  • 501. Data: 2021-03-21 20:23:39
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 17:56, Budzik pisze:

    > Bo kazdy który podajesz, nawet gdyby od biedy tłumaczył legitymowanie
    > manifestacji (ale to trzeba sie mocno nagimnastykowac zeby pasował) to
    > nijak nie tłumaczy dlaczego demonstracja antyrzadowa jest legitymowana
    > ale juz ludzie wychodzacy z koscioła czy tez ludzie na targowisku
    > kupujacy warzywa nie są.

    Pewnie dlatego, że wychodzący z kościoła sporadycznie potem społem
    rzucają się z kamieniami na kogoś, a demonstrantom się to zdarza.

    > Wniosek z tego jest taki ze to co podajesz to nie są prawdziwe powody a
    > jedynie szukanie alibi.
    > Zastanawiam się tylko czy jak mowisz ze legitymuja dlatego bo w tłumie
    > moze byc ktos poszukiwany to ty w to naprawde wierzysz, masz swoich
    > rozmówców za az takich debili czy po prostu robisz sobie jaja?

    Po prostu podaję jeden z dopuszczalnych prawem powodów.

    --
    Robert Tomasik

  • 502. Data: 2021-03-21 21:23:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie dlatego, że wychodzący z kościoła sporadycznie potem społem
    > rzucają się z kamieniami na kogoś, a demonstrantom się to zdarza.

    Akurat co się na nich uwzieliście się nie zdarza.

    --
    Shrek

  • 503. Data: 2021-03-21 21:31:05
    Od: Kviat

    > Pewnie dlatego, że wychodzący z kościoła sporadycznie potem społem
    > rzucają się z kamieniami na kogoś, a demonstrantom się to zdarza.

    W tym kraju wychodzącym z kościoła zdarza się częściej rzucać
    kamieniami, niż ludziom protestującym przeciwko faszyzmowi i odbieraniu
    praw człowieka kobietom.
    Bo wiesz, że to głównie ci co rzucają kamieniami na demonstracjach
    deklarują chodzenie do kościoła? Więc zgodnie z twoją logiką to właśnie
    wychodzących z kościoła powinniście legitymować. Codziennie.

    > Po prostu podaję jeden z dopuszczalnych prawem powodów.

    Pamiętamy, że nie musi być prawdziwy. Nie musisz ciągle o tym przypominać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 504. Data: 2021-03-22 07:48:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 20.03.2021 o 07:50, Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > nożach roznieść". Demonstracja jest akurat pokojowa. Tych kilkuset
    > policjantów by się nudziło, a tu stoi grupa osób. No to legitymują co
    > bardziej podejrzane osoby, bo zawsze jest szansa na to, że ktoś jest
    > poszukiwany.
    >
    > Po za tym nigdy nie wiadomo, jak taka demonstracja się skończy. Zauważ,
    > że karalny jest udział w demonstracji, gdzie wspólnymi siłami się
    > dopuszczają ataków. Więc będziesz miał na wszelki wypadek kilku
    > sprawców. Co więcej, ci sprawcy po wylegitymowaniu, to będą sami
    > pilnować we własnym interesie, żeby czasem demonstranci wspólnymi siłami

    Tak jasne. Ganianie z bronią i próby zamknięcia w kocioł demonstracji,
    gdzie przyszli rodzice z dziećmi i pilnują spokoju sami pasuje do
    Twojego wywodu jak ulał.

    A potem jak ostatnio na przesłuchaniu dowódca będzie się wypierał, że
    wydawał jakiekolwiek rozkazy do tego jak działać mieli podlegli mu
    funkcjonariusze. Jak to na mieście uknuło się mówić "psy biegały samopas".

    > No i na koniec, gdyby jednak uznano, ze demonstracja jest nielegalna, no
    > to będziesz miał kilku świadków. Ktoś im powiedział, by przyszli. Ktoś
    > powiedział, w którym kierunku iść. Itd. Nie dorabiajmy już polityki do
    > prostych i oczywistych rzeczy.

    Sorry, ale robisz kobietę lekkich obyczajów z logiki. Teraz policja
    powinna wyjść i legitymować każdego mężczyznę, bo ten ma przy sobie
    narzędzie gwałtu i w sumie może go użyć.

