  • 1. Data: 2004-02-04 21:24:20
    Temat: Rejestracja pojazdu
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Witam

    Mam zamiar kupic samochod upatrzylem sobie juz jeden ale w rozmowie z
    jego wlascicielem (osoba X) wychodzi na jaw nastepujaca rzecz:
    - osoba X posiada dokumenty samochodu oraz umowe kupna-sprzedazy zawarta
    miedzy nim a osoba Y (poprzedni wlasciel)
    Nie bylo by w tym nic dzwnego gdybe nie fakt iz w dowodzie
    rejestracyjnym widnieje nazwisko osoby Y z miejscowosci A natomiast w
    ubezpieczeniu OC osoba X z miejscowosci B, jak juz pisalem jest
    poprzednia umowa kupna sprzedazy, ksiazka serwisowa, ubezpieczenie,
    wazny przeglad dodam jeszcze iz jest auto krajowe.
    Osoba X jezdzila tak okolo roku no i chce sie teraz pozbyc tego wozu.
    Jakie sa szanse na to iz bez problemu bede mogl zarejestrowac ten pojazd
    na siebi w miejscowosci C i nie bedzie zadnych problemow. (przypomne iz
    jest umowa kupna-sprzedazu pomiedzy terazniejszym "wlascicielem" a
    poprzednim.

    Prosze o wmiare szybka odpowiedz

    Pozdrawiem i dziekuje za odpowiedz.
    kyniu

  • 2. Data: 2004-02-05 09:20:41
    Temat: Re: Rejestracja pojazdu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kyniu <k...@p...pl> napisał:

> [...]
    >na siebi w miejscowosci C i nie bedzie zadnych problemow. (przypomne iz
    >jest umowa kupna-sprzedazu pomiedzy terazniejszym "wlascicielem" a
    Nic nie stoim na przeszkodzie. Temat był niedawno wałkowany sprawdz w
    Google: 'Przerejestrowanie samochodu'

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-02-05 16:57:19
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik Artur Golanski napisał:

    > Nic nie stoim na przeszkodzie. Temat był niedawno wałkowany sprawdz w
    > Google: 'Przerejestrowanie samochodu'
    >
    > Artur Golański

    THX

    pozdr.