  • 1. Data: 2022-01-01 13:13:46
    Temat: Re: BOA
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 12:50:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
    > podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN.

    Ludzie to gatunek społeczny w którym oszustwo bliźnich i współpraca z
    nimi jednako stoją. Nie wolno mieć złudzeń. Więc nic dziwnego że i w
    Policji się trafiają tacy którzy próbowali oszukać. Zresztą, kto bez
    winy, niech pierwszy rzuci kamieniem. Ale, ale, w Policji jak i w kilku
    innych zawodach zaufania publicznego powinny obowiązywać inne miary.
    Oszustów należy wyp... na zbity pysk. Nawet takich za 5 zł.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-01-01 13:53:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ludzie to gatunek społeczny w którym oszustwo bliźnich i współpraca z
    > nimi jednako stoją. Nie wolno mieć złudzeń. Więc nic dziwnego że i w
    > Policji się trafiają tacy którzy próbowali oszukać.

    Ale ja temu nie przeczę (zresztą uważam, że przeciętny kulson, którego
    na ulicy spotkasz stoi statystycznie poniżej średniej krajowej w tym
    zakresie). Natomiast tu masz kulminację - elitarnego funkcjonariusza,
    przekręt na 5PLN, wizytę wicekomendanta na miejscu który z jakiegoś
    powodu postanawia udupić kolegę zamiast zamieść sprawę pod dywan (pewnie
    temat na oddzielną historię), molestowanie, przeniesienie za karę do
    elitarnej jednostki antyterrorystów;). Tak gdzieś zupełnie przy okazji
    tychże antyterrorystów pałujących julki. Przecież to brzmi jak z
    akademii policyjnej...

    > Oszustów należy wyp... na zbity pysk. Nawet takich za 5 zł.

    Normalnie bym powiedział, że zwłaszcza takich, bo trzeba być debilem
    żeby takie rzeczy na 5 PLN robić. Z tym że... wygląda na to że deficyty
    umysłowe są u nich... normą.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2022-01-01 22:10:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-01 o 13:53, Shrek pisze:

    > Normalnie bym powiedział, że zwłaszcza takich, bo trzeba być debilem
    > żeby takie rzeczy na 5 PLN robić. Z tym że... wygląda na to że deficyty
    > umysłowe są u nich... normą.

    Znałem takiego który w spożywczym podkradał batoniki za 2,30 czy 3,20.
    W rozmowie mówił że "ale jaka adrenalina".
    Chyba go złapali bo nagle sklepowa adrenalina mu się znudziła.
    Ale nie był policjantem.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2022-01-01 22:35:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 22:10, RadoslawF pisze:

    > Znałem takiego który w spożywczym podkradał batoniki za 2,30 czy 3,20.
    > W rozmowie mówił że "ale jaka adrenalina".

    No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2022-01-03 03:02:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-01 o 22:35, Shrek pisze:

    > No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

    Chodziło mu o adrenalinę a nie wartościowe przedmioty.
    Co wartościowego wielkości batonika proponujesz zabrać
    ze spożywczego?
    Bardziej wartościowe towary jak flaszka czy kilogram szynki
    zajmują więcej miejsca i na tyle ważą że mogą stać się widoczne.
    Ale fakt, nie mam doświadczenia w wykradaniu towarów ze sklepów
    może się jakoś da. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2022-01-03 16:17:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Jan 2022 22:35:39 +0100, Shrek wrote:

    > No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

    Za cos wiekszego moglby posiedziec.
    A tak to tylko grzywna symboliczna :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-01-03 17:57:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Jan 2022 13:53:34 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > zakresie). Natomiast tu masz kulminację - elitarnego funkcjonariusza,
    > przekręt na 5PLN, wizytę wicekomendanta na miejscu który z jakiegoś

    Dobre i 5 zl :-)

    A pamietasz tego sedziego, co pendrivy kradl, jakby nie mogl kupic lub
    zamowic sluzbowo.

    I zupelnie nie wiadomo dlaczego wybral sobie najdrozszy model w
    sklepie, choc tej samej pojemnosci mozna kupic znacznie taniej ..

    > powodu postanawia udupić kolegę zamiast zamieść sprawę pod dywan (pewnie
    > temat na oddzielną historię),

    Moze sie juz nie dalo, albo bal sie, ze to na niego pułapka ... albo z
    szefem ochrony w sklepie ma na pienku :-)

    Podpadl, to musiał julki pałować :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-01-03 18:54:53
    Od: Shrek <...@w...pl>