  • 11. Data: 2004-03-23 19:38:32
    Temat: Re: Bilet weekendowy IC
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    news:c3q0aq$rkd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale znałeś rozkład i wiedziałeś, ze kolejną stację pociąg osiągnie juz po
    > upływie terminu waznosci. Trzeba bylo jechac wczesniejszym pociągiem.

    Nie było takowego z Bielska Białej od 4 godzin...
    NOtabene nazwanie biletu 'weekendowy' konczacego sie 6 h przed weekendem to
    juz lekkie oszustwo PKP IC.

    Lecz ja nadal prosze o precyzyjna prawna interpretacje zwrotu "Uprawnia do
    dowolnej liczby przejazdów od godziny 18:00 dnia
    poprzedzającego dzien wolny od pracy do godziny 18:00 ostatniego dnia
    wolnego od pracy"

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 12. Data: 2004-03-23 19:41:11
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Lesio5" napisał
    > Z Zawiercia odjechałem o 16:04, bilet był ważny jeszcze 2
    > godziny... Bilet był sprawdzany około 17 - nadal ważny.

    I prawidlowo - bilet powinien byc wazny w trakcie kontroli i byl. Nikt
    Ci nie kaze jechac do stacji docelowej z biletu - zawsze mozesz
    wczesniej wysiasc, wiec prawo do jazdy jak najzupelniej miales :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 13. Data: 2004-03-23 19:44:14
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ci nie kaze jechac do stacji docelowej z biletu - zawsze mozesz
    > wczesniej wysiasc, wiec prawo do jazdy jak najzupelniej miales :)

    Jak najbardziej. Np wyskoczyc z pociagu na ograniczeniu do 30 km/h w
    Pruszkowie o 17:50.
    ;-)

  • 14. Data: 2004-03-23 20:09:31
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A czepianie się lub nie, to inna sprawa. Faktycznie nie ma to większego
    > sensu, choć z drugiej strony wsiadając do pociągu wiedział, że ma on
    > przyjazd o 18:04. Mógł jechać wcześniejszym połączeniem albo dokupić za
    > kilka złotych bilet.

    Problem w tym ze to IC, więc na pewno nie kilka ;-)

    pdr
    Olo

  • 15. Data: 2004-03-23 20:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Ci nie kaze jechac do stacji docelowej z biletu - zawsze mozesz
    > wczesniej wysiasc, wiec prawo do jazdy jak najzupelniej miales :)

    Zwłaszcza, jak pociąg jedzie taką CMK i nie zatrzymuje się nigdzie przed
    Warszawą. O 18:00 wyskoczy w biegu gdzieś w polu przed Warszawą.

  • 16. Data: 2004-03-23 20:24:29
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    > sensu, choć z drugiej strony wsiadając do pociągu wiedział, że ma on
    > przyjazd o 18:04. Mógł jechać wcześniejszym połączeniem albo dokupić za

    Raczej kilkaDZIESIĄT. Bilet IC Zawiercie - Warszawa.

  • 17. Data: 2004-03-23 20:40:41
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Jak najbardziej. Np wyskoczyc z pociagu na ograniczeniu do 30 km/h w
    > Pruszkowie o 17:50.

    lub zatrzymac pociag i zaplacic za to kare ;)

    jesli chodzi o owa 18 godzine, to wg Twojego rozumowania,
    moglbys wsiasc do pociagu o 17.59 i wyciasc np po 20, bo wtedy bedzie
    pierwsza stacja po godz. 18

    bilet jest wazny do 18 i tyle, wg rozkladu pociag mial byc o 18.04 wiec
    powienienes zrobic doplate od Zawiercia
    jesli rewizorka byla spoko i pociag jak piszesz byl o 17.59 na WZ to
    niepowinienes zaplacic kary za jazde bez wqznego biletu

    Jean

  • 18. Data: 2004-03-23 20:47:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > ale dlaczego właśnie taka? z czego to wynika?

    Bilet weekendowy PKP-IC jest ofertą handlową. Godziny ważności zostały
    obliczone i ustalone własnie tak, gdyż tak wyszło z pomiarów i badań
    marketoidowych. Zauważ, że bilet ważny jest w takim przedziale czasowym,
    kiedy to ludziom nie bardzo pasuje jechać. Ale oferta własnie ma służyć
    temu, aby skierować potoki podróżnych właśnie na te godziny...

    To samo z biletem turystycznym PKP-PR.

    W Taryfie Osobowej i Bagażowej która jest dostępna w dziale handlowym na
    stronie http://www.kolejarz.lhs.pl jest regulacja dot. biletów
    turystycznych.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    miłosnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 19. Data: 2004-03-23 21:30:34
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał
    > Zwłaszcza, jak pociąg jedzie taką CMK i nie zatrzymuje się nigdzie
    przed
    > Warszawą. O 18:00 wyskoczy w biegu gdzieś w polu przed Warszawą.

    A to przepraszam, umknelo mi... Ale jesli miedzy kontrola a stacja
    docelowa pociag zatrzymuje sie na choc jednej stacji, to nie ma sie do
    czego przyczepic :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 20. Data: 2004-03-23 23:20:40
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    napisał w wiadomości news:_n18c.224776$Or1.179550@news.chello.at...

    > W Taryfie Osobowej i Bagażowej która jest dostępna w dziale handlowym na
    > stronie http://www.kolejarz.lhs.pl jest regulacja dot. biletów
    > turystycznych.

    Tylko , ze dotyczy firmy PKP PR a nie PKP IC. Pudło.