  • 11. Data: 2004-02-05 10:17:42
    Temat: Re: Bank i pieniądze które mi się nie należą...
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > O masz..
    > Chocby stad, ze na przelewie jest napisane z jakiego tytulu nastepuje dana
    wplata.
    > Jak dostaniesz zylion za postawienie platformy wiertniczej, to sie pewnie
    domyslisz,
    > ze to nie do ciebie, czy nie?
    Ty sprawdzasz od kogo dostajesz przelewy??? Bo ja nie.
    Pozatym wyciągi dostaje dopiero po miesiącu , do tego czasu konto bez
    problemu zdąze opróżnić.

    Pozdr

  • 12. Data: 2004-02-05 12:16:47
    Od: "Oleg" <p...@b...pl>

    Użytkownik "S.Koper" napisał:
    > Chocby stad, ze na przelewie jest napisane z jakiego tytulu nastepuje dana
    wplata.

    Jak sprawdzam saldo, to nie widze od kogo, a jesli nie prowadze DG, to takze
    nic mnie to nie interesuje. Co wiecej - nikogo nie powinno interesowac.

    > Jak dostaniesz zylion za postawienie platformy wiertniczej,
    > to sie pewnie domyslisz, ze to nie do ciebie, czy nie?

    Nie, bo w poprzednia sobote wywrozylem sobie, ze ktos wplaci mi milion. I co
    teraz?

    --
    Oleg