuacji dzialania wujka, ktore temu zapobiegają są z
    > gruntu złe - ale sądzę, ze nie mamy przeslanek aby zakladac ze kieruje nim
    > jedynie chęć zawlaszczenia mieszkania.

    Nie wiem czym sie kieruje. Miloscia czy (bez)interesowna zawiscia.
    Ale nalezy byc ostroznym. Nie raz ktos trzyma staruszka "na rente".

    > mu
    > matki.

    > tego nie wiemy

    Wiec zalecm ostroznosc...

    > Wygodne podejscie - ale tez nieobiektywne. Zbyt duzo osob mówi "nie moja
    > sprawa" - dlaczego więc wujek, który mówi "moja matka, moja sprawa" jest
    tym
    > złym?

    KIEDY o tym mowi ?
    NIe mowie ze nA PPEWNO jest "tym zlym" moze i dobrym "inaczej".

    > A pytanie czy chcieli? Skoro wczesniej babcia juz wykazywala objawy
    zaburzen
    > psychicznych to moze nalezało wczesniej podjąc jakies kroki?

    No wlasnie... moze tu jest motyw ?
    Babcia z dziadkiem rozdali majatek... A tu nagle okazuje sie ze sa jakies
    zaburzenia...
    Moze by tak "zrobic porzadek" i cos "uniewaznic" ?
    Nie wiem od kiedy babci cos sie stalo i kiedy.

    > Czyli stara, chora kobieta może mieszkac w sypiacej się norze - nie warto
    > remontowac staruszce mieszkania bo przeciez i tak umrze?

    Nie.
    Czyli Babcia mieszka JAK CHCE bo to jest JEJ SWIETE PRAWO.
    Po co stresowac staruszke remontami by czula sie OBCO ?
    PO CO - by pomyslala soie , ze sie chce ja wyrzucic ?

    > Bardzo humanitarne - moze doradz jeszcze Agnice jak wyeksmitowac staruszke
    > mieszkania?

    Przeciez nie mieszka - po co eksmiowac...

    PO PIERWSZE trzeba sprawdzic, czy Babci istotnie dzieje sie krzywda.

    > Jak wyzej pisalam - zbyt wiele osób to mówi

    A zbyt wiele mowi MOJA gdy idzie o CUDZE pieniadze.

    > I co w zwiazku z tym? Pozwolilbys swoja chorą matke wyrzucic z mieszkania
    > tylko dlatego ze nie kontaktuje?

    Nie - wzialbym ja do siebie.

    > Wielu rzeczy nie wiemy w tej sprawie

    Dlatego staram sie nie wydawac sadow kategorycznych.

    > A jesli np babcia nie chce się przesadzic? Nie ma zadnych praw Twoim
    > zdaniem?

    przeciez JEST PRZESADZONA..

    > "tego nie wiemy" - widziales ekspertyze lekarska bo ja nie.

    Nie, ale widzialem nie kontaktujace babcie.
    Pelny odlot... nie wiedza, ze jadly przed chwila
    (sam widzialem jak jadly) na corli mowia siostro,
    na ziecia - mezu....

    Ale widzialem tez KONTAKTUJACE.
    W sobote na poczcie dziadek 94 lata DZIEWIECDZIESIAT CZTERY....
    Nadal list polecony ale po drodze do domu pomyslal, ze zly adres.
    Bylem jak wrocii po drodze w domu sprawdziwszy jaki jest wlasciwy..

    CUDNY dzialdek, tez tak bym chcial.....

    > A wydawało mi sie, z Twoich wypowiedzi ze babcia nie ma zadnych praw -
    liczy
    > sie tylko dobro osoby remontujacej mieszkanie.

    Jak widac maila Panio racje - wydawalo sie...

    > Popraw mnie jesli sie myle, ale nie widzialam, zeby Agnika pisała ze wujek
    > dostal po rodzicach chociaz onucę.

    Rodzice Agniki tez......
    Mysle, choc nie wiem, ale wypowiedz sugerowala ze te wnuki to nie jest
    rodzenstwo...

