  • 491. Data: 2021-03-21 12:20:56
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 12:14, RadoslawF pisze:

    > O zbiegowisko.
    > Umundurowani bandyci twierdzili że stojąc z innymi i przyglądając się
    > popełniasz przestępstwo lub co najmniej wykroczenie.

    to było pytanie... retoryczne;) Nic się nie zmieniło. Dalej jest o
    zgormadzenie a nie żadne nagrania - robert w chuja tnie:P

    --
    Shrek

  • 492. Data: 2021-03-21 12:25:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czy to nie jest czasami to słynne przestępstwo doskonałe?

    Jeśli już, to tzw. sprzężenie zwrotne :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 493. Data: 2021-03-21 12:28:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 02:57, Marcin Debowski pisze:
    > No ale legitymowanie z nudów to taki sobie ustawowy powód.

    Oni tego nie robią z nudów, tylko w ramach prowadzonych czynności. Z
    nudów yłoby, jakbo po godzinach policjant biegał i ładne dziewczyny
    legitymował.

    > A masowe legitymowanie pokojowej demonstracji zwykle prowadzi do
    > tego, że robi się ona mniej pokojowa, więc czy to na pewno mądre
    > posunięcie?

    Osobiście uważam je za kiepski pomysł, bowiem robimy sobie problem
    taktyczny w miejscu, gdzie sytuacja jest i tak poważnie zaogniona. I to
    zupełnie niepotrzebnie, bo ustalenie aktywistów można spokojnie
    przeprowadzić w inny sposób. Ale tu nie chodzi o to, co ja sądzę przecież.

    --
    Robert Tomasik

  • 494. Data: 2021-03-21 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli Twoim zdaniem poza demonokracjami antyrządowymi nie
    > legitymuje się?

    > Ja? Przecież to nie ja napisałem, że tylko na demonstracjach się
    > ludzi legitymuje.

    I znow robisz to samo.
    Ja tez nie napisalem ze TYLKO.
    W innym poscie prosisz o uchwycenie kontekstu. Zastosujesz sie do
    własnej prosby?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 495. Data: 2021-03-21 13:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pisałem, ale weź kontekst pod uwagę. Robisz jakieś działania na
    > zewnątrz. Większość ludzi ma to w d...pie. I trafia się jeden
    > zainteresowany. Ogląda. Przygląda się. Nagrywa. No przecież - bez
    > żadnej złośliwości - jeśli by się coś stało i trzeba by jakiegoś
    > postronnego świadka, to on będzie najlepszy.

    Dokładnie, kontekst jest wazny.
    Pisałes to w kontekscie regularnego legitymowania ludzi na
    demonstracjach antyrządowych.
    Wybacz ze potraktowałem twoja wypowiedz poważnie.

    > Ja nic nie poradzę na to, że Ty wszędzie dopatrujesz się spisku.
    > Jak spisku gdzieś nawet nie ma, to Ty czujesz wręcz wewnętrzną
    > potrzebę jego stworzenia.

    Spisku? Robercie, ja po prostu staram sie poważnie traktowac to co do
    mnie mowisz. To trudne ale naprawde sie staram.
    Gdyby rozmowa była o jednej osobie któa została wybrana z tłumu i
    ylegitymowana dlatego ze akurat nagrywała np moment w ktorym wandale
    rozwalaja czyjes auto to nie miałbym zadnych watpliwości.

    Ale rozmawialismy o legitymowaniu zgromadzen.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 496. Data: 2021-03-21 14:05:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 13:00, Budzik pisze:
    > Gdyby rozmowa była o jednej osobie któa została wybrana z tłumu i
    > ylegitymowana dlatego ze akurat nagrywała np moment w ktorym wandale
    > rozwalaja czyjes auto to nie miałbym zadnych watpliwości.

    Podsuwam jeden z powodów możliwych. Tego może być masa.

    --
    Robert Tomasik

  • 497. Data: 2021-03-21 14:26:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-21 o 09:55, Kviat pisze:

    > Ano. Nigdy nie wiadomo.
    > https://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,1416
    37,26903466,iwan-komarenko-na-protescie-koronascepty
    kow-policjant-zrobil.html

    > "Fakt, że Iwan Komarenko pojawił się na proteście bez maseczki, nie
    > przeszkodził jednemu z policjantów w zrobieniu sobie zdjęcia z
    > piosenkarzem. Nagranie z tego momentu pojawiło się w mediach
    > społecznościowych."
    >
    > Umundurowany i bez pały teleskopowej. To trochę dziwne.

    Gdzie ten Iwan ma delfina?

    Występuje pojedyńczo z jakimś delfinem.

    --
    animka

  • 498. Data: 2021-03-21 17:56:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Podsuwam jeden z powodów możliwych. Tego może być masa.

    Jakbys tak podał jeden prawdziwy... :)

    Bo kazdy który podajesz, nawet gdyby od biedy tłumaczył legitymowanie
    manifestacji (ale to trzeba sie mocno nagimnastykowac zeby pasował) to
    nijak nie tłumaczy dlaczego demonstracja antyrzadowa jest legitymowana
    ale juz ludzie wychodzacy z koscioła czy tez ludzie na targowisku
    kupujacy warzywa nie są.
    Wniosek z tego jest taki ze to co podajesz to nie są prawdziwe powody a
    jedynie szukanie alibi.

    Zastanawiam się tylko czy jak mowisz ze legitymuja dlatego bo w tłumie
    moze byc ktos poszukiwany to ty w to naprawde wierzysz, masz swoich
    rozmówców za az takich debili czy po prostu robisz sobie jaja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 499. Data: 2021-03-21 17:56:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > I to zupełnie niepotrzebnie, bo ustalenie aktywistów można
    > spokojnie przeprowadzić w inny sposób. Ale tu nie chodzi o to, co

    Wychodzisz ze strefy komfortu? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 500. Data: 2021-03-21 18:24:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2021 o 17:56, Budzik pisze:

    > Zastanawiam się tylko czy jak mowisz ze legitymuja dlatego bo w tłumie
    > moze byc ktos poszukiwany to ty w to naprawde wierzysz, masz swoich
    > rozmówców za az takich debili czy po prostu robisz sobie jaja?

    Racjonalizuje sobie że nie służy w zomo, tylko to julki są złe.

    --
    Shrek