  • 51. Data: 2004-12-09 08:01:37
    Temat: Re: B=C5?=C2=B1d kasjerki i "znale=C4=BDne"
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    To kasjer/kasjerka zaplaci za tą pomylke, a nie bank.

    W sytuacji odwrotnej to kasjerka mnie oleje a nie bank.

    pzdr
    scorpio

  • 52. Data: 2004-12-09 11:46:05
    Temat: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 07 Dec 2004 23:20:15 +0100, Marcin napisał(a):

    > jakie do końca życia, 3 razy pensja

    ROTFL - powiedz w banku że chcesz pracować w kasie za 4000 miesięcznie :)
    Kasjerka zarabia minimalną pensję brutto.
    Co i tak nie zmienia tego, że jak ktoś w ten sposób chciałby sobie na cudzej
    pomyłce i nieszczęściu, to o takiej osobie mam jak najniższe mniemanie i
    życzę jej dokładnie tego samego.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 53. Data: 2004-12-09 11:50:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 08:01:06 +0100, scorpio napisał(a):

    > Tyle sie mówi, trza było się uczyć, trza było byc policjantem, wojskowym,
    > budżetkowym itd mialbys kase i dostojna emeryture.

    [...]

    Scorpio - zacząłeś od "hehehe moralność wobec banku" więc Ci napisałem że to
    nonsens, bo odpowie nie bank a kasjerka - i to słono. I nie chrzań mi że
    takie zachowanie "podpisała - jej problem" jest moralne... Znam ludzi którzy
    chętnie wykorzystują cudze pomyłki by się dorobić - i życzę im by ich
    spotkało to samo, tylko z nawiązką.

    > A propos czy w banku zarabiaja malo ??? A maja placone za jakas
    > odpowiedzialnosc ???

    W okienku? Minimum ustawowe, ew. jeszcze mniej bo np. przyjmą na staż
    studencki za 300zł brutto...

    > A mogla sie jakos ubezpieczyc od omylek ???

    Nie sądzę.

    > A mogla co miesiac sobie potracac po 20 zeta na omylki !

    Przez 50 lat? Chyba nie bardzo...

    Pozdrawiam,

  • 54. Data: 2004-12-09 21:44:50
    Temat: Re: BĹ?Âąd kasjerki i "znaleÄ˝ne"
    Od: "Michał Stanisław Zieleśkiewicz" <j...@k...lm.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On 2004-12-08 18:03 :

    > A czy okradzenie złodzieja nie jest kradzieżą?
    > - Szwejk

    Ladies and Gentlemen;
    Dzień dobry Panie Wojtku. Góra z góra sie nie zejdzie!
    Ukłony:
    Do zobaczenia na naszej "Ukochanej Historii"
    m.z. :-)