  • 1. Data: 2022-01-01 12:50:10
    Temat: BOA
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.o2.pl/informacje/policjant-boa-zatrzyman
    y-kariera-skonczona-za-5-zl-6710399485999712a

    Robert - z opisu wynika, że powinieneś człowieka znać;)

    W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
    podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN. Nakrywają go, na
    miejsce zostaje wezwany zastępca komendanta i wygląda na to że sprawa
    zamieciona. Ale nie - widocznie nasz strzelec komuś podpadł -
    zabezpieczono monitoring, wydział wewnętrzny i boa (antyterrorysci).
    Skąd boa? A bo się okazało, że nasz strzelec "nieodpowiednio zachowywał
    się w stosunku do funkcjonariuszki" więc za karę... przenisiono go do
    innej jednostki a od antyterrorystów w zamian przysłano "nielubianego w
    jednostce kolegę".

    Noż kurwa... normalnie jak w kościele - przenosiny do innej parafii. No
    i okazuje się, że lepiej kolesia na kiblu zabić, bo koledzy przynajmniej
    spróbują zamieść albo koleżankę zmolestować, bo nic nie grozi a
    przynajmniej sobie ulży niż piątaka ukraść (swoją drogą strzelec też
    nieźle pierdolnięty - przekręt na piątaka robić;)). Elita policji -
    normalnie temat na film "W nowym roku "akademia policyjna legionowo
    ediszion" tylko u wegi";)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2022-01-01 22:09:33
    Temat: Re: BOA
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.01.2022 o 12:50, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > W skrócie - oficer szkółki w legionowie (znany instruktor strzelectwa)
    > podmienia w supermarkecie wiertła z 43 na 38 PLN. Nakrywają go,

    Jakby zwyczajnie zajebał te wiertła do kieszeni, to kradzież 43 zł jest
    wykroczeniem i w ogóle nie ma sprawy. Kraść też trzeba umieć.

    MJ

  • 3. Data: 2022-01-01 22:36:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 22:09, Michał Jankowski pisze:

    > Jakby zwyczajnie zajebał te wiertła do kieszeni, to kradzież 43 zł jest
    > wykroczeniem i w ogóle nie ma sprawy. Kraść też trzeba umieć.

    A tak właściwie to po co podpada?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2022-01-02 00:57:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A tak właściwie to po co podpada?

    Oszustwo.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2022-01-02 08:51:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oszustwo.

    No to rzeczywiście geniusz;) Normalnie bym powiedział, że go wrobiono
    albo ktoś pomylił etykietki no bo przecież instruktor akademii
    policyjnej nie może być aż tak głupi. No ale skoro był na miejscu
    podkomendant i zabezpieczono monitoring... Pisałem już że moim zdaniem
    średnia iq kulsonerii wypada poniżej średniej krajowej dla stanowisk
    niefizycznych?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2022-01-03 01:05:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > podkomendant i zabezpieczono monitoring... Pisałem już że moim zdaniem
    > średnia iq kulsonerii wypada poniżej średniej krajowej dla stanowisk

    Zapewne wykoncypował, że nikt się nie skubnie, bo kasjer analizować
    wierteł nie będzie. Natomiast jak miałby coś ekstra to już trudniej,
    zapiszczy, albo cholera wie. Tyle, że pewnie trzeba jednak być lekkim
    idiotą, aby spodziewac się, że przekładanie wierteł w hali pełnej kamer
    nie wzbudzi niczyjego zainteresowania.

    A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
    czy też miała to być jakaś opcja?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-01-03 06:21:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zapewne wykoncypował, że nikt się nie skubnie, bo kasjer analizować
    > wierteł nie będzie. Natomiast jak miałby coś ekstra to już trudniej,
    > zapiszczy, albo cholera wie.

    Żeby zapiszczało to musi być naklejka.

    > A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
    > czy też miała to być jakaś opcja?

    Nie sądzę - czemu miałoby oficjalnie służyć wzywanie przełożonego?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2022-01-03 10:32:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Żeby zapiszczało to musi być naklejka.

    > Nie sądzę - czemu miałoby oficjalnie służyć wzywanie przełożonego?

    Też do końca nie wiem. Tak to wygląda jakby chcieli mu pozostawić
    decyzję :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2022-01-03 11:51:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 12:50:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Elita policji -
    > normalnie temat na film "W nowym roku "akademia policyjna legionowo
    > ediszion" tylko u wegi";)

    No ale czego się właściwie spodziewać?
    W sprawie wypadku Pasztetowej unisono łgali, że oni zawsze jadą z sygnałami
    dźwiękowymi. To chyba taki etos w służbach. Sam pisałeś, że po zdjęciu
    munduru trudno odróżnić ich od osiedlowych dresów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2022-01-03 16:09:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
    > czy też miała to być jakaś opcja?

    No jak ktoś ze sklepu wezwał patrol policji, to pewnie pana
    wylegitymowali i wyszło im, że to starszy stopniem i doświadczeniem
    kolega z pracy. Etos służy nie pozwala żeby można było takiego, jak
    pospolitego obywatela, na dołek zawinąć. Więc pewnie dlatego ten
    podkomendant?