    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bł?d kasjerki i "znaleĽne"
    Date: Wed, 08 Dec 2004 14:01:13 +0100
    Sender: t...@r...pl

    On Sat, 4 Dec 2004 20:29:03 +0100, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam !!
    >
    >Wczoraj znajomej przydażyła się w banku pewna sytuacja. Wpłacała na swój ROR
    >kwotę 1250zł. Jednak po pewnym czasie zadzwonił z banku telefon (a raczej
    >kasjerka zadzwoniła), że się pomyliła i zamiast 1250zł wpisała w komputer
    >12500zł i prosi o zwrot różnicy. Na potwierdzeniu faktycznie widnieje kwota
    >12500zł.

    Ciekawe jak by się zachował ten sam bank w sytuacji odwrotnej tzn.
    wpłaciłeś więcej, ale dostałeś potwierdzenie na mniej, i tyle właśnie
    by zostało zaksięgowane.
    Czy przypatkiem nie powiedziałby "widziały gały co brały" lub "po
    odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".
    Bo to że odmówiłby przeglądnięcia zapisu z kamer to prawie pewne.

    BTW:
    Czy komuś udało się wydobyć zapis rozmowy z jakiejkolwiek infolini
    bankowej (mbank, inteligo, lukas i wiele innych) aby udowodnić swoją
    rację? Banki sięgają do tych zapisów kiedy im wygodnie, ale jakie mam
    prawo zarządać ich udostępnienia kiedy uważam że to bank się pomylił?