    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Tue, 4 Feb 2003 23:18:13 +0100

    Użytkownik "Agnika" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedys dawno temu dziadki wpełni świadomości umysłowej podzielili tak
    jakby
    > na przyszłoś dla swoich wnuczków mi przepisali mieszkanie
    > (darowizna)drugiemu wnuczkowi dali pieniążki na szkołe a 3 kupili
    mieszkanie
    > całe piętro w bloku.

    Nie musieli tego robic prawda? Piszesz pózniej jak duzo kosztuje opieka nad
    babcia - pomysl o tym, ze gdyby nie szczodrosc dziadków parę lat temu babcia
    mialaby teraz za te pieniadze zapewnioną godziwą opiekę i to bez niczyjej
    łaski.

    >.wujek chce babcie
    > zabrać ale czy lekarz pozwoli to nie wiadomo.Chce niby babci pomóć ,ale
    > jakim kosztem dla mnie niech weżmnie babcie do domu tylko niech zapewni
    > odpowiednią opieke ,ale za 1000zł nie da sie zorganizować opieki ,jedzenia
    > ,lekarstw ,pampersów nie wspomne opłat innych.

    Tylko jeszcze wyjasnij mi czemu tylko wujek ma partycypowac w kosztach
    utrzymania chorej babci? Przeciez nie jest jedynakiem? O wnuczkach tak
    szczodrze obdarowanych pare lat temu nie wspomnę...

    > Chce poprostu umuć ręce od brudnej roboty na nasz koszt

    Raczej bym powiedziala ze podejmuje jakies odpowiedzialne kroki Rece umywa
    cala reszta. Ty cala szczesliwa bo mieszkanie jest Twoje wiec babcia juz
    niepotrzebna, remont przeprowadzony wiec szkoda by babcie wprowadzac do
    odremontowanego pokoju, reszta rodziny nic nie robi. W tym kontekscie to
    chyba dobrze, ze babcia zyje w swoim swiecie - oszczedza jej to rozczarowan.
    Skadinad dla Ciebie tez dobrze bo babcia mogłaby wnosic o wycofanie
    darowizny z powodu rażącej niewdziecznosci obdarowanego (AFAIR)

    HaNkA