  • 11. Data: 2010-02-18 09:49:25
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 09:30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > szerszen pisze:

    > > a czemu to?
    > > bo dbaja o swoje interesy?
    >
    > Dbają? Psują marce wizerunek.

    Pytanie - w czyich oczach psuja? :)

    Ja tam jestem klientem BP od bardzo dawna i w moich oczach nic nie
    traca, wrecz przeciwnie ;-)

    Sam mam ten problem - mieszkam na nowym osiedlu, ktore nie jest
    ogrodzone (taka mielismy fantazje, zeby postawic na monitoring i
    ochrone, nie zas kraty, mury i ploty). Zainwestowalismy w graze dla
    mieszkancow i duza liczbe miejsc parkingowych dla gosci, do tego dwa
    "parki", boisko do pilki noznej ect. ect. ect.

    Niestety jestesmy "otoczeni" przez "nowoczesne" osiedla budowane w
    stylu neowieziennym czyli 2-3-4 bloczki otoczone murem lub siatka, bez
    miejsc parkingowych dla gosci. Do tego jest u nas "obiekt" odwiedzany
    przez duza liczbe gosci :)

    Wszyscy Ci sasiedzi i ich odwiedzajacy wpadaja na genialny pomysl, ze
    skoro w prominiu paru km znalazl sie jakis frajer co nie postawil
    zasiekow z drutu kolczastego pod swoim blokiem to mu trzeba prakowac
    na kazdym wolnym skrawku ziemi :)

    Az chyba napisze maila do administratorki czy nie mozemy i my zakladac
    blokad :)

    Dlatego mysle, ze pomysl BP jest wielce wychowawczy. Wszyscy buduja w
    Polsce mieszkania i biurowce - nikt miejsc parkingowych. gdzie sie
    tylko jakis nowy budynek pojawi tam wszyscy maja przerabane bo
    samochody zajmuja kazdy wolny metr przestrzeni publicznej :)

  • 12. Data: 2010-02-18 09:49:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d0831$1@news.home.net.pl...

    > zasadnicze

    > ale to nie bylo bistro bp tylko mcdonalds, gdzies dalej, wiec zaden w
    > tym interes stacji

    Sieci stacji bardzo często współpracują z tymi sieciami - na trasie
    katowickiej Shell występuje razem z McDonalds właśnie.

    > a co ciebie obchodzi blokada na cudzym kole?

    Bo i mnie może to spotkać, że sobie zaparkuję, nie zauważę jakiejś
    informacji rzekomo napisanej małymi literkami na jakiejś dyskretnie
    schowanej tabliczce, zasiedzę się w przystacyjnym bistro i będę miał
    niespodziankę po powrocie.

    > a przedewszystkim kamery monitoringu

    Aha. Które nagle przypadkiem będą mniały tajemniczą awarię albo
    przypadkiem będą akurat "konserwowane". To ich klasyczne numery.

    > nie, to jedyne rozsadne wyjscie, jak sobie wyobrazasz sciagniecie oplat,
    > jesli ktos bedzie mogl sobie odjechac samochodem bez problemu?
    > sila go zatrzymasz? ;)

    Zdjęcie tablic (mają kamery) -> wezwanie do zapłaty -> sąd -> komornik.

  • 13. Data: 2010-02-18 09:51:17
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 07:23:53 +0100, sensor napisał(a):

    > Jeśli mandat nałożony był niesłusznie, pieniądze zostaną kierowcy zwrócone.
    ^^^^^^
    O ku..a :)))
    To mają delegację do wystawiania MANDATÓW???
    Proszę mi to wskazać paluchem :)))

  • 14. Data: 2010-02-18 09:51:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Az chyba napisze maila do administratorki czy nie mozemy i my zakladac
    > blokad :)

    Tia, tylko komu? Będziesz latał dla każdego samochodu po wszystkich
    lokalach i się pytał, czy to goście do nich?

  • 15. Data: 2010-02-18 09:59:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 10:51, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Tia, tylko komu? Będziesz latał dla każdego samochodu po wszystkich
    > lokalach i się pytał, czy to goście do nich?

