  • 1. Data: 2002-12-23 00:53:47
    Temat: Re: BIOPALIWO - czy to nie granda?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy jesli ja strawie chleb razowy i mi nie zaszkodzi to powod zeby
    uchwalac
    > że wszyscy maja jesc chleb razowy i buleczek nie wolno sprzedawac?

    Jeśli dzięki temu polepszy się sytuacja rolników oraz przy okazji kilku
    innych osób "z kręgu" to na pewno u nas będzie to wystarczającym
    powodem do uchwalenia takiego przepisu ;-)

    Pix

  • 2. Data: 2002-12-23 10:08:10
    Temat: BIOPALIWO - czy to nie granda?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    ciekawe co na to Federacja Konsumentow!
    nie uwazacie ze opinia ekspertow ktorej chce prezydent jest zbedna?
    Nie powinno byc przymusu tankowania tak zmienionej benzyny z zupelnie innych
    powodow - mamy przeciez "wolny rynek"

    Czy jesli ja strawie chleb razowy i mi nie zaszkodzi to powod zeby uchwalac
    że wszyscy maja jesc chleb razowy i buleczek nie wolno sprzedawac?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-23 11:13:54
    Od: "canada" <k...@o...pl>

    zegar!!!!

  • 4. Data: 2002-12-23 12:05:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pix"

    > Jeśli dzięki temu polepszy się sytuacja rolników oraz przy okazji kilku
    > innych osób "z kręgu" to na pewno u nas będzie to wystarczającym
    > powodem do uchwalenia takiego przepisu ;-)

    ale czy urzad antymonopolowy nie moglby zaprotestowac przeciwko takim
    monopolistycznym praktykom sejmu?

    Jesli na ustawe nie ma mocnych to pozostaje jedynie weto prezydenta
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-12-23 13:12:14
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "pix"
    > uchwalac

    > ale czy urzad antymonopolowy nie moglby zaprotestowac przeciwko takim
    > monopolistycznym praktykom sejmu?

    Sam też jestem totalnie na ten BIO-Szajs wkurzony, ale wyjaśnij proszę
    na czym polegają "monopolistyczne praktyki sejmu"? ;-)

    > Jesli na ustawe nie ma mocnych to pozostaje jedynie weto prezydenta

    Wierzysz w to? Przeciez jest to zgodne z nakazami U.E., a to u nas
    znaczy więcej niż wola obywateli.

    BaLab

  • 6. Data: 2002-12-23 13:28:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ale czy urzad antymonopolowy nie moglby zaprotestowac przeciwko takim
    > monopolistycznym praktykom sejmu?
    >
    > Jesli na ustawe nie ma mocnych to pozostaje jedynie weto prezydenta

    No tak, w tej chwili tamę jawnemu bezprawiu może jeszcze stawiać
    prezydent lub TK.
    Z tym, że prezydent jest w końcu tylko człowiekiem, a TK... no cóż -
    miał ostatnio dosyć kontrowersyjne (dla mnie) orzeczenia, a poza tym
    niechybnie komuś uda się wprowadzić kiedyś do jego składu bardziej
    uległych i posłusznych członków.
    Co do urzędu antymonopolowego to chyba jest on raczej od egzekwowania
    uchwalanego przez sejm prawa niż od jego oceniania.

    Nie wiem czy nasz sejm, jako praktycznie bezkarny w swych poczynaniach,
    równie dobrze nie mógłby sobie ustanowić prawa, że wszyscy poddani mają
    od nowego roku chodzić na czworakach - jeśli prezydent podpisze, a TK
    przyklepie to pozostanie nam chyba tylko zgrzytanie zębami ;-)

    Pix

  • 7. Data: 2002-12-23 14:53:24
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "BaLab" <b...@p...com> napisała nam
    tak:

    (...)

    > Wierzysz w to? Przeciez jest to zgodne z nakazami U.E., a to u nas
    > znaczy więcej niż wola obywateli.

    A nie ma to tak, że jak wejdziemy (?) do Unii, to trzeba będzie to zmienić?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 8. Data: 2002-12-23 17:04:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BaLab"
    > Sam też jestem totalnie na ten BIO-Szajs wkurzony, ale wyjaśnij proszę
    > na czym polegają "monopolistyczne praktyki sejmu"? ;-)

    taka ustawa narzuca monopol bo wszedzie mozna kupic tylko jedno i to samo
    czyli biopaliwo. i klient nie ma wyboru !

    > Wierzysz w to? Przeciez jest to zgodne z nakazami U.E., a to u nas
    > znaczy więcej niż wola obywateli.

    mowili dzis w radio, ze w UE owszem, biopaliwo jest sprzedawane, ale nie
    jako jedyne paliwo. Klient moze wybrac co tankuje!
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-12-23 19:01:22
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 11:08:10 +0100,blad, napisał/a:

    > Czy jesli ja strawie chleb razowy i mi nie zaszkodzi to powod zeby uchwalac
    > że wszyscy maja jesc chleb razowy i buleczek nie wolno sprzedawac?

    A z solą co zrobili?
    Czy ja muszę kupować sól jodowaną,jeżeli mam na jod uczulenie?
    Innej soli-niejodowanej już nie ma w sklepach...Przynajmniej ja jej nigdzie
    nie widzę.

    --
    Życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
    oraz Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku

  • 10. Data: 2002-12-23 19:55:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "BaLab"
    >
    > taka ustawa narzuca monopol bo wszedzie mozna kupic tylko jedno i to samo
    > czyli biopaliwo. i klient nie ma wyboru !

    :-)))) Myślę, że będzie kilka rodzajów: Etylina 95 z biopaliwem, E98 z
    biopaliwem, Olej napędowy z bipaliwem itd. - biopaliwo to przecież tylko
    dodatek do bęzyny.

    > mowili dzis w radio, ze w UE owszem, biopaliwo jest sprzedawane, ale nie
    > jako jedyne paliwo. Klient moze wybrac co tankuje!

    Co to znaczy w UE ? Każdy kraj ma swoje regulacje w ramach ram narzuconych
    przez Komisję Europejską, a że my musimy być zawsze bardziej europejscy niż
    jakikolwiek inny kraj w Europie, to wybieramy najgorsze rozwiązania. Po
    prostu wejscie do UE = klapki na oczach.

    Pozdrawiam,
    BaLab