  • 51. Data: 2022-05-13 13:44:42
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 13:39, Olin napisał:

    > Trzeba było chodzić na demonstracje KOD, kiedy walczył o praworządność.
    > Nie przypominam sobie, żeby Konfederosja brała w nich aktywny udział. Oni
    > wolą raczej odmienne standardy, a ocknęli się, kiedy sami padli ich ofiarą.
    > Ciekawe, czy będą się odwoływać do instytucji unijnych.

    Ale czemu piszesz mi o konfederacji?
    --
    http://zrzeda.pl

  • 52. Data: 2022-05-13 13:50:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > blokowania połączeń telekomunikacyjnych lub przekazów informacji, na
    > żądanie uprawnionych podmiotów, jeżeli połączenia te mogą zagrażać
    > obronności, bezpieczeństwu państwa oraz bezpieczeństwu i porządkowi
    > publicznemu, albo do umożliwienia dokonania takiej blokady przez te
    > podmioty.
    >
    > Konfederosja jest tym oburzona, więc niech się odwołuje do Trybunału
    > Konsumpcyjnego.
    > Pamiętam, jak Filipek się cieszył, że wreszcie zamilknie TVN, ale nie
    > doczekał.
    >
    > Nieustające pozdrowienia dla kacapskiej agentury.

    A zacytujesz/podasz post w którym niby miałem się cieszyć?
    IMHO Tak twoja prywatna opinia może by uszła na grupach pl.soc.polityka
    i pl.pregierz ale na grupie pl.soc.prawo jest *żenująco* nie na miejscu.

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2022-05-13 14:04:23
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Masze ze swastyką, czy "Z" nie maja nic wspólnego z wyrażaniem
    > stanowiska maszerujących.

    ???
    :DDDD

  • 54. Data: 2022-05-13 14:06:40
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > I tu pewnie Cię zaskoczę. Widuję takich.

    To staraj się go zrozumieć i puszczaj wolno.

  • 55. Data: 2022-05-13 15:12:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 May 2022 13:44:42 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Ale czemu piszesz mi o konfederacji?

    Bo to konfederaści załamują ręce nad utratą dostępu do kacapskiej
    propagandy i nagle stali się zwolennikami praworządności tudzież swobody
    wypowiedzi; zauważyli nawet, że ABW robi, co chce i nie ma się do kogo
    odwołać.

    Jeśli masz inne preferencje, idź do biura poselskiego swego przedstawiciela
    i zreferuj problem. Interpelacja w Sejmie da o wiele lepszy efekt niż
    awanturowanie się po internetach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 56. Data: 2022-05-13 15:13:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 May 2022 13:43:52 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Zaś założenie ze ABW bez "pomocy" sądu może wprowadzić _trwałą_ blokadę
    > (w czasie pokoju/stanu zwyczajnego) dla mnie jest laniem sikiem prostym
    > za fundamenty państwa prawa.

    A jak PiS demontował praworządność, to protestowałeś razem z KOD-em?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 57. Data: 2022-05-13 15:17:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 15:12, Olin napisał:

> [...]
    >
    > Jeśli masz inne preferencje, idź do biura poselskiego swego przedstawiciela
    > i zreferuj problem. Interpelacja w Sejmie da o wiele lepszy efekt niż

    Nagłaśnianie problemu daje dużo lepsze efekty. Więcej - jak w dawnych
    czasach mówiłem, że niebezpieczne są specustawy, gdzie możemy zmniejszać
    vacatio legis, to sie śmiano. A teraz Kaczyński to wykorzystał i przejął
    TK dzięki takim ustawom.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2022-05-13 15:25:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > "z tego co przeczytałeś w jakiejś gazecie". Z faktów, od ponad miesiąca
    > brak jest decyzji, jest tylko lista.

    Ale ogarnąłeś kto zablokował i za co?
    Czy nadal nie?
    Nadal nie wiesz kogo pozwać do sądu?

    > Co ciekawe wrealu24.pl w zasadzie
    > od dłuższego czasu nie było nic publikowane,

    Bo oczywiście wszyscy powinni zapomnieć co robili wcześniej.

    > bo przebudowywano portal -

    Tak. To faktycznie ich usprawiedliwia.

    > ledwo ruszył i trafił na listę...

    Ale ogarniasz, że właśnie dlatego trafił na listę, bo znowu ruszył?

    > Więc rzetelność tych gazet jest
    > wątpliwa i to hasło "szerzenie kacapskiej propagandy" - to możesz
    > przykleić każdemu.

