  • 1. Data: 2004-04-30 16:32:28
    Temat: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "wooki24" <wooki24@[no-spam]wp.pl>

    Czy konduktorzy PKP i kontrolerzy komunikacji miejskiej i podmiejskiej mogą
    brać do

    ręki legitymacje upomażniającą do ulgi. Jeżeli tak to na podstawie jakiego
    przepisu,

    jeżeli nie to także na podstawie jakiego przepisu?
    Pozdrawiam Wooki24

  • 2. Data: 2004-04-30 18:37:09
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Zaraz przyjdzie Olo i wszystko wyjasni.
    ;-)
    AS

  • 3. Data: 2004-04-30 18:43:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Adam Sito wrote:
    > Zaraz przyjdzie Olo i wszystko wyjasni.
    > ;-)

    nie!!! ;)

    KG

  • 4. Data: 2004-04-30 18:52:21
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > nie!!! ;)

    Co nie??
    Przyjdzie, przyjdzie!!
    Zawsze przychodzi...;-)))))
    AS

  • 5. Data: 2004-04-30 20:22:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zaraz przyjdzie Olo i wszystko wyjasni.

    Zeby to jeszcze bylo co wyjasniac....jak dla mnie te wszystkie watpliwosci
    sa po prostu chore, zas demonstracyjne trzymanie dokumentu czy biletu w
    lapie jest zwyklym chamstwem.

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2004-04-30 22:11:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ Zeby to jeszcze bylo co wyjasniac....jak dla mnie te wszystkie watpliwosci
    >+ sa po prostu chore, zas demonstracyjne trzymanie dokumentu czy biletu w
    >+ lapie jest zwyklym chamstwem.

    E tam. Kontroler podaje legitymację, my podajemy legitymację...
    Pełna kultura ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-04-30 23:20:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c6u6nl$g2g$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > nie!!! ;)

    Co mu zrobiłeś? :)

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-05-01 08:56:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : Zaraz przyjdzie Olo i wszystko wyjasni.
    : ;-)

    heh

    P.

  • 9. Data: 2004-05-01 10:12:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Fri, 30 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    > [...]
    >
    > E tam. Kontroler podaje legitymację, my podajemy legitymację...
    > Pełna kultura ! ;)

    Dobre :-)

    Olo: okazujesz swoją legitymację, czy podajesz pasażerom? ;>

    Pzdr,
    BaLab

  • 10. Data: 2004-05-01 14:13:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > E tam. Kontroler podaje legitymację, my podajemy legitymację...
    : > Pełna kultura ! ;)
    :
    : Dobre :-)
    :
    : Olo: okazujesz swoją legitymację, czy podajesz pasażerom? ;>
    :

    oczywiscie daje, przeciez okazywanie to zwykle chamstwo :)