  • 41. Data: 2016-04-30 09:59:44
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Jaki był hejt jak pisałem o zdegenerowanym slangu prawniczym pełniącym
    > funkcje podobne, jak żargon przestępczy.
    >
    > A po części źródłem dochodu jest.

    O tym sie mówi, tylko potrzebne sa szkolenia, nauka, tłumaczeie,
    uswiadamianie.
    Sa projekty służace przekuwaniu niezrozumiałej mowy urzedniczej na
    zrozumiały jezyk ale pewnie na razie na niewielka skale.

  • 42. Data: 2016-04-30 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli z góry wiesz, że instytucja "protestu" będzie tutaj możliwa, albo
    > że nie wpadniesz na prekluzji dowodowej, to możesz.

    Puk, puk, czy urzedy zakładają ze w tym kraju zyją tylko prawnicy?

  • 43. Data: 2016-04-30 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Dodasz coś jeszcze?

    Zdaje sie, ze w jego szkole dla specjalnie uzdolnionych nic wiecej nie
    uczyli.
    W szczególnosci nie uczyli kultury osobistej...

  • 44. Data: 2016-04-30 10:01:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Puk, puk, czy urzedy zakładają ze w tym kraju zyją tylko prawnicy?

    Jak nie mam prawa jazdy, to jadę autobusem/taksówką, czy biorę samochód
    i jadę na pałę?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-04-30 12:47:29
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Jak nie mam prawa jazdy, to jadę autobusem/taksówką, czy biorę samochód
    > i jadę na pałę?

    Do k* nędzy - urzędy są dla obywatela, lata "petentyzacji" się skończyły.

  • 46. Data: 2016-04-30 13:57:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 12:47, W pisze:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Do k* nędzy - urzędy są dla obywatela, lata "petentyzacji" się skończyły.

    No jasne.

    "Co, ja nie mogę jechać, bo wypiłem? No ja nie mogę? A żesz k*rwa
    pojadę, nie będzie mi jakaś biurwa mówić, czy mogę, czy nie".

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2016-04-30 15:42:46
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 29.04.2016 o 19:29, (Tom N) pisze:

    > A teraz -A.
    >
    > Zdecyduj się, bo póki co należysz do zbioru: komuś kto nie potrafi
    > jasno napisać pisma zrozumiałego nawet dla osoby po szkole specjalnej
    > potrzebny jest opiekun...

    Więc sam widzisz jak cierpią ludzie, którzy w myśl współczesnej medycyny
    mogą funkcjonować w społeczeństwie samodzielnie. Gdybym był prawnikiem,
    albo urzędnikiem, a mój wpis dotyczyłby twojej szanownej dupy, już
    miałbyś ciepło, chociaż nie zdawałbyś sobie z tego sprawy.
    Bez wątpienia - pismo, nakaz, cokolwiek, powinno być nieważne i nie
    nieść za sobą jakichkolwiek skutków prawnych, czy administracyjnych,
    jeżeli nie jest zrozumiałe dla odbiorcy.

  • 48. Data: 2016-04-30 15:58:08
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 30.04.2016 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zdaje sie, ze w jego szkole dla specjalnie uzdolnionych nic wiecej
    > nie uczyli. W szczególnosci nie uczyli kultury osobistej...

    Poprosił Ciebie o wyjaśnienie niezrozumiałej postawy. Na razie można
    sądzić, iż popierasz precedens - bo we współczesnym świecie, nie ma na
    taką postawę miejsca - iż człowiek mniej inteligentny (straszne - ale
    użyjmy tego określenia dla skrócenia wypowiedzi), może być
    zdekoncentrowany niezrozumiałą dla niego treścią.

  • 49. Data: 2016-04-30 16:06:47
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 20:48, Liwiusz pisze:

    > Kara za nieskoszenie to jeszcze nic. Był przypadek, kiedy koszenie trawy
    > (wyrok sądu) egzekwował, to znaczy kosił, komornik za zwrotem kosztów.

    A orientujesz się może jakie to były koszty? Bo mam spory trawnik ;)

    --
    Sonn

  • 50. Data: 2016-04-30 17:46:38
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > No jasne.
    >
    > "Co, ja nie mogę jechać, bo wypiłem? No ja nie mogę? A żesz k*rwa
    > pojadę, nie będzie mi jakaś biurwa mówić, czy mogę, czy nie".

    W Twoim (bezsensownym) przykładzie przekładałoby się na możliwość otrzymania
    prawa jazdy tylko 13 dnia miesiąca pod warunkiem, że jest to piątek i akurat
    świeci słońce. Do tego powinieneś znać dokładny skład wszystkich płynów w
    pojeździe oraz skład chemiczny lakieru - to jest bardziej adekwatne do
    bełkotu wylewającego się z /bożalsięborze/ urzędowe biurwy.