  • 21. Data: 2004-03-23 23:22:05
    Temat: Re: Bilet weekendowy IC
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3q7d3$aed$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > lub zatrzymac pociag i zaplacic za to kare ;)
    >
    > jesli chodzi o owa 18 godzine, to wg Twojego rozumowania,
    > moglbys wsiasc do pociagu o 17.59 i wyciasc np po 20, bo wtedy bedzie
    > pierwsza stacja po godz. 18

    Dokładnie tak uważam.

    > bilet jest wazny do 18 i tyle, wg rozkladu pociag mial byc o 18.04 wiec
    > powienienes zrobic doplate od Zawiercia

    A ja się nadal nie zgadzam i prosze o podstawę prawna powyzszego
    rozumowania.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 22. Data: 2004-03-24 05:48:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > Tylko , ze dotyczy firmy PKP PR a nie PKP IC. Pudło.

    TOiB jest nieuaktualnione, ale istnieje domniemanie, że regulacje są
    zbieżne.

  • 23. Data: 2004-03-24 06:10:59
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    napisał w wiadomości news:Zi98c.533$Fc.18@news.chello.at...

    > TOiB jest nieuaktualnione, ale istnieje domniemanie, że regulacje są
    > zbieżne.

    Ja natomiast sądzę, że mogę stosowac analogię. A w regulaminie PKP PR (par 3
    pkt 9) widnieje.

    "...podróżny z biletem o jednodniowym terminie ważności, jeżeli rozpoczął
    podróż w dniu ważności biletu lub w strefie czasowej oznaczonej na bilecie,
    może dojechać do stacji przeznaczenia nawet po północy pod warunkiem, że
    odbywa przejazd bez przerwy zarówno pociągiem bezpośrednim jak i najbliższym
    pociągiem jadącym w danym kierunku"

    Ja uważam, że odnosi się to per analogiam do mojego przypadku, skoro
    - PKP IC nie publikuje swojej TO i P publicznie
    - nie reguluje mojego przypadku tak szczegółowo jak TO i P PKP PR

    Sądzę, że promocja z której korzystałem została przygotowana partacko pod
    względem prawnym i mam prawo wykorzystywac jej luki.

  • 24. Data: 2004-03-24 07:04:43
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > Sądzę, że promocja z której korzystałem została przygotowana partacko pod
    > względem prawnym i mam prawo wykorzystywac jej luki.

    a postanowienia niejednoznaczne tłumaczyć na korzyść konsumenta...

    KG

  • 25. Data: 2004-03-24 12:30:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu.pl> napisał w wiadomości

    A to oczywiście. Ale wówczas można kupić bilet na te kilka brakujące
    kilometry i to będzie kilka złotych.