  • 31. Data: 2004-05-05 21:53:57
    Temat: Re: Banki, karty i podpisy bylo: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 2. maja 2004 19:33 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Grzegorz:

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 32. Data: 2004-05-06 01:49:38
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

> [...]

    Ponize oba posty:

    -------

    > i? ZTCW to powinien wezwać policję.

    O 11 w nocy w intercity W-wa - K-ce, in the middle of nowhere? Juz widze te
    blyskajace swiatla czekajacej oblawy na dworcu w Zawierciu. :)

    > Eee... Wiesz, to tak jak z kartami płaticzymi. Narzekamy i narzekamy, że w
    > sklepach się im przyglądają jak kradzionym...

    Ja tam nie narzekam. Podchodze do tego na wesolo, a zdarza mi sie to co
    chwile kiedy jestem w Polsce. Raz to prawie policje wezwano bo sie podpis na
    mojej karcie kredytowej nie zgadzal :), a pani nie chciala patrzec na moje
    prawo jazdy wydane w jakims poganskim kraju.

    > Ale ile razy pani w sklepie
    > olewa choć pobieżne sprawdzanie podpisu, tyle razy jestem zły na taki
    > sklep. Lepiej, że czasami pojawi się nadmierna gorliwość kontrolera niż
    > żeby przestępcom uchodziło na sucho.

    Rozwaz moze, zamiast podpisu umieszczenie informacji: "SPRAWDZ ID"
    --------------

    > Wysiadasz w biegu?

    Nie ma zasiegu.

    > BTW: Na intercity przysługują zniżki?

    Przeciez pisalem, ze to bylo lata temu.

    > A zgadzał się?

    A nie zgadzal sie, bo jak zobaczylem z jaka panika pani przeciaga moja karte
    przez POSa zerkajac na mnie spode lba to postanowilem sie zabawic. :->

    > a) nie wiem czy tak wolno

    W krajach gdzie cywilizacja zaczela sie wieki pozniej niz w Polsce tak sie
    czesto robi. W kazdym banku udziela Ci takiej rady. Robi sie tak miedzy
    innymi po to, aby potencjalny zlodziej nie mial Twojego wzoru podpisu
    podanego 'na talerzu'.

    > b) z czym ma sprawdzić

    DO, PJ, Legitymacja SLD, cokolwiek ze zdjeciem.

    > c) jak nie zagląda na tył to mogę tam nawet umieścić ,,jestem złodziej'' i
    > wiele to nie zmieni.

    Ja sie nie martwie, bo nie odpowiadam za transakcje, ktorych nie
    autoryzowalem. Predzej czy pozniej, jak Polska wejdzie do Europy, tez pojawi
    sie taka usluga.

    Gdzie konkretnie mam cos do Polskich bankow?????????????

    Chyba wasza szarosc nie ma bladego pojecia co czyta...

    --
    Grzegorz

    Better to understand a little than to misunderstand a lot.

  • 33. Data: 2004-05-06 15:13:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 6. maja 2004 03:49 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Grzegorz:

    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ponize oba posty:

    A po co, skoro są na serwerze?

    > Ja tam nie narzekam. Podchodze do tego na wesolo, a zdarza mi sie to co
    > chwile kiedy jestem w Polsce.

    Wniosek: Co jesteś w Polsce, to coś Ci sie zdarza....

    > W krajach gdzie cywilizacja zaczela sie wieki pozniej niz w Polsce tak sie
    > czesto robi.

    Znów przytyk do cywilizacji w Polsce.

    > Gdzie konkretnie mam cos do Polskich bankow?????????????

    Konkretnie nie. Ale kręcisz nosem na Polskę. Więc zrozumiałem,
    że coś Ci nie pasi.

  • 34. Data: 2004-05-06 16:06:48
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > Wniosek: Co jesteś w Polsce, to coś Ci sie zdarza....

    Zdarza sie.

    > Znów przytyk do cywilizacji w Polsce.

    Nadinterpretacja. Pisze, ze w krajach o krotszej historii cywilizacji jest
    inaczej.

    > Konkretnie nie. Ale kręcisz nosem na Polskę. Więc zrozumiałem,
    > że coś Ci nie pasi.

    Zrozumiales, ze mialem "zarzuty do banków w Polsce"? To niewiele
    zrozumiales. IMO poczules sie urazony stwierdzeniem, ze gdzies moze byc
    lepiej i zaczales szukac w moich wypowiedziac podtekstu, do ktorego mozna by
    sie przyczepic. Na przyszlosc postaraj sie pisac bez emocji.