    > Ja natomiast nie bawię sie w obrońce ani wujka ani babci - ciekawi mnie
    cos
    > takiego jak prawda obiektywna.

    Do tego trzeba wlasnie TEZ adwokata.

    > osiagnac...
    >
    > "tego nie wiemy" Byc moze liczy sie tylko z dobrem babci i nie ma w
    planach
    > zadnej korzysci.

    Wiec nalezy ostrozniej wydawac sady..

    > Jak eksmisja staruszki?

    Nie...
    Ale np "wszelkie"to moze byc lamanie nog....

    > I vice versa

    > A nieraz naprawdę się nie chce...

    To uznajmy za uzgodnione...

    > Sugerujesz, ze moja?:-)

    NIe.. ALe jak zabralo i obiecalo to iech teraz BULI (z moich skladek tez.)

    > A moze zamontowaliby złote kurki przy wannie a babcie i tak na bruk?

    Ale wtedy SLUSZNIE oburzalibysmy sie, ze babcia jest w osrodku PANSTWOWYM.

> [...]
    > "zamiast krasc jako prezes lepiej kraść jako złodziej. Tak jest po prostu

    Dla mnie zlodziej to zodziej...oszust to oszust..
    Mysle ze predzej nalezy sie BABCI za to, co wplacala
    niz oszustowi nierobowi..

> [...]
    > miedzy nami nie zmienia ani sytuacji babci ani nie zmienia decyzji Agniki
    > wiec jaki sens jest je prowadzic?:-)))))

    Mysle,z e wiekszosc "jest wyjasniona" w tym sensie,
    ze jedynie wyjasnienia Agniki moga tu jakies swiatlo rzucic.
    A tego na prov nie zalatwimy.

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 39. Data: 2003-02-05 14:16:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Mysle,z e wiekszosc "jest wyjasniona" w tym sensie,
    > ze jedynie wyjasnienia Agniki moga tu jakies swiatlo rzucic.

    Wyjasnienia Agniki nic nie dadzą bo jest tylko jedną ze stron- wyjasnienia
    wujka by nam pomogly ale raczej na to nie ma co liczyc. Generalnie proste
    rozwiazanie byloby gdyby sprawa oparła sie o sąd - chociazby w celu proby
    uniewaznienia darowizny (jesli takie sa zamiary wujka), ubezwlasnowolnienia
    babci (jesli jej stan tego wymaga) i wyznaczenia prawnego opiekuna babci, co
    uprosciloby szereg spraw.
    Skadinad nie zgodze sie z okresleniem, ze babcia jest juz "przesadzona" -
    skoro nie jest ubezwlasnowolniona i kontaktuje (sama Agnika pisze ze raz z
    nia jest lepiej raz gorzej) to moze staruszce w przypływie ułanskiej
    fantazji przyjsc do glowy przewrotna mysl ze sie wypisze z tego miejsca w
    którym teraz przebywa i spokojnie zjawi sie w mieszkaniu, w ktorym jest
    zameldowana. Tym bardziej, ze nie wiemy jaki naprawde jest jej stan zdrowia.
    :-)))))

    > Pozdrawiam

    Równiez:-))

    HaNkA

  • 40. Data: 2003-02-05 14:23:21
    Temat: Odp: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "Martynika" <m...@o...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1r53i$ifa$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > przeciez JEST PRZESADZONA..

    Z tego co pisała wczesniej Aginka szpital każe ją zabrac więc nie do końca
    przesadzona. Problem więc dotyczy moim zdaniem tego że nie ma jej kto i
    gdzie zabrać a Aginka w swoich postach sugeruje że ona jej nie chce w
    "swoim" mieszkaniu.

    Problem ten leży więc w dużej mierze po za problematyką prawa. Może niech
    Aginka przestanie szukać sposobów na uspokojenie swojego sumienia tyko powie
    o co właściwie chodzi. Bo w mojej ocenie to chodzi o odpowiedź na pytanie
    "jak się pozbyć babci?" czy też"jak nie dopuścić by babcia mieszkała ze
    mną?".
    Martens