  • 41. Data: 2004-12-07 01:50:45
    Temat: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    wpisała w komputer
    > 12500zł i prosi o zwrot różnicy. Na potwierdzeniu faktycznie widnieje
    > kwota 12500zł.
    >
    > Teraz znajoma chcąc być uczciwą, chciałaby oddać kasjerce różnicę. Jednak
    > czy w tym wypdku należy się 10% znaleźnego?

    nic jej sie nie należy i nic nie musi oddawać....

    ale czy sumiemie na to pozwoli

    są kwity i wyraxne kwoty
    jest jednoznaczna sytuacja
    i jest moralność zwykłego człowieka

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 42. Data: 2004-12-07 06:33:07
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > są kwity i wyraxne kwoty
    > jest jednoznaczna sytuacja
    > i jest moralność zwykłego człowieka

    Moralność i wyrzuty sumienia wobec banku hehehe

    pzdr
    scorpio

  • 43. Data: 2004-12-07 11:25:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 07:33:07 +0100, scorpio napisał(a):

    > Moralność i wyrzuty sumienia wobec banku hehehe

    No tak, złoić zły bank... Chrzanić to że kasjerka pewnie do końca życia się
    nie wypłaci, ale przecież mogła iść na zasiłek i zwolnić miejsce dla
    nieomylnego Scorpio...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 44. Data: 2004-12-07 22:20:15
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > No tak, złoić zły bank... Chrzanić to że kasjerka pewnie do końca życia
    > się nie wypłaci, ale przecież mogła iść na zasiłek i zwolnić miejsce dla
    > nieomylnego Scorpio...

    jakie do końca życia, 3 razy pensja

  • 45. Data: 2004-12-08 07:01:06
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > No tak, złoić zły bank... Chrzanić to że kasjerka pewnie do końca życia
    się
    > nie wypłaci, ale przecież mogła iść na zasiłek i zwolnić miejsce dla
    > nieomylnego Scorpio...

    Tyle sie mówi, trza było się uczyć, trza było byc policjantem, wojskowym,
    budżetkowym itd mialbys kase i dostojna emeryture.
    A dlaczego się nie mówi - kto ci kazał tam pracowac, sama chcialas, sama
    wiedzialas gdzie sie pchasz, trza bylo wiec isc na zasilek i zwolnic miejsce
    dla takiego co sie pcha na kase.
    A propos czy w banku zarabiaja malo ??? A maja placone za jakas
    odpowiedzialnosc ???
    A mogla sie jakos ubezpieczyc od omylek ???
    A mogla co miesiac sobie potracac po 20 zeta na omylki !
    Wiem cos o tym bo moja zonka pracowala kiedys w Banku Gdanskim (obecnie
    Millenium).

    pzdr
    nieomylny scorpio

  • 46. Data: 2004-12-08 13:01:13
    Temat: Re: Bł?d kasjerki i "znaleĽne"
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Sat, 4 Dec 2004 20:29:03 +0100, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam !!
    >
    >Wczoraj znajomej przydażyła się w banku pewna sytuacja. Wpłacała na swój ROR
    >kwotę 1250zł. Jednak po pewnym czasie zadzwonił z banku telefon (a raczej
    >kasjerka zadzwoniła), że się pomyliła i zamiast 1250zł wpisała w komputer
    >12500zł i prosi o zwrot różnicy. Na potwierdzeniu faktycznie widnieje kwota
    >12500zł.

    Ciekawe jak by się zachował ten sam bank w sytuacji odwrotnej tzn.
    wpłaciłeś więcej, ale dostałeś potwierdzenie na mniej, i tyle właśnie
    by zostało zaksięgowane.
    Czy przypatkiem nie powiedziałby "widziały gały co brały" lub "po
    odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".
    Bo to że odmówiłby przeglądnięcia zapisu z kamer to prawie pewne.

    BTW:
    Czy komuś udało się wydobyć zapis rozmowy z jakiejkolwiek infolini
    bankowej (mbank, inteligo, lukas i wiele innych) aby udowodnić swoją
    rację? Banki sięgają do tych zapisów kiedy im wygodnie, ale jakie mam
    prawo zarządać ich udostępnienia kiedy uważam że to bank się pomylił?

  • 47. Data: 2004-12-08 17:03:41
    Temat: Re: BĹ?Âąd kasjerki i "znaleÄ˝ne"
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    napisał w wiadomości news:4gudr0d12cb24n32dl70s2l61bm166lsav@4ax.com...

> [...]
    > odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".
    > Bo to że odmówiłby przeglądnięcia zapisu z kamer to prawie pewne.

    W tej sytuacjipodejrzawam, że bank kazał by spadać na drzwo...
    Więc czemu moja znajoma ma być fer wobec banku, skoro bank w odwrotnej
    sytuacji by ją pewnie olał?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 48. Data: 2004-12-08 18:46:34
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2004-12-08 18:03 :

    >W tej sytuacjipodejrzawam, że bank kazał by spadać na drzwo...
    >Więc czemu moja znajoma ma być fer wobec banku, skoro bank w odwrotnej
    >sytuacji by ją pewnie olał?

    A czy okradzenie złodzieja nie jest kradzieżą?
    - Szwejk

  • 49. Data: 2004-12-08 18:58:42
    Temat: Re: B=C5?=C2=B1d kasjerki i "znale=C4=BDne"
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A czy okradzenie złodzieja nie jest kradzieżą?
    > - Szwejk

    To kasjer/kasjerka zaplaci za tą pomylke, a nie bank.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 50. Data: 2004-12-08 20:06:49
    Od: "Darek" <b...@T...fm>

    To kasjer/kasjerka zaplaci za tą pomylke, a nie bank.

    dokladnie, szkoda kobiety ...