  • 1. Data: 2004-03-22 14:21:54
    Temat: przysietnica
    Od: "webson" <w...@o...pl>

    oj, droga gminna, a wiesniak ja zepsul , --- i co teraz robic ? dwóch 30
    letnich facetów nie pracujacych a w dodatku na utrzymaniu matki ( która ma
    juz 64 lata) nie maja co robic to robia komus na zlosc :))) czy ktos zna
    podobnych buraków ?

    Znów trzeba ja poprawic, ale synowie dalej maja.... czas.....

    pozdrawiam

    jakies prawo ?

  • 2. Data: 2004-03-22 20:05:20
    Temat: Re: przysietnica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "webson" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    To zależy od sposobu uszkodzenia. Jak kopią dołki, a jeździ tą drogą
    autobus, to nawet można im usiłowanie katastrofy zasugerować. W
    pomniejszych wypadkach uszkodzenie mienia, czyli trzeba by było wniosku od
    administratora drogi na ściganie.