    Nie zaczac trzeba od tych co staja na trawnikach, kwietnikach,
    pzrzejsciach dla pieszych lub "w drzwiach" do garazu i w innych
    miejscach gdzie stoja znaki zakazu :)

    Co za roznica czy mieszkaniec czy nie ? :)

    A pozniej firma ochroniarska moze sie zastanowic nad jakims systemem
    kontroli dostepu :) Kiedys widzialem takie cos, ze byl maly szlabanik
    i wyjechac mozna bylo wkladajac paragonik wydrukowany przy wjezdzie i
    "PIN" podany przez mieszkanca :)

  • 16. Data: 2010-02-18 10:10:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Nie zaczac trzeba od tych co staja na trawnikach, kwietnikach,
    > pzrzejsciach dla pieszych lub "w drzwiach" do garazu i w innych
    > miejscach gdzie stoja znaki zakazu :)
    >
    > Co za roznica czy mieszkaniec czy nie ? :)

    A, to co innego. Tym, co parkują na trawnikach - robić zdjęcia i
    wystawiać rachunki.

    Tych, co zastawiają DROGI EWAKUACYJNE - można spokojnie odholować.

    I wszyscy będą mieć 0000 albo 1234 ;)

  • 17. Data: 2010-02-18 10:18:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 11:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A, to co innego. Tym, co parkują na trawnikach - robić zdjęcia i
    > wystawiać rachunki.

    Tak tylko to generuje dodatkowe koszty, a windykacja trwa i kosztuje.

    Tu nie chodzi o to zeby na nich zarobic czy wyrwac kary. Tylko zeby
    ludzi wychowac zeby nie stawali :) Najlepszy efekt wychowawczy jest
    jak od reki masz np. blokade - a nie jest po 6 miesiacach dostajesz
    nakaz zaplaty :-)

    > Tych, co zastawiają DROGI EWAKUACYJNE - można spokojnie odholować.

    > I wszyscy będą mieć 0000 albo 1234 ;)

    A to juz bedzie problem danego mieszkanca. PIN to numer mieszkania +
    jakies cyfry - podobnie jak w domofonie. Jak jakies numery beda
    "naudyzwane" zawsze mozna "zresetowac" PIN :)

  • 18. Data: 2010-02-18 10:20:50
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:28:34 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na stacjach BP bistro właśnie z reguły jest.

    Andrzej, nie doczytaleś:

    "Były głodne, więc
    wstąpiły do Mc Donalda, który stoi niedaleko. Po kolacji odkryły, że swoim
    samochodem już dalej nie pojadą. Na kołach zobaczyły blokadę."

    > To się wprowadza opłaty dla osób niebędących klientami i problem
    > rozwiązany. Zakładanie blokad to bandytyzm.

    Lepszy byłby szlaban przy wyjeździe. Tak zrobił Lidl w Gdańsku kolo Galerii
    Bałtyckiej - z paragonem z Lidla, do godziny chyba parkowanie jest
    bezpłatne. Później cena zaporowa.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2010-02-18 10:21:13
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:30:06 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Redaktorka stała 15 minut. Inne klientki STACJI tylko coś chciały zjeść.

    W pobliskim McDonaldzie jadły. Mogły sobie tam zaparkować.

    > "Parkowanie oznacza zgodę na seks" ;->

    Zjedzenie obiadu w knajpie oznacza zgodę na zapłacenie rachunku - jakoś
    nikogo to nie dziwi. Kierowcy w Polsce przyzwyczajeni są, że parkowanie
    jest bezpłatne zawsze i wszędzie i każdą próbę kasowania za parkowanie
    traktują jak zamach na podstawowe wolności obywatelskie.
    Jedno co ta stacja robi bez sensu, to wysokość opłaty. Wystarczyłoby
    ustalić zaporową, ale rozsądną cenę i pozbyliby się cwaniaków z okolicznych
    biurowców, a nie wzbudzaliby sensacji. Wystarczyłoby 20PLN za godzinę.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2010-02-18 10:31:42
    Temat: Do BK
    Od: "M" <u...@s...ru>

[...]

    Albo powstanie mur, druty kolczste, straznik, kolcztka, zasieki , fosa :-)
    Albo bedzie coraz wiecej samochodow...... starych samochodow..... malych
    starych samochodow
    .......przystanek MPK..... nowi biedni niekulturalni sasiedzi...... potem
    emigranci ...cena mieszkania << kretyt :-(
    Ucz sie i pracuj , wez kredyt i......... na przdmiescia :-)