  • 51. Data: 2003-10-07 07:58:50
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:blo1p4$drj$1@news.onet.pl...

    > Jakby to był ktoś nasłany przeze mnie to już słowa byś na mój temat nie
    pisnął,
    > bo łapy miałbyś połamane, zęby wybite i dziękował losowi za całe jaja.
    > Łapiesz? Czy masz zamiar dalej się ośmieszać ?

    On się ośmiesza buraku??

    Leszek

  • 52. Data: 2003-10-07 08:12:56
    Od: Arek <b...@e...pl>

    Leszek rzecze:
    > On się ośmiesza buraku??

    A może zarzucisz swoim adresem, ja przyjadę i powiesz tak do mnie jak będę
    stał przed Tobą?

    Tak - on się ośmiesza. Przyszedł jakiś gość do jego ojca, a ten obsrał się,
    że to ktoś nasłany na niego przeze mnie.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 53. Data: 2003-10-07 10:43:32
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Arek wrote:
    > Leszek rzecze:

    Trolle, sio pod most

  • 54. Data: 2003-10-07 12:47:21
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny andrzej a...@w...pl w wiadomości
    blprft$5eh$...@a...news.tpi.pl powiedział, że:

    > ps. Jak Ty generujesz takie teorie? Farmaceutycznie czy brute mlotek?

    Stary, wdałeś się w dyskusję nie tylko z wariatem ale i z przestępcą. On
    zaczyna w ten sposób roztaczać swój mit pokrzywdzonego/niewinnego. Ale w
    rzeczywistości prokuratura tu i tam ma już parę zgłoszeń.

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała"

  • 55. Data: 2003-10-08 09:18:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Arek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Leszek rzecze:
    >
    > A może zarzucisz swoim adresem, ja przyjadę i powiesz tak do mnie jak będę
    > stał przed Tobą?

    A przyjedziesz z bronią "normalny" człowieku???
    Strzel sobie "baranka" w ścianą przeciwległą do monitora.
    Nie widzisz że mają cię tu za postrzelonego buraczka??

    Leszek

  • 56. Data: 2003-10-08 17:11:48
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "Arek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A przyjedziesz z bronią "normalny" człowieku???
    > Strzel sobie "baranka" w ścianą przeciwległą do monitora.
    > Nie widzisz że mają cię tu za postrzelonego buraczka??

    Strzał w dziesiątkę;))

    Marek P.

  • 57. Data: 2003-10-08 17:29:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > A przyjedziesz z bronią "normalny" człowieku???

    Po co mi broń?

    > Strzel sobie "baranka" w ścianą przeciwległą do monitora.

    Może przetłumacz to na j. polski.

    > Nie widzisz że mają cię tu za postrzelonego buraczka??

    Przepytałeś wszystkich?
    A może dostałeś od każdego mandat do wypowiadania się w jego imieniu?
    Ale tak po za tym to masz się za normalnego człowieka?

    Bardzo, bardzo nieładnie.. :(

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 58. Data: 2003-10-08 17:48:40
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > A może dostałeś od każdego mandat do wypowiadania się w jego imieniu?
    > Ale tak po za tym to masz się za normalnego człowieka?

    Ja przylaczam sie do Leszka - i udzielam mu mandatu do wypowiadania sie w
    moim imieniu we wszelkich sprawach dotyczacych opinii o Arku :) - takiego
    samego mandatu udzielam kazdemu, kto ma juz na tej grupie glupkowatych
    prowokacji Arka dosc.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 59. Data: 2003-10-08 18:48:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    SDD rzecze:
> [...]
    > moim imieniu we wszelkich sprawach dotyczacych opinii o Arku :) - takiego
    > samego mandatu udzielam kazdemu, kto ma juz na tej grupie glupkowatych

    Ale wcześniej tego mandatu od Ciebie nie miał, a się wypowiadał.

    No, ale nic - jest Was dwóch. Kto następny?

    Arek

  • 60. Data: 2003-10-08 21:25:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bm1m5r$f0k$1@news.onet.pl

    > Ale wcześniej tego mandatu od Ciebie nie miał, a się wypowiadał.
    >
    > No, ale nic - jest Was dwóch. Kto następny?
    >
    > Arek

    ja ;o)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,