    Nie. Nie możesz każdemu.

    > Jeśli nie odbywa się to w sposób znany z krajów cywilizowanych - czyli w
    > sposób formalny

    Przecież zablokowali w sposób formalny.
    Wiesz kto zablokował, wiesz za co.

    > - jutro może być to Twoja strona, albo strona kogoś kogo
    > lubisz, a kto podpadł rządzącym.

    To by znaczyło, że urządziliśmy się w dupie.

    A na razie cały czas ignorujesz fakt, celowo, że nie ma symetrii między
    informacjami, a "informacjami".
    Że jest różnica między zablokowaniem fiutinowskiej szczujni i
    zablokowaniem serwisu podającego informacje.
    Dla ciebie jest to równoważne. A nie jest.
    A raczej z wiadomych powodów próbujesz przepchnąć, że to jest
    równoważne, choć wiesz, że nie jest.

    > W zasadzie jak napisałem, każdemu można
    > przypisać szerzenie kacapskiej propagandy

    Nie. Nie każdemu.

    > - bo w zasadzie nie wiadomo co
    > nią jest.

    Wiadomo.

    Tak samo jak wiadomo czym jest faszyzm, a mimo tego istnieją
    współcześnie faszyści, którzy oburzają się, że nazywa się ich
    faszystami. Tak jakby obudzili się wczoraj i nie uczyli się w szkole
    historii. Współczesny faszysta prosto w oczy wali faszystowskie teksty i
    jest bardzo zdziwiony, że nazywa się go faszystą i że narusza się jego
    prawo do wolności słowa.
    Tę samą wadę umysłową mają np. rasiści.

    Więc nic dziwnego, że witryna/blog/podcast rozpowszechniająca
    fiutinowskie "informacje" jest bardzo zdziwiona, że została zablokowana
    za rozpowszechnianie fiutinowskich "informacji".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 59. Data: 2022-05-13 15:40:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 13 May 2022 15:17:52 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Nagłaśnianie problemu daje dużo lepsze efekty.

    No właśnie, a niszowy juznet czytają już tylko niedobitki, więc tutaj wiele
    zwojować się nie da.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 60. Data: 2022-05-13 16:10:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 15:25, Kviat napisał:

    > Ale ogarnąłeś kto zablokował i za co?
    > Czy nadal nie?
    > Nadal nie wiesz kogo pozwać do sądu?

    dlaczego ja mam pozywać? Pozwać chcą osoby zainteresowane i to im utrudnia.

    > Bo oczywiście wszyscy powinni zapomnieć co robili wcześniej.

    nawet nie wiesz o czym mowa, ale pieprzysz 3 po 3...

    > Tak. To faktycznie ich usprawiedliwia.

    Pokazuje że zablokowano coś, co w zasadzie nie miało treści jeszcze.
    Więc jak można było zablokować za szerzenie jakiś treści skoro ich nie
    było?

    > Ale ogarniasz, że właśnie dlatego trafił na listę, bo znowu ruszył?

    ale kojarzysz, że aby trafić na listę powinien być powód - więc
    należałoby przedstawić dowód na to, że coś tam było niewłaściwego?
    Cenzura prewencyjna? To konstytucyjnie jest zabronione...

    > Nie. Nie możesz każdemu.

    na takiej zasadzie, skoro nie musisz podać żadnych dowodów, możesz.

    > Przecież zablokowali w sposób formalny.
    > Wiesz kto zablokował, wiesz za co.

    nie nie wiadomo kto, podobnież ABW, ale podobnież, za co nie wiadomo, bo
    nie ma oficjalnego dokumentu który by stwierdzał za co.

    > To by znaczyło, że urządziliśmy się w dupie.
    >
    > A na razie cały czas ignorujesz fakt, celowo, że nie ma symetrii między
    > informacjami, a "informacjami".

    jakimi informacjami - jprdle... Podaj przykład takiej informacji.

    > Nie. Nie każdemu.

    jeśli nie musisz przedstawiać dowodu, to każdemu. Ja wiem, dla Ciebie
    myślenie to widac zbyt abstrakcyjna forma, ale jeśli nie musisz
    przedstawiać dowodu tylko robić pod widzimisię, to można każdemu.

> [...]
    > historii. Współczesny faszysta prosto w oczy wali faszystowskie teksty i
    > jest bardzo zdziwiony, że nazywa się go faszystą i że narusza się jego

    Tak w sejmie takich faszystów jest wielu - szczególnie po lewej stronie...

    --
    http://zrzeda.pl