  • 1. Data: 2008-04-27 12:43:13
    Temat: Wszczęte postępowanie
    Od: Kurz <a...@g...pl>

    W jednym z wydziałów urzędu miejskiego, w wyniku skarg na pewną osobę, wszczęto
    - jak to określił urzędnik w piśmie do strony skarżącej - "odpowiednie postępowanie".
    Niestety, w miarę upływu czasu, odpowiedzi na pytania o wyniki
    postępowania skierowane do urzędnika stały się coraz bardziej wymijające, aż
    w końcu wszytko utknęło w miejscu.
    W związku z tym mam pytania: Czy, można wymagać pisemnej informacji o wynikach tego,
    hmm... "odpowiedniego postępowania"? Jeżeli tak, to czy istnieją przepisy którymi
    możnaby się podeprzeć w przypadku wymigiwania się urzędnika?

    --
    Kurz

  • 2. Data: 2008-04-28 21:02:10
    Temat: Re: Wszczęte postępowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Apr 2008, Kurz wrote:

> [...]
    > hmm... "odpowiedniego postępowania"? Jeżeli tak, to czy istnieją przepisy którymi
    > możnaby się podeprzeć w przypadku wymigiwania się urzędnika?

    Trzeba ustalić, czy jest się stroną, albo inaczej - "ma interes prawny".
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-postepowani
    a-administracyjnego-1_2_118.html
    Art.9-14
    Art.28