  • 1. Data: 2008-04-28 07:17:40
    Temat: Badanie, podejrzenie raka itd.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Moja babcia, z racji złego stanu zdrowia i podejrzenia raka została wysłana
    na badanie - kolonoskopie.
    Biorac pod uwage jej obecny stan zdrowia wydaje sie iz wykonanie tego
    badania jest sprawa bardzo pilna. Tymczasem terminy w szpitalu przypadaja
    na sierpien-wrzesien.
    Czy mamy prawo wykonac takie badanie prywatnie (koszt 800-1500zł) i potem
    starac sie o zwrot tej kwoty z NFZ-u?

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 2. Data: 2008-04-28 07:35:08
    Temat: Re: Badanie, podejrzenie raka itd.
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Czy mamy prawo wykonac takie badanie prywatnie (koszt 800-1500zł) i potem
    > starac sie o zwrot tej kwoty z NFZ-u?

    Oczywiście.
    Tylko musisz ptawidłową fakturę vat wysłac POLECONYM

  • 3. Data: 2008-04-28 07:39:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > na sierpien-wrzesien.
    > Czy mamy prawo wykonac takie badanie prywatnie (koszt 800-1500zł) i potem

    O ile wiem to NFZ nikomu niczego jeszcze nie zwrócił.

  • 4. Data: 2008-04-28 11:20:05
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > O ile wiem to NFZ nikomu niczego jeszcze nie zwrócił.

    Bo nikt nie próbuje POLECONYM

  • 5. Data: 2008-04-28 12:33:47
    Od: "retina" <f...@w...onet.pl>

    Jeśli podejrzenie raka jest mocne /chudnięcie, niedokrwistość, krwiste lub
    smoliste stolce itp./, a babcia rzeczywiście w kiepskim stanie, lekarz może
    spróbować skierować babcie DO SZPITALA pod hasłem "podejrzenie raka tego i
    tego na takiej i takiej podstawie" (a nie kierować na samą kolonoskopię w
    szpitalu). Jest szansa, że termin planowego przyjęcia będzie rozsądny i na
    oddziale wykonane będą wszelkie potrzebne badania.

    G.

  • 6. Data: 2008-04-28 17:32:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > O ile wiem to NFZ nikomu niczego jeszcze nie zwrócił.

    nie pytam sie o to jak to funkcjonuje, tylko do czego ubezpieczony ma
    prawo!

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 7. Data: 2008-04-28 17:32:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@w...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > kierować na samą kolonoskopię w szpitalu). Jest szansa, że termin
    > planowego przyjęcia będzie rozsądny i na oddziale wykonane będą

    dzieki za wzgledne uspokojenie. Ma byc wykonane jeszcze jedno badanie,
    ktore zdaje sie o tym przesadzi.

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 8. Data: 2008-04-28 19:26:14
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > dzieki za wzgledne uspokojenie. Ma byc wykonane jeszcze jedno badanie,
    > ktore zdaje sie o tym przesadzi.

    Jeśli podejrzenie "jest" to nie żałuj takiej małej kasy i idź jutro zrobić
    prywatnie
    a następnie spróbuj zwrotu. Szpital nie przyjmie pacjenta jeśli nie wymaga
    pilnej hospitalizacji. Same badania i w zasadzie prawie cała choroba to
    pobyt w domu po opieką lekarzy.