    I radziłbym jednak policjantom trochę refleksji, gdyż na razie ludzie
    jeszcze próbują dyskutować, ale coś może pęknąć. W niedzielę, w wa-wie,
    gdyby nie fakt, że organizatorzy prosili, to policjanci mogliby mieć
    duże problemy. Cóż, tak tam nie było tylko dzieciaków, którym policjanci
    mogą złamać rękę, albo przestraszyć gazowaniem, a siły były zbyt małe,
    aby sobie z nimi poradzić. Do walk nie doszło tylko ze względu na prośbę
    organizatorów. Weźcie to pod uwagę. Policji nie jest aż tak dużo, aby
    dali radę, ich wyszkolenie jest obecnie słabe. Ludzie rozumieją, że
    ogólnie policja jest potrzebna, ale jeśli policja zmienia się w milicję,
    to niestety staje się wrogiem i może nadejść chwila, że ludzie nie
    wytrzymają i się przestaną ograniczać.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 505. Data: 2021-03-22 10:46:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 21 Mar 2021 16:56:09 GMT, Budzik napisał(a):

    > Zastanawiam się tylko czy jak mowisz ze legitymuja dlatego bo w tłumie
    > moze byc ktos poszukiwany to ty w to naprawde wierzysz, masz swoich
    > rozmówców za az takich debili czy po prostu robisz sobie jaja?

    To pewnie rodzaj syndromu Dziwisza. Jego Eminencja sama ponoć poleciała do
    tefałenu, bo myślała, że zadziwi świat intelektem.
    Robert Policmajster tak przebiegle i wytrwale argumentuje, że nie
    pozostawia wątpliwości, co sądzić o milicjantach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 506. Data: 2021-03-22 10:49:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 21 Mar 2021 14:05:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Podsuwam jeden z powodów możliwych. Tego może być masa.

    Od siebie dodam, że w tej masie jest nie tylko służalczość wobec władzy
    ludowej, powodowana nadzieją profitów i awansów, ale również wypełnianie
    jej poleceń z wiarą i oddaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 507. Data: 2021-03-22 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pewnie dlatego, że wychodzący z kościoła sporadycznie potem społem
    > rzucają się z kamieniami na kogoś, a demonstrantom się to zdarza.

    A jakie to ma znaczenie w kontekscie "poszukiwaia poszukiwanych"?

    Wolałbym zebys podał prawdziwy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 508. Data: 2021-03-22 17:13:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > ogólnie policja jest potrzebna, ale jeśli policja zmienia się w milicję,
    > to niestety staje się wrogiem i może nadejść chwila, że ludzie nie

    Właśnie w tym problem, ze robert nie rozumie, że "nękam przeciwników
    politycznych na rozkaz, ale mogę zmyślić powód więc dopóki mi nie
    udowodnią to jestem w prawie" jest równie dobry jak "pierdolnołem kulona
    od tyłu cegłówką, tak sprytnie, że mnie nie zidentyfikowali więc dopóki
    mi nie udowodnią to jestem w prawie"

    Przykład celowo drastyczny.

    --
    Shrek

  • 509. Data: 2021-03-22 19:02:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.03.2021 o 16:59, Budzik pisze:
    +
    > A jakie to ma znaczenie w kontekscie "poszukiwaia poszukiwanych"?

    Żadnego. Poszukiwanie poszukiwanych, to jeden z powodów.

    > Wolałbym zebys podał prawdziwy.

    To musisz zapytać legitymujących policjantów, a nie na usnecie. Tu
    raczej nikt tego nie wie.

    --
    Robert Tomasik

  • 510. Data: 2021-03-22 21:05:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.03.2021 o 07:48, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    >kulona od tyłu cegłówką, tak sprytnie, że mnie nie zidentyfikowali
    >więc dopóki mi nie udowodnią to jestem w prawie"

    Albo i nie drastyczny - nie zawsze sie trafi na slabe Julki :-)

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/protes
    t-przeciwnikow-obostrzen-policjant-w-niebezpiecznej-
    sytuacji/7n7snwg,79cfc278
    https://youtu.be/iKWrMTgL14c

    A co ciekawe ... po paru latach obywatel sie okaze zasluzonym
    dzialaczem, a policjant ... obetnie mu sie emeryture

    J.